Anteeksi mies

Anonyymi-ap

Olen käsittänyt vaikka mitä väärin. Olin viime viikolla välillä sekaisin huolesta, välillä kuvittelin jotain ihan muuta johtuen mm. tästä palstasta. Luulin ja kuvittelin sun viipottavan vaikka missä pitämässä vaan hauskaa. Totuus oli varmaan jotain ihan muuta. Ja ylpeyshän ei antanut periksi että olisin uskaltanut mitään irl kysyä. Täällä sitten vastailin myös sen mukaan, mitä kuvittelin sun tekevän:/
Toivottavasti sulla on nyt kaikki hyvin ja oot ok. On kamala ikävä. Odotan sitä että nähdään. Toivottavasti kuulen susta jotain sitä ennen. Olet tosi tärkeä🩷🪽
Naiselta

28

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivotaan että tämä naisena esiintyminen breikkaa, niin on näillä oman elämänsä tunnistajilla taas jotain mistä lähteä liikkeelle. Jo on miälipahaa kun kommentteja poistatetaan yhyy minun tunteita on loukattu. Grow a pair🥱

• Anonyymi

Mistä tämä asenteesi johtuu ? Kärsitkö vahvistusharhasta. Mieti. Siihen saa apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tämä asenteesi johtuu ? Kärsitkö vahvistusharhasta. Mieti. Siihen saa apua.

Gubbe kärsii kroonisesta naisvihasta ja miessukupuolesta koska ei syntynyt naiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe kärsii kroonisesta naisvihasta ja miessukupuolesta koska ei syntynyt naiseksi

Gubeksiluulija täällä vaan lerssi kovana näkee miehiä kaikkialla. Tulisi vaan ulos kaapista ja jättäisi tuntemattomat ihmiset rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mistä tätä apua voisi tulla aromaterapiasta esim? Ei nyt iha lähtenyt heinäkenkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä romantiikan tai tunnustuksen nälkäinen ri hyväksy tätä asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubeksiluulija täällä vaan lerssi kovana näkee miehiä kaikkialla. Tulisi vaan ulos kaapista ja jättäisi tuntemattomat ihmiset rauhaan.

No piilohinttihän sä oletkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntouttava työtoiminta saattaisi auttaa sinuakin pääsemään takaisin osaksi yhteiskuntaa sen sijaan että elät elämääsi suoli24sella trollaten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kyllä gubeksiluulija, mutta jos se sinut onnelliseksi saa, niin voit niin ajatella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntouttava työtoiminta saattaisi auttaa sinuakin pääsemään takaisin osaksi yhteiskuntaa sen sijaan että elät elämääsi suoli24sella trollaten.

Mene sitten "hyvä mies"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

📄📝💊🩺tässä oli hyvä arvio. Itse miettinyt samaa. Paljon havaitsin miehessä femiinejä piirteitä. Silti puhuu olevansa miesten mies. Maskuliiini ja erittelee laiskuttaan että mikä kuuluu naisen töihin ja mikä miehen töihin. Itse makaa vaan. Kämppä on kuin sikolätti. Vain miehellä on oikeus kysyä naisen menoista. Mutta hänen elämä ja puhelin ei kuulu naiselle. Mutta hajottaa naisen puhelimen jos ei siihen pääse. Mutta siis esim nuoleminen ja ja naisen tyydyttäminen ja hoivaaminen ei kuulu miehelle. Eikä hierominen. Hänen väsynyttä kehoa pitää hieroa ja hoitaa. Hänelle kuuluu vain paneminen ja oma tyydytys. Sitten voikin kääntää kyljen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

📄📝💊🩺tässä oli hyvä arvio. Itse miettinyt samaa. Paljon havaitsin miehessä femiinejä piirteitä. Silti puhuu olevansa miesten mies. Maskuliiini ja erittelee laiskuttaan että mikä kuuluu naisen töihin ja mikä miehen töihin. Itse makaa vaan. Kämppä on kuin sikolätti. Vain miehellä on oikeus kysyä naisen menoista. Mutta hänen elämä ja puhelin ei kuulu naiselle. Mutta hajottaa naisen puhelimen jos ei siihen pääse. Mutta siis esim nuoleminen ja ja naisen tyydyttäminen ja hoivaaminen ei kuulu miehelle. Eikä hierominen. Hänen väsynyttä kehoa pitää hieroa ja hoitaa. Hänelle kuuluu vain paneminen ja oma tyydytys. Sitten voikin kääntää kyljen

Olen vaan miettinyt kun puhuu myls usein poika kavereistaan ja miksi ne usein muuttuvat että onkohan sittenkin vaan g

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta analyysi on aivan legit. Ja koska kaikkien mielestä selvästi ei, niin minä analysoin niitä, muut tehköön omaa juttuaan ns. Sivusta sadista

• Anonyymi

Mihin päin menee?

• Anonyymi

Lounaaseen päin.

