Turkkilainen hamam

Anonyymi-ap

Kemer.. aikaisemmin päivällä oli altaalla maatessa tullut hotellin kylpylän lihaksikas " myyjä" minulle ja vaimolle kauppaamaan turkkilaista ihon kuorintaa ja hierontaa, parantaa rusketusta ym. Mies selitti. Vaimo ei oikein innostunut hieronnasta mutta kuorinta/ pesu tuntuis mukavalle. Ite ajattelin että ilman muuta sinne ja salaa toivoin että vaimoni pesisi perusteellisesti iso turkkilainen mies.
No iltapäivästä kohti hamamia ja respan jälkeen kohti pukuhuoneita, miehille oma ja naisille omansa. Nyoru tyttö opasti että omat kampeet kaappiin ja talon vehkeet päälle. Kaapista löytyi paperiset housut tohvelit ja pyyhe. Housut jalkaan no nehän ei peittänyt juuri mitään just pysy kulli piilossa. Siitä kohti ite kylpylää rennosti jossa vaimo jo olikin bikinit päällä. Siinä huomasin että samainen nuori tyttö vain ohkainen pellava mekko päällänsä ohjasi minut omaan pesu huoneeseen ja vaimoni meni hieman vanhemman naisen mukaan. Omalta kohdaltani pesu alkoi, pöydälle mahalleen maate tyttö opasti. Aukaisi vesihanan vierestä ja isolla kauhalla otti juuri sopivan lämmintä vettä ja kaatoi päälle hartiosta alaspäin ja samalla kyseli feel good johon vastaus jeesjees. Otti seuraavaksi ison pellava liinan joka muistutti tyynyliinaa kastoi sen heilautti ilmassa täyteen ilmaa ja pursotti siitä valtavan määrän vaahtoa kehon päälle. Sen jälkeen aloitti pesun niskasta alaspäin, hartiat, kädet, selkä,reidet, pohkeet. Samalla pohkeita pestessä siirsi ensin vasemman jalan hieman lähemmäs reunaa. Se jälkeen siirtyi oikean jalan pesuun, ja sama homma siirsi myös hieman ulospäin. En kerinnyt siinä reagoida samalla pyöräytti kysymättä kivekset kouraan ja pesi ne. Kysellen edellen feel good.. jesjes..
Sitte käsky kääntyä ympäri selälleen, suomipoika kääntyi samalla huomasin että tytön kangas vaate oli kastunut ja pienet rinnat paistoi mukavasti läpi.
Sama homma uudelleen vettä, vaahtoa silkin pehmeitä käsiä keholla ja pikku rinnat touhusi siinä yläpuolella. Rintakehä nivuset reidet pohkeet pesuun ja sama homma jalkoja levittäen. Kerkesin jo miettiä peseekö kullin seuraavaksi mutta ei. Vaan otti vasemman käden pesi nyt jotenkin todella rauhallisesti aivan sormen päihin saakka laski käden pöydän reunalle pöydän ulkopuolelle rystyset ylöspäin tyttö asettui nojamaan käden kohdalle vatsaa pesemään ja samalla tajusin että nojaa käteeni pillullaan kyrpäni heräsi samantien. En omista mitään kehumisen kokoista munaa mutta asainsa on ajanut. Ja ilmeisesti tyttö tiesi mitä teki. Hetken pestyään vaihtoi puolta ja taas sama homma käsi pestiin rauhassa laskien alas pöydän reunalle mutta nyt kämmen ylöspäin. Tyttö siihen nojaamaan sormethan oli tytön pillulla. Siinä makasin kohta kulli kivikovana sormet pillulla, toki märkä kangas välissä mutta samalla tajusin että perkele kohta varmaan 45min mennyt minulla muna pystyssä. jos tänä pesu loppuu ja vaimo näkee seisovan kalun niin eri koneilla matkustetaan kotia. Tyttö pesi vielä hetken vatsaa pyöräytti pari kolme kierrosta munalla terskan juuressa feel good.. jes jes. Minä paniikissa sitten alkoi huuhtelu. Paljon vettä tosi paljon. Lämmintä haaleaa viileää lähes kylmää munille seisokki sammui tyttö hymyili leveästi. Tilanne ei johtanut sen kummempaan olin erittäin kiihoittunut tyttö kuivasi pahimmat vedet iholtani hymyillen ja ojensi minulle pyyhkeen. Samaalla vaimoni saapui omasta pesuhuoneestaan puuhe päällä ja kehui kuinka hyvälle pesu oli tuntunut ja minäkin olin samaa mieltä johon vaimo tokaisi, niin ko tuommonen nuori tyttö pesi. Itse koin ehkä kiihottavimman hetken elämässä vaikka mitään Ei varsinaisesti tapahtunut mutta oli erittäin nautittavaa. Itseäni hiukan harmitti se vaimon nais pesijä,olis voinut olla isokyrpäinen turkkilainen mutta ehkä ensi keralla vihjaisen allaspojalle asiasta

Ja silloin mennään kyllä pitkän kaavan kautta hierontaan.
Hamamia voin lämpmästi suositella

1

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tullut ajatelleeksi, että siellä on aika moni muukin käynyt, kun tositarinoihin tuon löpinän kirjoitit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6605
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2275
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      84
      1245
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      82
      927
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe