VAIHTEEKSI VÄNKÄYS SIITÄ KUKA ON KUKA

Anonyymi-ap

Niinkö taas vänkäät, että sinulla ei ole mitään tekemistä senssusi kanssa.

Jos minä olisin sinä, niin pyytäisin senssua lopettamaan idioottimaisen kirjoittelunsa, joka sataa sinun laariin niin että ropisee.

Miksi sinä et pyydä, siksi että sinä olet senssu MOT.

PS. Miksi et pyydä senssuasi räpsäyttämään kuksasta kuvan Chiang Maissa framelle? Kuva lopettaisi epäilyt siitä että sinä olet senssu.

26

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun kela- ja muut kortithan on sun tietojesi mukaan internetimuroituja, joten miksi et imuroi niin sun ei tarttisi toistaa Jormaasi?

Ropisee laariin, joo anna ropista ihan vapaasti vaan.

Ai että miksi ei tule kaipaamaasi fotoo, no kuule siksi että se painaa sun mieltäsi tänään, huomenna ja lpppuelämäsi.

Kuten sanottu, simppeli juttu Räps perhepotretti haaveilluusiotalon hotellin ui,a-altaan kupeesta taustalla arkkitehdin luomuksen julkisivu ja iso tempppelilintulauta .... päivän valossa.

• Anonyymi

"Ropisee laariin, joo anna ropista ihan vapaasti vaan."

Kannattaako Nunballi kirjoitella tuollaista senssuna?

Muistatko miten kävi kun vaatimalla vaadit tietojesi paljastamista?

Sen jälkeen oletkin itkeä pillittänyt ja saanut itkupotkuraivareita täällä päivittäin kuin joku kehitysvammainen kakara, kun sait mitä tilasit, idiootti.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ropisee laariin, joo anna ropista ihan vapaasti vaan."

Kannattaako Nunballi kirjoitella tuollaista senssuna?

Muistatko miten kävi kun vaatimalla vaadit tietojesi paljastamista?

Sen jälkeen oletkin itkeä pillittänyt ja saanut itkupotkuraivareita täällä päivittäin kuin joku kehitysvammainen kakara, kun sait mitä tilasit, idiootti.

Numballi Senssuna, VOIVITTUNENSENTÄÄN, että Pattayan rakas voipi olla noin idiootti, eikä yksistään pääartistin fanit, vaan myös itse pääartisti-miljonääri 2010.

Tuollaisen jauhaminen vuosikausia on täydellistä mielisairautta.

Terkkuja Numballe, tiedän että hymyilet tuolle hullulle, joka puhuttelee sinua jos tapaa .... Lidlissä.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Numballi Senssuna, VOIVITTUNENSENTÄÄN, että Pattayan rakas voipi olla noin idiootti, eikä yksistään pääartistin fanit, vaan myös itse pääartisti-miljonääri 2010.

Terkkuja Numballe, tiedän että hymyilet tuolle hullulle, joka puhuttelee sinua jos tapaa .... Lidlissä.

"Terkkuja Numballe, tiedän että hymyilet tuolle hullulle, joka puhuttelee sinua jos tapaa .... Lidlissä."

Hymyilee joo... esittäen että eipä tässä mittään juu... vaikka on juuri bruutannut löysät hätäpasaset kellohameeseen... 55555

• Anonyymi kirjoitti:

"Terkkuja Numballe, tiedän että hymyilet tuolle hullulle, joka puhuttelee sinua jos tapaa .... Lidlissä."

Hymyilee joo... esittäen että eipä tässä mittään juu... vaikka on juuri bruutannut löysät hätäpasaset kellohameeseen... 55555

No minä ainakin hymyilen sille että olen vienyt sinun ajatuksesi täydellisesti, joten jatka toki koska ethän voi olla jatkamatta.

