Naiset tykkäävät isosta hauiksesta

Anonyymi-ap

Lihakset kuntoon. Kyllä naiset tykkäävät isosta hauiksesta, tiedän ja näytän omani Jota ette sinne näe, missä kukanenkin olette keskustan palstalla. Vaimo tykkää hieroa hauistani, sanoo että on mitä ottaa. Sanoo maatalon kasvattina, että on kuin sian porsas. Toiscet on vankkoja ja tukevia, toiset rimpuloita jotka enimmäkseen punavihreissä. Rimpulat kaihtaa maatalon töitä, jotka väliin raskaitakin. Entisestään kuitenkin kevenneet, kun kaskesivat ja teki lapiolla ojat, josta maamme saatiin paremmalle tielle, kun ruokaa tehtiin, jota edelleenkin pakko tehdä.
Suomi nousi ahkeralla maatalon työllä, josta sitten myöhemmin alkoi teollinen tuotanto, jossa oli tosi raskaitakin vaiheita. Luikurit pääsi lakkoileen jota edelleen tekevät. Finnair lentäjä lakoissa tuli 39 työtöntä lentäjää, ei riittänyt 15000 € kk palkka kahtapuolta. Nyt muutkin lakkoilee, koneet ei liiku. He paremminkin ammatti lakkoilijoita. Kommunistit saaneet kiihotettua lakkoihin.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Laihat rimpulat on terveimpiä. Hauiksesi muuttaa ennen pitkää vyötärön seudulle ja tulee sydänongelmia.
      Terv 64 kg 180 cm coopperi edelleen 3500 m 57 vuotiaana.
      Ravinto kasvispainotteista.

• Anonyymi
        UUSI

Kukapa tänne on jäänyt, rimpulakaan. Kuin mäkihyppääjä ei jää ilmaan, aina varma alastulo.
        Paino on aina sopusuhtaisesti, me isoluiset ja lihaksikkaat emme ole kevyitä. Lääkärikin laittoi papereihinsa painosta että sopiva, vaikka puntari näytti hyvän kahauksen yli sataa. Lisäsi vielä "erittäin hyväkuntoinen". Cooperia aikanana juoksin vuosittain, kun en ole juoksija tyyppi, ne silti ihan keskinkertaisia. Nuorempana 3400-3500 m meni, vahempana 2700- 2900 m. Nyt ei varmaankaan kuin 2500 m tekisi jo tiukkaa. Painoja edelleen nostelen harventuneesti, siinä ihan kelpo tuloksia kun iän huomioiden. Kesän ikämies kisoissa kuula lensi 17 m. Kyllä ikä syö tuloksia, treenaaminenkin jäänyt vähiin. Paljon kävellään vaimon kanssa, myös pyöräillään. Poika kun käymässä on ahne juoksemaan 20 km menee löysästi, joskus olen polkupyörällä ollut mukana ihan huollollisissa tehtävissä.

Voi mahoton ! Kelloko jo noin paljon. Nyt kipin kapin nukkumaan.

• Anonyymi
      UUSI

Eikä sanaakaan palstan aiheesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53