Siis päivittäin tai ainakin kerran viikossa toistuvia, lähes rehellinen ikä viestiin myös, kiitos.
Naiset, millaisia toistuvia intohimokkaita fantasioita, unia tai kuvitelmia teillä on - aihepiirit?
5
432
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sinkku ja pidän kahdesta eri miehestä. Välillä fantasioin että voisimme olla kolmistaan. He eivät tunne toisiaan ja tämä on vain fantasia.
- Anonyymi
Tämän esityksen funktio on varmaan herättää närästyksiä, palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän esityksen funktio on varmaan herättää närästyksiä, palstasetä
Taidat ite olla se palstasetä kun et tajua että nyt kysyttiin fantasioista
- Anonyymi
Ainoa tapa miten noi saattas jopa toimia mu silti pitää sopia selvät säännöt parisuhteessa olevien jokka noita harrastaa on mulle ainakin turha tulla lässyttään etteikö muka aiheuta mustasukkaisuutta parisuhteessa
- Anonyymi
Niitä pysty aikoinaan lukemaan reginasta ja herkku.net sivustoltakin siihen asti ennen kun jotkut hihhulit rupes sinne kirjotteleen omia fantasioitaan muka naisena nää kahtokaas vaikka mies kuinka kuvittelisi olevansa nainen ni aivotoiminta fantasioiden osalta pysyy samana kuin mitä miehillä yleensä on nainen oppii helposti kirjoittamaan samoin kuin mies mutta silti fantasiat noilta osin ei muutu samankaltaisiksi edes yksinkertainen syy siihen on että miestä ei ole tavallaan edes luotu niiltä osin kuin lisääntymään sitä en tiedä kuinka harvinaista on että mies kykenee edes nauttimaan seksistä muuta kuin saamisensa osalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302776Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171404
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711279- 241235
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431168Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa94986