Hui kuinka hurjia toteamuksia, jopa hurjempia kuin päiväkoti-ikäiset kykenee.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Mikäs tää puhuttelu jutska on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten olen tuhannesti sanonut minä olen tavattavissa jos on asiaa sanoa päin naamaa, uhkailtu on monesti jopa sovittu tapaamisia, mutta yksikään ei ole pitänyt, koskaan..

Siinä on riski että todellisuus paljastuu, miljonääri onkin vain laitosasukki jostain päin suomea, miljoonat onkin kelan ansiosidonnainen, ja huippukunto onkin samanlainen plösö kuin minäkin olen... by NumBall Vantaa 64v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten olen tuhannesti sanonut minä olen tavattavissa jos on asiaa sanoa päin naamaa, uhkailtu on monesti jopa sovittu tapaamisia, mutta yksikään ei ole pitänyt, koskaan..

Siinä on riski että todellisuus paljastuu, miljonääri onkin vain laitosasukki jostain päin suomea, miljoonat onkin kelan ansiosidonnainen, ja huippukunto onkin samanlainen plösö kuin minäkin olen... by NumBall Vantaa 64v.

Ja lyön vielä melkoisen summan vetoa että olen huomattavasti tervejärkisempi kuin 2010 ja Laiffila yhteensä, minun ei ole tarvetta huudella puskista, uhkailla valehdella vuodesta toiseen... By NumBall Vantaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lyön vielä melkoisen summan vetoa että olen huomattavasti tervejärkisempi kuin 2010 ja Laiffila yhteensä, minun ei ole tarvetta huudella puskista, uhkailla valehdella vuodesta toiseen... By NumBall Vantaa

"minun ei ole tarvetta huudella puskista, uhkailla valehdella vuodesta toiseen... By NumBall Vantaa"

Jos sinulla ei ole mitään tarvetta... niin miksi olet kuitenkin näin toiminut vuodesta toiseen 24/7 useilla eri nimimerkeillä.

On sinulla outo elämäntehtävä.

Et taida olla ihan tervejärkinen, miksi et hae itsellesi apua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"minun ei ole tarvetta huudella puskista, uhkailla valehdella vuodesta toiseen... By NumBall Vantaa"

Jos sinulla ei ole mitään tarvetta... niin miksi olet kuitenkin näin toiminut vuodesta toiseen 24/7 useilla eri nimimerkeillä.

On sinulla outo elämäntehtävä.

Et taida olla ihan tervejärkinen, miksi et hae itsellesi apua?

Kuten sanoin, minut tapaa jos on uskallusta, heikolle kuitenkin näyttää.

• UUSI

Ole hyvä.

• UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Ole hyvä.

Pyynnöstä, tosin hieman outo valtakirja, mutta pyydetty:

Minä Jorma MuIkkuaivo annan suostumukseni selvittää puhelinnumeroni S24 ylläpidolta.

Laitan pottiin laatupyörä Sporan väitteen puolesta, että Satasenköyhän projekti ei tule etenemään puskahuuteluja pidemmälle.

Tyttö2010.
        Laitatko kihlattusi puolesta pottiin omistamasi vuokradukan?

• Anonyymi
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Pyynnöstä, tosin hieman outo valtakirja, mutta pyydetty:

Minä Jorma MuIkkuaivo annan suostumukseni selvittää puhelinnumeroni S24 ylläpidolta.

Laitan pottiin laatupyörä Sporan väitteen puolesta, että Satasenköyhän projekti ei tule etenemään puskahuuteluja pidemmälle.

Tyttö2010.
        Laitatko kihlattusi puolesta pottiin omistamasi vuokradukan?

On miestä nimellä paiskattu.

• Anonyymi
        UUSI

Onkohan Chiang Main sensei jo nukkumassa?

• UUSI

Otetaanpa tämäkin kommentti tähän oikeaan ketjuun, niin saadaan aihetta koskien kaikki samaan ...... Satasenköyhän puhelua odotellessa ja hän voisi toki pirauttaa vaikka hetikin koska ......

