Sopiva nakuupussi ?

Anonyymi-ap

5

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko varma nakuupussista, vai oliko kuitenkin makuupussi ?
      Mitäs tuossa nyt sanotaan
      Comfort 0°C saattaapi olla, ja onkin liian kuuma jos +5-+20
      Leveys 85 hartijoiden kohdalta, joten kokoa maakuupussille lienee riittävät.
      Paino 2,5 kg eli aika painava möhkäle on makuupussiksi.

Hmmm. Mitäs nyt sanoisi, ehkä kannattaa hivenen keveämpää etsiskellä 3 vuoden ajan käyttöön, toisaalta kevyempää muutenkin. 2.5kg on makuupussille paljon.

• Anonyymi

Etsin tuossa ajankulukseni muutaman vaihtoehdon sinulle.
      https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/trimm-impact-kiwi-green-dark-grey-195l-makuupussi?searchTerm=makuupussi
      + 3 vuodenajan
      + 950g, eli tosi kevyt.
      comfort-lämpötila on +9 astetta. Eli riittäneekö tuo..

https://www.motonet.fi/tuote/woodlander-xl-kuitumakuupussi-015-c?product=55-06704
      + 230 x 100 x 70 cm, eli kokoa reilusti.
      + Käyttösuositus: +0/+15 °C, luulis olevan kolmelle vuodenajalle riittävät?

https://www.budgetsport.fi/tuote/retki-makuupussi-xl-15-c-mvihr-56559998/
      + 230 x 90/60, eli mukavan kokoinen.
      + mukavuuslämpötila 4°C.
      Kuvauksessa. Talvimakuupussi reilummalla mitoituksella, eli pidetään tuota kylmemmän ilman makuupussina, mutta toisaalta comfort + vai - 4c.
      @
      Summasummarum, jos ite noista valitsisin niin ehkä motonetin makuupussin. Onko jollain enemmän kokemusta noista kolmenvuoden ajan käytössä ?

• Anonyymi

Minä ottaisin kyllä noista retki makuupussi xl. Jos vain koko 90L riittää. Tuota kykenee käyttämään kesälläkin. Painoa tosin 2100g.

• Anonyymi

Nonniin, tilasin tuon retki xl makuupussin. Iso juttu oli leveys 90, Mulla nyt on voimalajeja takana ja rakennusmiehen töissä levinneet hartijat. Tässä oli siis 10cm lisää edelliseen, joka oli selvästi liian pinkeä (80cm). Saattaahan toi hivenen liian lämmin olla kesäaikana, mutta kaippa voi pitää hivenen ravollaan tjsp..

• Anonyymi

Itse mietin samoja kuin aloittajakin ja päädyin pari kuukautta sitten Vaude Navajoon. Oli tarjous kohdillaan sillä sain kaksi pussia 140 eurolla. Ne voi tarvittaessa jopa yhdistää yhdeksi pussiksi, joten tilaa ainakin piisaa piereskellä vaikka koiran kanssa samassa tilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3311
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      543
      2037
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1917
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1287
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe