arvoista? Miten on?
Oliko se viha kaiken
41
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut. Mutta mistä vihasta sulla kyse?
- Anonyymi
Vihaajat vihaa 🫶🏻
- Anonyymi
Minkä kaiken arvoista viha narsisteja kohtaanko on olen jopa vannonu jos ei osaa antaa mun elämän olla rauhassa ni kostan varmasti
- Anonyymi
Et antanut muiden et saa itsekkään
- Anonyymi
Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida penska tajuta mitä paljastat itsestäsi ja jostain porukastasi vuodattamalla tällaista tänne. Terveisin T sivusta, jatkahan samaan maliiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos internetissä puhutaan narsisteista, identifioit itsesi tähän syystä että?
- Anonyymi
Mä vannon vannon vannon, vanno pois, vannomatta paras😉🌞
- Anonyymi
Kova vannomaan, paskaa jauhat ja saat kyllä osasi
- Anonyymi
Viha ei ole koskaan minkään arvoista. :(
- Anonyymi
Vittu kun nytkin vituttaa.🙂 Ihan se päällimmäisin tunne suunnaton vitutus. 🙂
- Anonyymi
Nauratti se viestikin sulta. Teennäistä lässynläätä. Tajusin viimeistään että eipä ole ollut edes ikävä. Haluan ihmisiä jotka kohentaa oloa ja käsittää mua. Mun tekemistä. Tukevat mua. Sitä minäkin haluan olla muille ympärilläni. En vaatia ihmeellisyyksiä. Ymmärtää puolintoisin erilaisuuden ja muun. Sulle ei kyllä koskaan riittänyt eikä sua vuosiin enää aidosti kiinnostanutkaan. Kyllä nyt on hyvä!
- Anonyymi
Olipa ryöpytys. Jos nyt on hyvä, niin miksi olet katkera?
- Anonyymi
Sullehan yritettiin vaikka mitä, minä vaan en kelvannut edes seuraksi, kuin silloin kun sinulle sopi. Sinut piti huomioida väsymiseen asti, jätit kun sairastuin. Kehtaat väittää muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ryöpytys. Jos nyt on hyvä, niin miksi olet katkera?
Sori kun utelen, mutta minkä takia sinä eläydyt näihin palstasedän loruihin? Tuskin niin kovin voit samaistua tähänkään
- Anonyymi
Mikä ihmeen viha, en harrasta.
- Anonyymi
Tääl jauhat jostain vihasta, mene suoraan kertomaan sille ketä niin vihaat, riittääks kantti🤔
- Anonyymi
Ehdottomasti kyllä on
- Anonyymi
Keep up the appearences butler
- Anonyymi
En oo oikeasti vihannut missään vaiheessa. Olin vain surullinen ja ahdistunut/masentunut. Anteeksi
- Anonyymi
Viha syövyttää ihmisen sisältä käsin ja leviää myrkkynä ulos muihin. Viha on omistuksenhaluinen ja kahlitsee vihaajan mielen. Se on turhaa taakkaa, jota usein kannetaan vuosi tolkulla katkeruuteen asti. Oikein käytettynä terveellistäkin. Aniharva tuntee ittensä niinkään hyvin että osaisi tiedostaa omia tunteita ja siihen se kaatuu.. usein väkivaltaisesti taikka muutoin satuttamiseen.
- Anonyymi
Hiilet odottaa aikaansa. Anteeks witusti.
- Anonyymi
Mikä viha ketä kohtaan tyttäreni äitiä kohtaan sanoisin että oli siitäkin huolimatta että hän pelkäsi ja luultavasti pelkää mua vielä nykyäänkin kun ruttoa yritti vaikuttaa tyttäreni itsetuntoon en halua edes kuvitella mitä narsisti äiti joka on mustasukkainen tyttärelleen tämän isästä pystyy tekemään jos ei pelkää lapsensa isää
- Anonyymi
Kirjoitustyylisi perusteella oletan naisen olevan järkimuijia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustyylisi perusteella oletan naisen olevan järkimuijia
Vihaaminen on täysin oikeutettua silloin, kun on joutunut vuosia jatkuneen häirinän kohteeksi! Tietty henkilö luulee saavansa tehdä mitä vain saavuttaaksen päämääränsä, toisen ihmisen tunteista piittaamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaaminen on täysin oikeutettua silloin, kun on joutunut vuosia jatkuneen häirinän kohteeksi! Tietty henkilö luulee saavansa tehdä mitä vain saavuttaaksen päämääränsä, toisen ihmisen tunteista piittaamatta!
