En seuraa niitä yhteiskunnan "kaavoja", vaan kuljen omalla polulla välittämättä muista, haluan syvemmän yhteyden ihmisen kanssa, ihmisen joka ymmärtää minua emotionaalisella ja persoonallisella tasolla, ei vain ole parisuhde leikki kaverini vaan tajuaa mitä on olla minä.
Tuntuu että ihmiset on niin integroitu tiettyihin kaavoihin ja ajatuksiin et kukaan muu ei edes pohdi tai koe maailmaa samalla tasolla kuin minä. Miten laumasta tuli vain urpoja, jotka naljailee toisilleen kellä on hienoin asunto ja titteli, sellainen kilpailu ei kiinnosta, koska tiedän että olisin huipulla jo, jos todella haluaisin sitä, minulla ei ole mikään velvoite todistaa kenellekkään yhtään mitään.
Tuntuu että ne epävakaimmat ja "sairaimmat" yksilöt on niitä jotka on eniten omia, ne jotka tuntee todella paljon, ja joilla on todella korkea älyllinen kapasiteetti, ei sen tarvitse toteutua reaalimaailmas, riittää että se kapasiteetti on siellä, että ei turhaudu toisen kyvystä olla ymmärtämätrå todella komplekseja asioita, koska itse olen filosofi/taiteilija sielu, niin jonkin tasoista ymmärrystä odotan kumppanilt.
Tuntuu että nykymaailmas on joku kaava. "Hälläväliä naisen älyllä, ulkonäöllä, persoonalla tai käytösmalleilla kunhan on nainen niin riittää suhteeseen, mutta minä en ajattele noin. Äly, persoona, ulkonäkö, käytösmallit, se kaikki merkkaa..
Turhaudun ja kyllästyn nopeasti sellaswen tyhjänpäiväseen höpöttelyyn, sielu kaipaa merkityksellistä yhteyttä, jonka seurassa ne arkisetkin asiat tuntuu hyviltä, kun tietää et toinen ymmärtää mua syvästi.
Oon älykäs ja vahvatunteinen mies, siksi parisuhteen muodostaminen on lähes mahdotonta
13
297
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko se palsta separi 60v ei ihme
- AnonyymiUUSI
"Kenellekkään"? "Parisuhde leikki kaverini"?
Ei ole uskottavaa, että mies sanoo olevansa älykäs, mutta ei osaa edes jo ala-asteella opetettuja kirjoitussääntöjä.- AnonyymiUUSI
Näköjään feministeille kova paikka, että tuollaisiakin miehiä on olemassa, jotka eivät ole riippuvaisia naisista ja yleisistä kasvoista. Se näitä naisia raivostuttaa.
Tsemppiä aloittajalle, pidä tuo linja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään feministeille kova paikka, että tuollaisiakin miehiä on olemassa, jotka eivät ole riippuvaisia naisista ja yleisistä kasvoista. Se näitä naisia raivostuttaa.
Tsemppiä aloittajalle, pidä tuo linja.Siis yleisistä kaavoista, ei kasvoista, känny muuttelee tekstiä.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä aloittajalle, pidä tuo linja.Perussivistys pitää olla hallussa ennen kuin mies voi olla millään tasolla kiinnostava. Se on ihan se pohjataso.
- AnonyymiUUSI
Mun luonne on ihan älyttömän likellä sua
Mutta en saa ilmaista Sia oikein kuitenkaan
Niin et sä huomaat sen.
Terveisin joku sun hiljaseksi ja kylmäksi luokittelemä
Nainen- AnonyymiUUSI
Kuvitteletko naisia esittävä setä näiden mainitsemiesi nimitysten olevan suurikin loukkaus? Kysyy eräs kalsa nainen, joka jaksaa vartoa tilaisuutta kainalopieraista systemaattisesti vipua kääntäen. Ei olla sujut vielä tyyppisesti
- AnonyymiUUSI
Aloittajalla on ehkä vähän liian kova käsitys itsestä.
Toisaalta suurin osa ihmisistä ON VITUN TYHMIÄ.
Syvällisen naisen löytäminen? LOL. Älä nyt viitsi, niitä on aivan käytännössä mahdoton löytää jo sen takia että naisia kiinnostaa miehissä juuri ne asiat joita listaat inhokeiksesi.
Joskus nuorena opiskelijana naiset vielä katsovat ylöspäin jotain joka ei ole menestynyt, mutta pian sen jälkeen alkaa se sama statustavoittelu. Se ei välttämättä ole omaisuutta vaan jokin asema yhteisössä.
Sitten taas ne jotka eivät tavoittele mitään naisissa ovat yleensä niin laiskoja että heitä kiinnostaa kaikken yksinkertaisimmat huvit eli alko, seksi ja suomalaiset viihde ohjelmat.
Siinä naisten syvällisyys.
Ehkä ajattelin vähän jotain tuohon suuntaan kun olin nuori kuten aloittaja. En enää koska olen vanha ja tajunnut että miten maailma pyöriii sekä miten käytännössä naisen löytäminen noilla spekseillä on kuin etsisi maailman harvinaisinta jo sukupuuttoon kuoltua lintua jostain.
-ei aloittaja - AnonyymiUUSI
Tekotaiteellinen, lyhytjänteinen, vastuuton. Sitä sinä olet, et muuta.
- AnonyymiUUSI
Täällä yksi nainen kyllä, joka toivoo samoja asioita kun sinä suhteesta ja toisesta ihmisestä. Ja toisin päin sama juttu eli ei ole helppo löytää sellaista miestä. Tuuria varmaan tarvitsee tai johdatusta, että sellaisen ihmisen kumppaniksi löytäisi..
- AnonyymiUUSI
En enää edes etsi.
Ihmiset on typeryksiä, kumppanin löytäminen olisi lottovoitto.
En usko tuurillani sellaiseen.
Onneksi nykyään on hyviä seksileluja saatavilla.- AnonyymiUUSI
Eipä ne läheisyyttä anna. Sivust
- AnonyymiUUSI
Tiedätkös ap, että vaadit aika paljon toiselta kun vaadit häntä tietämään mitä on olla sinä ja olet myös aikalailla itseäsi täynnä. Liika narsismi ei ole koskaan hyvästä. Itse en pidä pelkästään itseään tuijottavia ihmisiä edes älykkäinä ja ylipäätään älykkyyttään toitottavat ihmiset harvoin ovat älykkäitä. Mitä tulee rahaan niin nuorena ajattelin, että ei se raha niin tärkeää ole, mutta näin vanhempana näen sen tärkeämpänä ei siksi, että joillekin pitäis näyttää ja päteä vaan siksi, että se antaa mahdollisuuksia tehdä monenmoisia asioita ja kokea juttuja. Toki ilman rahaakin monia kivoja juttuja voi tehdä. Mutta raha niinkuin rakkauskin tai ylipäätään koko elämä voi hetkessä humpsahtaa taivaan tuuliin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849