.......Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys. Ne sinun aijauksesi Chiang Maista on jo nähty. Pari toisten kuvaa ja pari kuvaa 20 vuoden takaa ja nekin ties kenen, joten älä viiti jatkaa tuota rooliasi.

...... Ja sitten pysyä sanojensa takana omien tietojensa julkaisusta.

Voi toki julkaista kaikki tietonsa minustakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Numball puhutellut sisäistä senssuaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten ollen jo yli tuhannesti havaittu, sinä olet pelkkä paskanpuhuja.

• Anonyymi
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Otetaanpa tämäkin kommentti tähän oikeaan ketjuun, niin saadaan aihetta koskien kaikki samaan ...... Satasenköyhän puhelua odotellessa ja hän voisi toki pirauttaa vaikka hetikin koska ......

.......Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys. Ne sinun aijauksesi Chiang Maista on jo nähty. Pari toisten kuvaa ja pari kuvaa 20 vuoden takaa ja nekin ties kenen, joten älä viiti jatkaa tuota rooliasi.

...... Ja sitten pysyä sanojensa takana omien tietojensa julkaisusta.

Voi toki julkaista kaikki tietonsa minustakin.

Onko tämä "satasenköyhä" myös Senssulle velkaa, vai miksi tämä kyselee niitä puolestaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä "satasenköyhä" myös Senssulle velkaa, vai miksi tämä kyselee niitä puolestaan?

Ei pirahda Senssun puhelin ja ristiriitainen on väite että ...... Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys .... Kun jopa päivä possottelee ja kattiloista, sekä mielikuvitusystävistä kirjpittelee.

Jos kerran tietää niin miksi noin monta eri versiota?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pirahda Senssun puhelin ja ristiriitainen on väite että ...... Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys .... Kun jopa päivä possottelee ja kattiloista, sekä mielikuvitusystävistä kirjpittelee.

Jos kerran tietää niin miksi noin monta eri versiota?

Mistä tiedät ettei pirahda, jos et ole Senssu? Et mistään, joten olet Senssu ja puhelimesi on prepaid ja Pasasen osoitetta eikä numeroa anneta digivirastosta eikä numerotiedustelusta joten hän on hakenut ne salaisiksi. Pasanen, olet liian tyhmä pitääksesi Senssun sinusta erillään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät ettei pirahda, jos et ole Senssu? Et mistään, joten olet Senssu ja puhelimesi on prepaid ja Pasasen osoitetta eikä numeroa anneta digivirastosta eikä numerotiedustelusta joten hän on hakenut ne salaisiksi. Pasanen, olet liian tyhmä pitääksesi Senssun sinusta erillään.

Pasanen mokasi taas tyhmyyksissään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei anneta ei, olen sen kieltänyt, mutta ethän sinä lapsirakas ole edes keskustellut minun kanssa vaan Senssun, ja minulla ei ole hänen puhelinnumeroa, siis looginen päätelmäsi ole että olen Senssu kun olen salannut tietoni, hieman outo päätelmä,

salasin tietoni koska haluan nukkua yöni, mutta minut tapaa jos haluat sopimalla täällä missä ja minne, niin olen paikalla, mutta uskalluksesi ei vaan riitä, koska saisin sinut kiinni.

Olet vain puskajussukka, pattayan savosta,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei anneta ei, olen sen kieltänyt, mutta ethän sinä lapsirakas ole edes keskustellut minun kanssa vaan Senssun, ja minulla ei ole hänen puhelinnumeroa, siis looginen päätelmäsi ole että olen Senssu kun olen salannut tietoni, hieman outo päätelmä,

salasin tietoni koska haluan nukkua yöni, mutta minut tapaa jos haluat sopimalla täällä missä ja minne, niin olen paikalla, mutta uskalluksesi ei vaan riitä, koska saisin sinut kiinni.

