Mihin Sanna Marinilla mahtaa koskea, vai kuvastaako tuo ilme inhoa kun köyhät proletaarit tulee liian lähelle?
Joka tapauksessa tuskainen irvistys joka kuvassa...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1082195f-6b69-4bb4-9299-8cb1e93e29e3
Mihin koskee...?
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
No tulihan se sieltä! Ollaan oltu huolissaan, eikö Sanna Marin enää ahista öyhöttäjiä. Nouskoon verenpaineesi mittarin ulottumattomiin!
- Anonyymi
SDP ei luokkapetturia unohda!
- Anonyymi
Super Sannalla on paha natsiallergia ! Siksi joutui vaihtamaan työpaikkaakin .
- Anonyymi
Mitä...?! Niinkö pahasti sanna oli lindtmanille allerginen...?
- Anonyymi
Prinsessamme sai 36 000 toverin luottamuksen Suomen politiikkaan vaikuttamiseen eduskunnassa.
Hän päätti kuitenkin sylkeä aatteen ja häneen luottaneiden tovereiden silmille ja lähti mieluummin kapitalismin houkutusten perään.
Miksi sanotaan luotettavana pidettyä toveria joka hyppää varoittamatta kapitalistin kelkkaan?
Luokkapetturiksi!
Miksi yleensä lähti ehdokkaaksi kun varmasti tiesi jo ennen vaaleja että ei halua toverien hänelle uskomaa mandaattia käyttää?
Pthyi sanon minä!
Pysy poissa Suomesta! - Anonyymi
Marinin ei varmaan tarvitse laskea hiilijalanjälkeään. Sotakiima- ja sateenkaaripropagandaluentoja ei ilmeisesti voi pitää etänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723