Onko laillista paljastaa vakuutusyhtiön ( varma)lääkärin osoite, hän asuu samalla kadulla kuin minä, ymmärtääkseni hän on salannut oaoitteensa, vaikuttaa säikähtävän jos joku vieras kulkee kadulla, olisiko käyttänyt julkistavaltaansa väärin, itselläni ei mitään naapuria vastaan
Vakuutusyhtiön lääkäri
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea on vastata
"Onko laillista paljastaa vakuutusyhtiön ( varma)lääkärin osoite"
Millä tavalla "paljastaa"?
"ymmärtääkseni hän on salannut oaoitteensa, vaikuttaa säikähtävän jos joku vieras kulkee kadulla, olisiko käyttänyt julkistavaltaansa väärin,"
Millä tavalla "salannut"? Laittanut kasan tietojenluovutuskieltoja väestötietojärjestelmään ja ilmoittanut puhelinoperaattorille, että osoitetta ei saa antaa? Niin tekee kaikki täysjärkiset ihmiset.
Hakenut turvakiellon? No ei sitä saa siksi, että "on käyttänyt julkista valtaansa väärin".
" itselläni ei mitään naapuria vastaan"
No miksi sitten paljastaisit hänen osoitteensa? Kunnioita hänen yksityisyyttään siinä, kuin kenen tahansa, jota vastaan sinulla ei ole mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001