Kuten kommenteista huomaa niin ei ole kuin täydellisiä, omasta mielestään, ihmisiä. Aina on syy muissa ja sillä ei ole mitään merkitystä mikä on joku saanut tekemään mitä on tehnyt, onko se toisen mollaaminen vain keino nostaa omaa itsetuntoa jos sellaista yleensä on. Entäs jos siirryttäisiinkin mollaamisen sijaan tukemaan vaikeuksissa olevia ja jakamaan heidän vaikeuttaa, voisi olla kaikille helpompaa.
Itsekkö paras
31
407
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin asiaa, siis oikeaa sellaista
- Anonyymi
On syytä epäillä, että Hannun tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On syytä epäillä, että Hannun tekstiä.
Ja jos niin on, Hannu on ihan itse vaikeutensa aiheuttanut.
- Anonyymi
Kyllä on Hannun kirjoitus, ei voi erehtyä. Armahdusta haluaa tekosistaan
- Anonyymi
Siinä se taas nähdään, tyhjäpäiden onnettoman itsetunnon omistajat heti vaan syyttelemään, säälittävää porukkaa ja huvittaa mitä heidän korvien välillä oleva tyhjä tila nyt keksii
- Anonyymi
Millähän minä täyttäisin korvieni välissä olevan tyhjän tilan 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän minä täyttäisin korvieni välissä olevan tyhjän tilan 💩
Täytä aivosi aatoksilla jotka sitten kirjoittavat suoli24:lle iloksemme 📜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytä aivosi aatoksilla jotka sitten kirjoittavat suoli24:lle iloksemme 📜
Ennakoivat kirjoittavat nopeammin 📝
- Anonyymi
Pyydän anteeksi Teiltä että aloin epäillä klo 14:57 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi Teiltä että aloin epäillä klo 14:57 .
Saat, kun noin julkisesti pyydät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat, kun noin julkisesti pyydät.
Kiitos 😇
- Anonyymi
Kyllähän se on niin että minä olen aina oikeassa koska kommentoin vain sellaisiin asioihin mistä kaiken tien. Paljon olen kaikenlaista tehnyt ja nähnyt eli tiedän melkein kaikesta kaiken.
- Anonyymi
Voi Hannu, sinä se jaksat tuota samaa lässytystä kirjoittaa. "Aina on vika muissa, muttei omassa tekemisessä" Et ole oppinut mitään...
- Anonyymi
😁😁😁😁😁 katoppas ku ääntenkalastaja ja toisten asioita sotkevakin Katikin on hereillä
- Anonyymi
Hannu ja Kati, sopikaa riitanne muualla kuin täällä, vaikka sovittelutoimistossa!
- Anonyymi
Ikävä tuottaa Hannulle pettymys, mutta kyllähän Iisalmessa tiedetään sinun "lässytys" , siis muutkin tietää kun Kati. Vahva tieto on, ettei tuon kirjoittaja ole hän.
- Anonyymi
Koko kaupunkihan sen tietää, että aloittajaan ei uskalla luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kaupunkihan sen tietää, että aloittajaan ei uskalla luottaa.
Onhan paikallislehdellä luottoa kun kirjoituksia julkaisee??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan paikallislehdellä luottoa kun kirjoituksia julkaisee??
Ei ole. Ainoastaan säälistä julkaisevat lässytyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ainoastaan säälistä julkaisevat lässytyksiä.
Mitä kateelliset tyhjäpäät pääsee arvostelemaan
- Anonyymi
Eihän kukaan täydellinen voi olla, mutta kai jokainen tietää missä on parempi kuin joku toinen, kokemuksesta. Jos toinen pitää ympäristönsä siistinä, ja toinen sotkuisena, niin on aivan helppo todeta kumpi on parempi yhteisön kannalta.
- Anonyymi
Saekos se tori mummo ne säästönsä takaisin jotka siltä joku tyhjäpää huijasi? Ja voisko joku vetää tähän linkin siihen lehtijuttuun jos joku ei tiedä mistä on kyse?
- Anonyymi
Joka kuukausi saa ja on tyytyväinen, ja enemmän saisi jos ei eräs ääntenkalastaja olisi sotkenut. Kysykää häneltä onko saanut niin ei tarvii täällä fiksua leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kuukausi saa ja on tyytyväinen, ja enemmän saisi jos ei eräs ääntenkalastaja olisi sotkenut. Kysykää häneltä onko saanut niin ei tarvii täällä fiksua leikkiä.
Lyhennusten tahdilla molemmat ovat kuolleet ennenkuin velka loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhennusten tahdilla molemmat ovat kuolleet ennenkuin velka loppuu.
Ja mitähän se tyhjäpää sinulle kuuluu, keskity omiin asioihisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän se tyhjäpää sinulle kuuluu, keskity omiin asioihisi
Kyllä se kuuluu. Et vaan pysty k*rvånsyylä myöntämään rikoksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuuluu. Et vaan pysty k*rvånsyylä myöntämään rikoksiasi.
😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁😁😁
Teillä sitä on piiiitkä tulevaisuus, nauru pidentää ikää ja lisää tulee vahingonilosta 🤪
- Anonyymi
Jaa…. Ihmisjäte on taas kirjoitellut lässytyksiään tänne. Siinä se on harvinaisen typerä olio.
- Anonyymi
😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁😁😁
Teillä sitä on pitkä tulevaisuus, nauru pidentää ikää ja vielä enemmän kun nauruun liittyy vahingonilo 🤪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717477Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435291HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032886- 1662307
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362285- 241834
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51627