Just joo, sulla taitaa gubbe olla vähän ressiä siellä kun et ole saanut hoettua tätäkään jonkun joutava jargonia tarpeeksi
- Anonyymi
Niin. Oliko se ja oliko syy riittävä tai oliko sitä ollenkaan?
- Anonyymi
Mitäs jos tällä vihan kohteella olis ollut klli? Ei läheskään yhtä syvää intohimoa aiheeseen mistä kukaan tiedä oikeastaan hevon Veen humppaa tai ole ollut varma onko sitä aihetta edes olemassa? Onneksi tarpeeksi kova vastus
- Anonyymi
Nosto. Ihan hyviä kysymyksiä täällä, vaikka itse kehunkin. En ole aapee
- Anonyymi
Nosto.
- Anonyymi
Niin, Ihmiset jotka kusettaa tunneasioissa on vähän säälittäviä tapauksia tietysti. En sillain vihaa. Lähinnä säälin. Hahaa ja sitte ’sisukkaat pikkuvesselit’ höpönassu muijjineen jotka vainoaa random naista ja pieniä lapsia niin kyllä lähinnä naurattaa sekin touhu tossa kun seurannu.Hyvin säälittävä on hän ja koko sakkinsa.Ei voi muuta sanoa kun että luikku luikippa yksiöös joukkuees kanssa leikkimään vaikka sitä kosovolaista kovaa pamppua 🤣🤏
- AnonyymiUUSI
Tämän mukaan palsta näyttää rupukylältä. Ikävä tulee mutta kuuntele sydäntä. Pitäkää huolta Maasta. Tässä avaimet 🆘️ Bermudan kolmioon. Lukitse paikat, kun tulee maailmanloppu. Robotit ei pääse taivaaseen, valitan 🤣
Sivusta 🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän mukaan palsta näyttää rupukylältä. Ikävä tulee mutta kuuntele sydäntä. Pitäkää huolta Maasta. Tässä avaimet 🆘️ Bermudan kolmioon. Lukitse paikat, kun tulee maailmanloppu. Robotit ei pääse taivaaseen, valitan 🤣
Sivusta 🤣Onko ihmiskunta soittanut 🤣🤣 Olenko ainoa josta tämä on petos ? 🤣🤣🤣
Tämä vain näyttää taivaalta ja tekee kuolemattomiksi. Vähän epäilyttävää .....🤣
Lähetin kuvani taiteilijoille, maalausten pilvet kuvaavat erittämääni höyryä, entä nuo enkelit ? Joku Scooby Doo heijastusko vai lintuja vaan jotka puhdistavat pintani loistoukista 🤣🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Arkistoi minut e: n alle kuten euforinen 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihmiskunta soittanut 🤣🤣 Olenko ainoa josta tämä on petos ? 🤣🤣🤣
Tämä vain näyttää taivaalta ja tekee kuolemattomiksi. Vähän epäilyttävää .....🤣
Lähetin kuvani taiteilijoille, maalausten pilvet kuvaavat erittämääni höyryä, entä nuo enkelit ? Joku Scooby Doo heijastusko vai lintuja vaan jotka puhdistavat pintani loistoukista 🤣🤣🤣Ääretön määrä liharuokia ja ilmanen santsikuppi cokista 🤣 all you can eat forever
- Anonyymi
Näytät kassa vessan halvalta tapetilta tuu horo tappelee
- AnonyymiUUSI
Ihan turha mennä merta edemmäs kalaan.
- AnonyymiUUSI
Vääksy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vääksy.
Heh, täällähän saattaa törmätä tuttuihin. (En oo ap)
- AnonyymiUUSI
Kuin Justin Timberlakeen ihastunut tyttö joka muutti tämän päähän pikkutaloon 😅
- AnonyymiUUSI
en oo vihanen enää. olit tänäänki kauhian kiva. kiitollinen sinusta ja siitä mis me ollaan ny
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004