Käräjäoikeus tuomitsi Ahmed Dhaif Saadoon Al-Khalfahin, 25, törkeän raiskauksen yrityksestä 10 kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen. Al-Khalfah tuomittiin maksamaan tytölle 3 000 euroa kärsimyskorvauksia.
Rangaistuksen pituuteen vaikutti Al-Khalfahin aiempi rikollisuus: hänet on viimeksi helmikuussa tuomittu yli kahden vuoden vankeusrangaistukseen kahdesta raiskauksesta.
Ei enää yksittäinen
20
201
Vastaukset
- Anonyymi
Parikymppinen taksikuski taas.
- Anonyymi
Ennemminkin nauraa kamelikuskille. Miten ne voivat olla noin tyhmiä?
- Anonyymi
Mies ottaa mitä mies tarvitsee. On luonnon laki että mies tarvitsee tuheroa. Tumputtaminen pitäis olla lailla kielletty.
- Anonyymi
Edellä vanhan naisen kommentti.
- Anonyymi
Thaihieronta on sitä varten.
- Anonyymi
Monikulttuurisuus on rikkautta! Ei mulla muuta
T. Stubido- Anonyymi
Äitis aasia
- Anonyymi
Aasia on laaja alue.
- Anonyymi
Ei minun äitini Aasiaa omista.
- Anonyymi
Olisi toisaan hyvä hakata ja sitten tappaa.
- Anonyymi
Yksittäistapaus tämäkin, ei aihetta paniikkiin.
- Anonyymi
Onko se nyt niin kauhea asia antaa sille mutakuskille. Ne tulee kumminkin hiton nopeasti. Tekeehän se vähän hyvää tytöllekin.
- Anonyymi
Ei se siitä kuluisi jos kumin kanssa antaisi. Neito voisi vielä lopuksi kehaista että tuo on kyllä maailman suurin! Nokinaama veisi sen jälkeen ilmaiseksi vaikka Vaasaan.
- Anonyymi
Moni Thaikkunainen kehuu Suomimiehen "isoa"
- Anonyymi
Kuinka moni? Kerro nimet.
- Anonyymi
Ja isoa lompakkoa..
- Anonyymi
Kyllä irakilainen karvajalkainen nainen taksikuskina saisi raiskata minut ihan vapaasti.
T: Vexi 72- Anonyymi
Eks tiedä etteivät ne tunne mitään?
- Anonyymi
Vale Vexi asialla
- Anonyymi
Kyl ne kiljuu kovasti vaik ne on leikattu. Ne osaa ajoittaa, jottei ukko lyö.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818