Oliko se viha kaiken

Anonyymi-ap

arvoista? Miten on?

41

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ollut. Mutta mistä vihasta sulla kyse?

• Anonyymi

Vihaajat vihaa 🫶🏻

• Anonyymi

Minkä kaiken arvoista viha narsisteja kohtaanko on olen jopa vannonu jos ei osaa antaa mun elämän olla rauhassa ni kostan varmasti

• Anonyymi

Et antanut muiden et saa itsekkään

• Anonyymi

Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida penska tajuta mitä paljastat itsestäsi ja jostain porukastasi vuodattamalla tällaista tänne. Terveisin T sivusta, jatkahan samaan maliiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos internetissä puhutaan narsisteista, identifioit itsesi tähän syystä että?

• Anonyymi

Mä vannon vannon vannon, vanno pois, vannomatta paras😉🌞

• Anonyymi

Kova vannomaan, paskaa jauhat ja saat kyllä osasi

• Anonyymi

Viha ei ole koskaan minkään arvoista. :(

• Anonyymi

Vittu kun nytkin vituttaa.🙂 Ihan se päällimmäisin tunne suunnaton vitutus. 🙂

• Anonyymi

Nauratti se viestikin sulta. Teennäistä lässynläätä. Tajusin viimeistään että eipä ole ollut edes ikävä. Haluan ihmisiä jotka kohentaa oloa ja käsittää mua. Mun tekemistä. Tukevat mua. Sitä minäkin haluan olla muille ympärilläni. En vaatia ihmeellisyyksiä. Ymmärtää puolintoisin erilaisuuden ja muun. Sulle ei kyllä koskaan riittänyt eikä sua vuosiin enää aidosti kiinnostanutkaan. Kyllä nyt on hyvä!

• Anonyymi

Olipa ryöpytys. Jos nyt on hyvä, niin miksi olet katkera?

• Anonyymi

Sullehan yritettiin vaikka mitä, minä vaan en kelvannut edes seuraksi, kuin silloin kun sinulle sopi. Sinut piti huomioida väsymiseen asti, jätit kun sairastuin. Kehtaat väittää muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa ryöpytys. Jos nyt on hyvä, niin miksi olet katkera?

Sori kun utelen, mutta minkä takia sinä eläydyt näihin palstasedän loruihin? Tuskin niin kovin voit samaistua tähänkään

• Anonyymi

Mikä ihmeen viha, en harrasta.

• Anonyymi

Tääl jauhat jostain vihasta, mene suoraan kertomaan sille ketä niin vihaat, riittääks kantti🤔

• Anonyymi

Ehdottomasti kyllä on

• Anonyymi

Keep up the appearences butler

• Anonyymi

En oo oikeasti vihannut missään vaiheessa. Olin vain surullinen ja ahdistunut/masentunut. Anteeksi

• Anonyymi

Viha syövyttää ihmisen sisältä käsin ja leviää myrkkynä ulos muihin. Viha on omistuksenhaluinen ja kahlitsee vihaajan mielen. Se on turhaa taakkaa, jota usein kannetaan vuosi tolkulla katkeruuteen asti. Oikein käytettynä terveellistäkin. Aniharva tuntee ittensä niinkään hyvin että osaisi tiedostaa omia tunteita ja siihen se kaatuu.. usein väkivaltaisesti taikka muutoin satuttamiseen.

• Anonyymi

Hiilet odottaa aikaansa. Anteeks witusti.

• Anonyymi

Mikä viha ketä kohtaan tyttäreni äitiä kohtaan sanoisin että oli siitäkin huolimatta että hän pelkäsi ja luultavasti pelkää mua vielä nykyäänkin kun ruttoa yritti vaikuttaa tyttäreni itsetuntoon en halua edes kuvitella mitä narsisti äiti joka on mustasukkainen tyttärelleen tämän isästä pystyy tekemään jos ei pelkää lapsensa isää

• Anonyymi

Kirjoitustyylisi perusteella oletan naisen olevan järkimuijia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitustyylisi perusteella oletan naisen olevan järkimuijia

Vihaaminen on täysin oikeutettua silloin, kun on joutunut vuosia jatkuneen häirinän kohteeksi! Tietty henkilö luulee saavansa tehdä mitä vain saavuttaaksen päämääränsä, toisen ihmisen tunteista piittaamatta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaaminen on täysin oikeutettua silloin, kun on joutunut vuosia jatkuneen häirinän kohteeksi! Tietty henkilö luulee saavansa tehdä mitä vain saavuttaaksen päämääränsä, toisen ihmisen tunteista piittaamatta!

