Suomessa, älkää luuloko muuta
Kukaan ei auta ketään
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroin näyn vain Raisa Räsäsen puolesta...
- Anonyymi
Kuolleista on helppo kerto pahaa. Hän oli kunnon nuori
- Anonyymi
Jos joku näkee näyn niin se on vain se näky. Ei sitä tarvitse uskoa. Minä uskon sen näyn saattavan olla totta ja koska en tiedä Raisa Räsäsen läheisiä en voi kertoa sitä edes heille.
Haluaisin kertoa sen näyn koska ehkä Raisa Räsänen otti minuun yhteyttä- Anonyymi
Näin näyssä Raisa Räsäsen vedessä, rantavedessä kuolleena. Ranta oli erittäin pensaikkoinen.
Näky näytti sellaisen pätkän, että tappaja palasi hakemaan ruumiin vedestä ja hän katui tekoaan.
Henkilö oli isokokoinen mies ja tumma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin näyssä Raisa Räsäsen vedessä, rantavedessä kuolleena. Ranta oli erittäin pensaikkoinen.
Näky näytti sellaisen pätkän, että tappaja palasi hakemaan ruumiin vedestä ja hän katui tekoaan.
Henkilö oli isokokoinen mies ja tumma.Seuraavassa näyssä näin Raisa Räsäsen haudan Hautausmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavassa näyssä näin Raisa Räsäsen haudan Hautausmaalla.
Eli joku oli haudannut Raisa Räsäsen hautausmaalle jossa oli vanhoja hautoja
- Anonyymi
erosin kirkosta ja armeijasta,oma paksuperse häkkänen
- Anonyymi
Muistuttaa vähän menneen maailman Aino Kassisen "selvän näköjä":
"Pitkä tumma mies, iso nenä ja lyhyt tukka. Ei paikkakuntalainen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1302342Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871109Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo103993Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa387914Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi291827- 53821
- 63814
- 46799
- 84783
- 51723