Ajattelisi niin olisi ihana törmätä kilttiin ja kivaan ja luotettavaan mieheen tässä elämänvarrella.
Jos vakavasti
30
399
Vastaukset
- Anonyymi
Mun tilaukseen kuuluu että pitää puhua kieltä mitä en ymmärrä.
- Anonyymi
Aika jännä. Miksi näin on? ☺️ jos saa kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä. Miksi näin on? ☺️ jos saa kysyä
Oon kyllästynyt kuulemaan samoja juttuja kielellä jota ymmärrän.
- Anonyymi
Tuo on kyllä hyvä
- Anonyymi
Entäs toisella murteella puhuva?
- Anonyymi
Niin olisihan se mutta kun kuumottaa että kiva mies voikin paljastua piilossa aivan muuksi.. Olen selkeesti ihminen joka vetää puoleensa justiin niitä muita.
- Anonyymi
Niin totta.. ei sitä oikein aina osaa erottaa äkkiseltään että jos luonne paljastuu muuksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta.. ei sitä oikein aina osaa erottaa äkkiseltään että jos luonne paljastuu muuksi..
Nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii
Kannattaa käydä asumassa hänen luonaan hetki. Näet mitä se oikea elämä hänen kanssaan olisi. Suosittelen. Se voi vaikka hetken olla ruusuista. Jos kestää sen kaiken eikä ole herkkä😬
- Anonyymi
Törmäykseen tarvihtet kypärän. Tarkista tarpehes.
https://m.youtube.com/watch?v=QB49HlDrVkc - Anonyymi
Gangstakuorsaaja on taas sinkku. Vaimo jätti sen , ku pimu tyrmäsi sen. Eli on nykyään tosi kiltti. 😂
- Anonyymi
Kiltteys ja rehteys on tärkeää 🩷☺️
- Anonyymi
Olisipa ihana kiltti mies joka nukkuisi kanssani..
- Anonyymi
Eikä pienoinen omaisuuskaan olisi haitaksi.
- Anonyymi
kyll minä vakavissani etsin tyttökaveria.
00- Anonyymi
Kyllä sulle ollaan etsimässä ihan muuta jo
- Anonyymi
Kiltti ja ihana… 🩷
- Anonyymi
Entäs tällänen rötöstelevä nilkki?
- Anonyymi
On tosi vaikeata varmaan löytää. Kun kiltit miehet ei tee tuhmuuksia. Heitä ei löydä yöelämästä ja sitten haluavat vain yhden naisen ainoastaan ja ovat varmaan varovaisia. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Ei varovaisuus tae millekään ole. Voi olla taktiikka siinä missä rohkean esittäminenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varovaisuus tae millekään ole. Voi olla taktiikka siinä missä rohkean esittäminenkin.
Varmaan ovat varovaisia. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Sinne vaan koittamana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ovat varovaisia. Mieheltä sivusta.
Selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä.
Kiltin miehen on oltava varovainen. Hän valitsee loppuelämän rakastaan. Pahojen miesten, ei tarvitse varoa mitään. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Mies, joka katsoo selfiessä naistaan, eikä kameraa. Rehellinen, luotettava bestie 💯
- Anonyymi
Itse haluan vain naisen joka rukoilee puolestani ja itkeekin. Sellainen todellisuudessa elävä, joka ymmärtää että ilman Jeesusta ei ole toivoa. Että minäkin olen ihan hukassa ilman Jeesusta, ja rakastaa sieluani. Kylmiä ihmisiä on ihan riittävästi. En jaksaisi sellaista, kenellä ei ole huolta muiden sieluista.
- Anonyymi
Sullahan oli melkein semmonen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli. Se itse kehui että se nainen on kuin taivaasta tippunut hänelle. Mutta niin vain petti kokoajan ja lopulta vielä on haukkunut ja parajannut tätä naista takanapäin. Ei taida löytyä pirulle taivaspaikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oliko. En tiedä olisiko nainen ollut valmis rakastamaan minua loppuelämänsä hylkäämättä.
- Anonyymi
Niitä on kuule palstasetä eli aloittaja pubit pullollaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757