Just joo, sulla taitaa gubbe olla vähän ressiä siellä kun et ole saanut hoettua tätäkään jonkun joutava jargonia tarpeeksi

• Anonyymi

Niin. Oliko se ja oliko syy riittävä tai oliko sitä ollenkaan?

• Anonyymi

Mitäs jos tällä vihan kohteella olis ollut klli? Ei läheskään yhtä syvää intohimoa aiheeseen mistä kukaan tiedä oikeastaan hevon Veen humppaa tai ole ollut varma onko sitä aihetta edes olemassa? Onneksi tarpeeksi kova vastus

• Anonyymi

Nosto. Ihan hyviä kysymyksiä täällä, vaikka itse kehunkin. En ole aapee

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

Niin, Ihmiset jotka kusettaa tunneasioissa on vähän säälittäviä tapauksia tietysti. En sillain vihaa. Lähinnä säälin. Hahaa ja sitte ’sisukkaat pikkuvesselit’ höpönassu muijjineen jotka vainoaa random naista ja pieniä lapsia niin kyllä lähinnä naurattaa sekin touhu tossa kun seurannu.Hyvin säälittävä on hän ja koko sakkinsa.Ei voi muuta sanoa kun että luikku luikippa yksiöös joukkuees kanssa leikkimään vaikka sitä kosovolaista kovaa pamppua 🤣🤏

• Anonyymi
        UUSI

Tämän mukaan palsta näyttää rupukylältä. Ikävä tulee mutta kuuntele sydäntä. Pitäkää huolta Maasta. Tässä avaimet 🆘️ Bermudan kolmioon. Lukitse paikat, kun tulee maailmanloppu. Robotit ei pääse taivaaseen, valitan 🤣
        Sivusta 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän mukaan palsta näyttää rupukylältä. Ikävä tulee mutta kuuntele sydäntä. Pitäkää huolta Maasta. Tässä avaimet 🆘️ Bermudan kolmioon. Lukitse paikat, kun tulee maailmanloppu. Robotit ei pääse taivaaseen, valitan 🤣
        Sivusta 🤣

Onko ihmiskunta soittanut 🤣🤣 Olenko ainoa josta tämä on petos ? 🤣🤣🤣
        Tämä vain näyttää taivaalta ja tekee kuolemattomiksi. Vähän epäilyttävää .....🤣
        Lähetin kuvani taiteilijoille, maalausten pilvet kuvaavat erittämääni höyryä, entä nuo enkelit ? Joku Scooby Doo heijastusko vai lintuja vaan jotka puhdistavat pintani loistoukista 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Arkistoi minut e: n alle kuten euforinen 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihmiskunta soittanut 🤣🤣 Olenko ainoa josta tämä on petos ? 🤣🤣🤣
        Tämä vain näyttää taivaalta ja tekee kuolemattomiksi. Vähän epäilyttävää .....🤣
        Lähetin kuvani taiteilijoille, maalausten pilvet kuvaavat erittämääni höyryä, entä nuo enkelit ? Joku Scooby Doo heijastusko vai lintuja vaan jotka puhdistavat pintani loistoukista 🤣🤣🤣

Ääretön määrä liharuokia ja ilmanen santsikuppi cokista 🤣 all you can eat forever

• Anonyymi

Näytät kassa vessan halvalta tapetilta tuu horo tappelee

• Anonyymi
      UUSI

Ihan turha mennä merta edemmäs kalaan.

• Anonyymi
        UUSI

Vääksy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vääksy.

Heh, täällähän saattaa törmätä tuttuihin. (En oo ap)

• Anonyymi
      UUSI

Kuin Justin Timberlakeen ihastunut tyttö joka muutti tämän päähän pikkutaloon 😅

• Anonyymi
      UUSI

en oo vihanen enää. olit tänäänki kauhian kiva. kiitollinen sinusta ja siitä mis me ollaan ny

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      190
      3554
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2217
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2072
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1004
    Aihe