jo useamman vuoden ajan, että kaikki kautta rantain kertominen loppuisi! Minun ymmärryksessä ei ole ollut mitään vikaa moneen vuoteen, siksi surettaa ja kiukuttaa, kun se ei ole vieläkään loppunut! En voi sietää sitä, että joku tunkee samaan aikaan ulko-ovesta sisää koiran kanssa, koska inhoan koiria! En ole paha äitipuoli, koska en koskaan edes halunnut siihen rooliin! Minun täytyy saada elää jonkin niin, ettei kautta rantain kertomista ole ollenkaan, jotta sisin rauhoittuu! Elämä on tuntunut sietämättömältä jo monen vuoden ajan, koska minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen mihin en olisi koskaan halunnut ryhtyä! Se että menetin vakituisen työpaikan tietyn henkilön takia, varmisti sen etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Tutkimukset myös ennen kuin voin alkaa tutustua ikäiseeni mieheen!
On toivottu
Anonyymi-ap
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup221980- 1351952
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81162Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3661137- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 62929
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45886- 2821