Erika Vikman häpäisee Suomen viisuissa.

Anonyymi-ap

Onnea Kaj voitosta! Erika zero points.

11

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä tuo metsäsuomalaisten historia kun ruotsalaiset polttivat heitä bastuihinsa.

• Anonyymi

Vieläkin Ruotsissa halveksutaan suomalaisia eikä kai vähiten siksi että täältä aikanaan lähti sinne sellaista porukkaa joista ei kaikki olleet mitään malliesimerkkejä. Mutta ne, jotka sinne työn perässä lähtivät eivätkä lorvailemaan, niin heille oli tarjolla sitä tehdastyötä mitä itse hienopierut bättre folkit eivät itse halunneet tehdä.

• Anonyymi

Kisoja ei ole vielä käyty. Kaj-huuma on Suomessa ja Ruotsissa, mutta onko muun Euroopan makuun? Epäilen vahvasti.

• Anonyymi

Enpähän usko että Vikmanin haarovälin esittely ja mikkitangon hinkkaaminen ketään viehättää. Viimeisten joukossa eli tuski edes finaalissa, se mun veikkaus.

• Anonyymi

Ykkönen on nyt viisufanien äänestyksessä ja showta on muutettu. Think positiv.

• Anonyymi

Johonkin todelliseen sen positiivisuuden olis syytä pohjautua.
        Vaikea nähdä mitään myönteistä siinä, että kinkereihin lähetetään tänä vuonna toi suttuinen suttura.
        Ei ole yhtään varma ettei se heittäytyisi ilkosilleen lavalla kun mikään muu ei riitä.
        Nyt jo saanut hävetä silmät päästään sen julkisia esiintymisiä boostauskiertueella.
        Muijahan on kuin pahin murkku silmienpyörityksineen ja mikrosortseineen, siellä se viilettää läskit reidet toisiaan hinkaten eurooppaa pitkin puhuen läpiä päähänsä.
        Saas nähdä päästäänkö edes loppukilpailuun.

• Anonyymi

No. Sitten nähdään. Pidän kappaleesta.

• Anonyymi

Eimitään musiikkia tollanen!! Mutta viisut menny sellaseksi jotta ei kiinnosta aivan sama kuka pärjää ja kuka ei😓

• Anonyymi

Näinhän se on. Hurja on ollut kehityssuunta.

• Anonyymi

Astuisin erittäin mielelläni Erikaa kakkoseen.

• Anonyymi

Tämä onkin tarkoitus. Woke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5153
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      4984
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4064
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3550
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3128
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2751
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2277
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1837
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1720
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe