"aikoo hakata yli 100 vuotista Metsää saadakseen RUUMISHUONEEN!
Kärsämäen Seurakunta
10
121
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö nyt olis nuorempaa, vai onko nuoremmat metsät jo hakattu?
- AnonyymiUUSI
Niin.mitä metsää tarkoitat
- AnonyymiUUSI
Sen ikäinen metsä on kasvunsa päättänyt. Pitääkin uudistaa.
- AnonyymiUUSI
Kärsämäellä on hakattu vieläkin vanhempaa metsä.Se olisi ollut suojelun tarpeessa.Nyt siellä on pajuttunut kosteikko.
- AnonyymiUUSI
no mikä hyöty ja kenele siitä suojelumetsästä on, paitsi kololinnuille, yksityisellä metsänomistajalla ei ole varaa hongittaa metsäänsä pystyyn,,
- AnonyymiUUSI
Kaikki on hakattu .Vanhat velat ja törttöilyt on maksettava.
- AnonyymiUUSI
Vanhaa mettää joutaa hakatakki ja uus taimikko nii toimii hiilinielunaki. Vanha mettä tuottaa hiiltä ym.ku alkaa lahota..ja seurakunta tarttee rahhoo toimiakseen.
- AnonyymiUUSI
Voihan seurakunta nostaa verotustaan ja rahoittaa siten ruumishuoneensa. Vanhat metsät on suojeltava, ne mitä niitä on jäljellä.
- AnonyymiUUSI
Vanha metsä on päästölähde.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö, tässä kysymyksessä on niin pieni osa Kärsämäen metsistä, ettei niillä ole osaa eikä arpaa päästöistä puhuttaessa. Totta kai niiden virkistysarvo ratkaisee, mutta sitähän ei juntit ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2752037- 421811
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011729Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631429Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?801315- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171133- 571125
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1711000