• Anonyymi

Palstasedällä on kaikki päin vattua paitsi klli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedällä on kaikki päin vattua paitsi klli

Tarkoitan pidän perhosista ja pinkistä väristä sekä itseni pienentämisestä, niin ettei ketään vaan satu tai koske

• Anonyymi

Vain aloittajalle. Kuin "hyvin lähelle". Olin viime viikolla poissa ja asiallisesta syystä, ei itsestäni johtuvasta. Ei liity huvittelua, eikä sellainen olisi muutenkaan haluttanut. Palsta saa aikaan pahoja väärinkäsityksiä ja ehkä sinäkään et ole hän, vaikka aloitus sopii minuun 100 varmasti ja molemmat tiedämme. En unohtanut sinua viikolla. Vointiasi ajatellut.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle. Vointini on ok, mitä nyt huoli ollut sinusta. En ole mitään haukkumisia sulle täällä kirjoittanut, ainoastaan vastaillut turhan kärjekkäästi, kun luullut sinuksi joitain aloituksia. Enimmäkseen lukenut ja pahoittanut mieleni. Toivottavasti sulla on hyvä viikko edessä. Itse yritän keskittyä olennaiseen. Pysyt mielessä.🩷
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan kuin hänelle. Vointini on ok, mitä nyt huoli ollut sinusta. En ole mitään haukkumisia sulle täällä kirjoittanut, ainoastaan vastaillut turhan kärjekkäästi, kun luullut sinuksi joitain aloituksia. Enimmäkseen lukenut ja pahoittanut mieleni. Toivottavasti sulla on hyvä viikko edessä. Itse yritän keskittyä olennaiseen. Pysyt mielessä.🩷
        Ap.

Samalta 8.24. Ei sinun tarvitse pyydellä anteeksi. En todellakaan näe siihen aihetta ja tuskin sinäkään. Täällä voi mennä ristiinrastiin ja samaan aikaan päällimmäisenä on myös varmuus toisen käymisestä ja ihmettelijöille, siinähän ihmettelevät. Tosiaan, vaikka olin toisaalla, niin kävin ajoittain täällä ja mitään aloituksia en ole tehnyt, mitä nyt johonkin kommentoinut sinä mielessä ja en tosiasiassa usko, että muutenkaan esim. nälvisit täällä. En ole pitänyt sinua sen luonteisena. Haluaisin tähän laittaa pienen tunnisteen, jos tosiaan olet hän. Vaikka tämä: vihreä mennen tullen. Jos meni väärään osoitteeseen, niin sitten meni ja toivotan hyvää jatkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalta 8.24. Ei sinun tarvitse pyydellä anteeksi. En todellakaan näe siihen aihetta ja tuskin sinäkään. Täällä voi mennä ristiinrastiin ja samaan aikaan päällimmäisenä on myös varmuus toisen käymisestä ja ihmettelijöille, siinähän ihmettelevät. Tosiaan, vaikka olin toisaalla, niin kävin ajoittain täällä ja mitään aloituksia en ole tehnyt, mitä nyt johonkin kommentoinut sinä mielessä ja en tosiasiassa usko, että muutenkaan esim. nälvisit täällä. En ole pitänyt sinua sen luonteisena. Haluaisin tähän laittaa pienen tunnisteen, jos tosiaan olet hän. Vaikka tämä: vihreä mennen tullen. Jos meni väärään osoitteeseen, niin sitten meni ja toivotan hyvää jatkoa.

💚💚💚👍

• Anonyymi

Luulit ja kuvittelit. Käsitit väärin ja vielä uskottelit itsellesi, että palstakirjoitukset ovat juuri sulle.

Olit "ylpeä" etkä vaivaantunut ottamaan asioista selvää oikeasti.

Ja sitten levitit tuota sontaa vielä kaikkien luettavaksi palstalla.

Kertakaikkisen lapsellista.

Toivottavasti edes otit opiksesi. Kasvun paikka.

• Anonyymi

Mitään sontaa en ole kirjoittanut. Ja vain muutaman aloituksen otin itseeni. Meni valitettavasti väärin. Pyysin jo anteeksi häneltä. Kasva itse ja yritä erottaa kirjoittajat toisistaan. Itse en edes lue kuin murto-osaa palstasta. Siksi virheitä tulee.

• Anonyymi

Sinulla se näitä epikriiesejä riittää tästä palstasedästä. Vaikutat todella tasapainoiselta

• Anonyymi

Mihinpä se pantteri raidoistaan pääsis.

• Anonyymi

Pantterilla ei ole raitoja😅

• Anonyymi

Virallisten puumabyysien kuosi? Tätä täytyy vielä tuumailla. Sivusta keu keu gubelle kitisijä

• Anonyymi

Ei se mitään... Kotosalla olin kokoviikonlopun. No kaupassa ja pizzalla kävin siinä kaikki. Niin sinäkin olet tärkeä ❤️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6565
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      83
      1235
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      81
      915
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe