Kyllä se vaan huokuu pelkkiä lankoja pitkin tänne asti. Selkärangaton.
Olet mies narsisti(nen)
41
416
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa tämä sinun palstaharrastuskin.... ap
- Anonyymi
Lopeta tämmöisten sekavien kirjoitusten kirjoittaminen. Haloo. Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tämmöisten sekavien kirjoitusten kirjoittaminen. Haloo. Naiselta
Miksi aloittajaäijä ns sukupuolitat tätä monologiasi- koetko että on kiinnostavampaa draamaa näin?
- Anonyymi
Sähkötolpassa kiinni! Lähtö tulee.
- Anonyymi
Pensa loppu sulla vai mistä tiedotat guben aloituksissa?
- Anonyymi
Salvaaran hulluin tapaus.
- Anonyymi
Muutamat aloitukset selvästi sinun tekemiä kato ittees peilistä äläkä hauku muita aina.
- Anonyymi
Kyllä- on aivan totta, että aloittaja, eli palstasetä on kirjoittanut nekin pläjäykset. Voimia rakkauden suurlähettiläs
- Anonyymi
Se on nimenomaan näin ja vielä oikein semmoinen oikein ällöttävä omahyväinen narsisti, housuissakin on vain pieni kuihtunut kuivalihan palanen ja nimenomaan selkärangaton. Oikein inhottavalla tavalla oikein limon menemään koko narsistisen olemukseni voimilla: Jonkun kotona kun käyn, ihmiset haluaa pestä seinät.
- Anonyymi
🫢🫢🫢
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Osuva havainto gubben läävästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuva havainto gubben läävästä.
Ihan mistä vaan siinä kämpässä. Mutta ei hätää. Vaalea nainen joka ollut miehen elämässä 30v tulee ne hoitamaan kuntoon. 😂vaalea nainen on pitänyt kyllä vähän mielestäni heikossa kunnossa tämän miehen läävän.alkaa se mieskin olla aika loppu kun tukka lähtenyt päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mistä vaan siinä kämpässä. Mutta ei hätää. Vaalea nainen joka ollut miehen elämässä 30v tulee ne hoitamaan kuntoon. 😂vaalea nainen on pitänyt kyllä vähän mielestäni heikossa kunnossa tämän miehen läävän.alkaa se mieskin olla aika loppu kun tukka lähtenyt päästä.
Hän siellä huutaa ja siivoaa kun mies itkee vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän siellä huutaa ja siivoaa kun mies itkee vai?
Siis hä???????????????????
- Anonyymi
Nykyään joka paikassa paljon viljelty nimitys ja toista pitäisi tuntea hieman enemmän, jotta näkisi olevan oikeutettu nimittelemään, jos on aihetta. Selkärangatonkin? Taidamme käsittää selkärangattomuuden hieman eri näkemyksillä. Mitä ap sitten tarkoittaakaan.
- Anonyymi
Onko sinulla ollut pitkäänkin tällainen harrastus, että käyt omimassa palstaäijän avauksia laidasta laitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ollut pitkäänkin tällainen harrastus, että käyt omimassa palstaäijän avauksia laidasta laitaan?
On. Jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Jo vuosia.
Onnea bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea bro
Tai siis sille/hänelle.
- Anonyymi
Jos ihan oikeasti on siis kannattaa kyllä vältellä mahdollisimman pian loppuelämän. 😐😕
- Anonyymi
Parikymmentä vuotta on haettu tuota narsisti/narsismi -juttua, mutta itse en henkilökohtaisesti vielä ole sattunut törmäämään kehenkään, jonka olisin määritellyt mielessäni narsistiksi. Ehkä olen ollut vaan onnekas. Toki selvästi muutama presidentti maailmasta löytyy, jotka määritelmän varmasti helposti täyttävät. Mutta joo, älkää nyt ihan helposti tuollaisia leimoja heitelkö, jos ette ole lääkäreitä.
Nainen 50+- Anonyymi
Hyvä nainen olet. Toinen nainen joka muuten uskoo karman voimaan paljon 🫤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä nainen olet. Toinen nainen joka muuten uskoo karman voimaan paljon 🫤
Ok, no mä en tiedä tuosta karmastakaan. Mutta olishan se reilua, jos karma toimisi.
- Anonyymi
Piti sanoa hoettu*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no mä en tiedä tuosta karmastakaan. Mutta olishan se reilua, jos karma toimisi.
Se on nääs sellainen rukki kun pyörii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, mutta ei koskaan ihmisen päättämänä. Nimittäin totuus on se, ettei ihminen pysty olemaan koskaan täysin tasapuolinen ja oikeudenmukainen vaikka kuinka pitää itseään oikeudenmukaisena. Siksi on tehty lait, joihin nojata. Lait ovat kuitenkin vain staattisia, totuuteen päin meneviä, jotta rikokset voidaan luokitella johonkin väliin. Jos tuomarit eivät tukeutuisi lakiin vaan oman pään päätöksiin, he tekisivät todennäköisesti epäoikeudenmukaisia päätöksiä. Kaikista pahinta on jos ihminen puhuu toisen karmasta ja on voimakkaasti oma lehmä ojassa, silloin ei tosiaan ole syytä puhua ainakaan toisen karmasta ja ennsutella kaikkea pahaa.
- Anonyymi
Onlo sulla lankapuhelin?
- Anonyymi
Toivottavasti tämä briljeeraaminen toimii, mitä harrastat palstaäijän avauksissa, niin on sullakin joku lanka mistä pitää kiinni
- Anonyymi
Osaan tarvittaessa olla pahempikin kuin edes narsistisen luonteen omaava ihminen
- Anonyymi
Tarvitaanko sinun ammatissa ripaus sosiopaattista käytöstä sitten vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaanko sinun ammatissa ripaus sosiopaattista käytöstä sitten vai?
Hear say
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hear say
Ny meni tunteisiin pojil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny meni tunteisiin pojil
Ja sehän ei mitään vahvista tokikaan..
- Anonyymi
En oo koskaan kieltänyt asiaa🤷♂️
- Anonyymi
Olen aina sinua parempi!
- Anonyymi
No niin, sinä annat tunteidesi tulvahtaa tällä kertaa näin tämänkertaisessa palstaäijän aloituksessa
- Anonyymi
Tuo aloitus kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Anna jo olla.
- Anonyymi
Otit vollotuksen uusiksi kun joku vähän pilkkasi tätä palstasedälle uhoilua. Minä siis. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otit vollotuksen uusiksi kun joku vähän pilkkasi tätä palstasedälle uhoilua. Minä siis. T
Trolli syyttelee 😆
- Anonyymi
Heiii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789