Olet vain puskajussukka, pattayan savosta,

Muista Pasanen että sinä paljastit itsesi tyhmyyttäsi, etkä suinkaan rohkeuttasi.

Sarjavalehtelijana juuri eilen sanoit että "ei minulla ole mitään numeroita eikä osotteita salattu" ja nyt kerrot että on salattu. Tiedätkö miten saa salatunkin numeron omistajan tiedot selvitettyä? Jos hänellä on käytössä Whatsapp tai vastaava palvelu, niin tallenna numero puhelimeesi ja mene sen jälkeen kyseiseen palveluun ja ota se numero esiin. Siellä lukee hänen nimensä, tai ainakin se nimi jolla hän siellä esiintyy. Samaten jos sinulla on myynti-ilmoituksia tai vuokrailmoituksia, niin numero löytyy montaakin kautta.

Kukahan mahtaa sinulle öisin soitella tuntemattomista numeroista? Ei kukaan. Olet vaan laittanut se salaiseksi, ettei käy entisille kavereille ja sukulaisille ilmi että asut tuetussa vuokra-asunnossa ja kuljet bussilla, kun kymmenen vuoden ajan kehuskelit asuvasi Thaimaassa, vaikka sitä haukutkin päivittäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista Pasanen että sinä paljastit itsesi tyhmyyttäsi, etkä suinkaan rohkeuttasi.

Sarjavalehtelijana juuri eilen sanoit että "ei minulla ole mitään numeroita eikä osotteita salattu" ja nyt kerrot että on salattu. Tiedätkö miten saa salatunkin numeron omistajan tiedot selvitettyä? Jos hänellä on käytössä Whatsapp tai vastaava palvelu, niin tallenna numero puhelimeesi ja mene sen jälkeen kyseiseen palveluun ja ota se numero esiin. Siellä lukee hänen nimensä, tai ainakin se nimi jolla hän siellä esiintyy. Samaten jos sinulla on myynti-ilmoituksia tai vuokrailmoituksia, niin numero löytyy montaakin kautta.

Kukahan mahtaa sinulle öisin soitella tuntemattomista numeroista? Ei kukaan. Olet vaan laittanut se salaiseksi, ettei käy entisille kavereille ja sukulaisille ilmi että asut tuetussa vuokra-asunnossa ja kuljet bussilla, kun kymmenen vuoden ajan kehuskelit asuvasi Thaimaassa, vaikka sitä haukutkin päivittäin.

Niinkö olet taas aivoillasi päätellyt, voin kaiketi todeta että en ole pitänyt puhelimella keneenkään enää yhteyttä enää vuosiin, käytin paljon skypeä joka on suljettu , facen sovellusta... joskus telegrammia, varsin venakkotuttujen kanssa... en ota kännykkää puhelimen takia, vaan sen takia että sillä pääsee mobilenettiin... ainoastaan puhelinnumeroa tarvitsen muutamaan varmenne palveluun, minulla on kaksi simmiä toinen teleltä toinen elisalta. Yhteystietoni löytyvät monesta paikasta, mutta yleensä suojattuna.. 555555 vaikkapa facebookista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan Chiang Main sensei jo nukkumassa?

2025-05-05 22:21:58 Suomen aikaa ruiskuttelin hunajaa sisäfileisiin Chiang Main yössä, luulisin. aivan varmasti, vai mitä NumBall

• Anonyymi
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

No minä ainakin hymyilen sille että olen vienyt sinun ajatuksesi täydellisesti, joten jatka toki koska ethän voi olla jatkamatta.

Hui kuinka hurjia toteamuksia, jopa hurjempia kuin päiväkoti-ikäiset kykenee.

Sinut on aivopesty, hae itsellesi apua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      3042
    2. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      119
      1329
    3. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      214
      1324
    4. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      11
      1318
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      388
      1273
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1123
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      95
      1074
    8. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      423
      1044
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      934
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66