Rakkaudenkipeäksi kun tietty nainen ei anna pimppaa?
Oletko tullut
20
375
Vastaukset
- Anonyymi
Menkää pennut nukkuu
- Anonyymi
Kyllähän se pimpanpuute tekee sairaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se pimpanpuute tekee sairaaksi.
Eikä tee…ei kyse ole pimpan puutteesta. Kersat nyt lopettakaa tässä on kyse Rakkaudesta.
- Anonyymi
Vaikee uskoa että kukaan kauaa jaksaa sitä. Kokemuksella😉
- Anonyymi
Olet rakastunut mies.
- Anonyymi
kuin moni muu panee täällä eipä oo tullu nähtyä ja kuultua. millo panit itse vai annoit
- Anonyymi
Kerron yhtä varmasti kuin sinä.
- Anonyymi
Pe Eilen illalla. Sitä ed yönä. Nyt se meni omaan kotiin välillä joten mulla aikaa hengaa tääl😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe Eilen illalla. Sitä ed yönä. Nyt se meni omaan kotiin välillä joten mulla aikaa hengaa tääl😁
Ja sun juttuihin voikin luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun juttuihin voikin luottaa.
Toi on gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on gubbe
Tiedetään😂
- Anonyymi
Gubbe 🫣
- Anonyymi
Ei kun ei. Minä en pimppaa haluakkaan oma se tykkää ihan muunlaisesta ottamisesta. Kiitos vaan.
- Anonyymi
M to m🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tiedetään
- Anonyymi
E yleensä nainen sitä antaa helposti kun olettaa että miehen saa niin pidettyä oletuksena jos on kyseessä edes sellain mies joka naista vois edes vähääkään kiinnostaa mu erityisesti narsistisia piirteitä omaavien naisten suosima tapa yrittää saada mies helpoiten onnistuu ukkomiesten kanssa kun voivat sen jälkeen ai kiristää munaa kun miel tekee sanomalla että kertovat vaimolle tai tyttöystävälle jos ei muuten anna ei toimi mun kanssa jos ei itsestään osaa muuta antaa
- Anonyymi
Sinussa on jotain,
hämmentävää....
Ja......jotain muutakin...
Oot niin tuttu vaikken tiedä kuka olet.
Kunpa tietäisinkin niin........
- Anonyymi
Huomenna illalla saat nainen antautua minulle etkä sitten pihtaile
- Anonyymi
Miksei jo tänään?
- Anonyymi
Ajattelin huomenna ulkoilla paljon….et kohtaamisiin☺️❤️🔥
- Anonyymi
En ymmärrä puhutaanko miehelle vai naiselle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767