Olemassa ? Kun ei ole töitäkään.
Vieläkö se 4 pk haku on
19
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin paneskelen naapurin porilaista eläkeläishomoa kuin haen töitä, tietenkin savossa!
- Anonyymi
Paskiainen
- Anonyymi
Yksi ihminen aloittelee näitä tyhjänpäiväisiä ”juttuja”, joissa on puolikas otsikko, ihan vain tukkiakseen tämän keskustelualueen ja häivyttääkseen asialliset keskustelut tyhjäkäynnin sekaan. Miksi ylläpito ei puutu tuollaiseen tuhrimiseen?
- Anonyymi
Yksi ihminen täällä huutelee asiattomuuksia. Ei osaa käyttäytyä kauniisti.
Siksi ei puutu kun niissä ei haukuta ihmisiä. - Anonyymi
Ylläpitäjä itse aloittaa nuo ns keskustelut
- Anonyymi
Tiedät kyllä jos haku on kohdallasi voimassa. Katso suunnitelmasta ja jos ei ole suunnitelmaa niin ei ole niitä hakujakaan. Saat kyllä hakea töitä ilman suunnitelmaakin mutta niistä ei tarvitse raportoida.
- Anonyymi
Sehän on aina ollut 0-4 työpaikkaa. On jokaikisen vapaa valinta, hakeeko 0 tai 4 työpaikkaa kuukaudessa, syy siihen on perustuslakiin ja kansainvälisiin sopimuksiin perustuva oikeus työn vapaaseen valintaan tai vapaaseen hyväksyntään.
Jos itse päätät että 0 sijasta 2 tai 4 on hyvä, sitten olet itse valinnut vapaasti että niin toimit.
Sen sijaan jos viranomainen yrittää pakottaa 4 hakua ja itse toteat että voit sitoutua vain 0 hakuun kuukaudessa (koska tiedät että ei työpaikkoja ole), sitten alkaa jo tilanne muuttumaan lainvastaiseksi.
Kyse on pelkästä poliittisesta huijaamisesta, harhaanjohdetaan kansaa luulemaan että jotakin on pakko, kun tämä asia nimenomaisesti kuuluu lakiin perustuvien vapauksien puolelle.
Rautalankaa: työn haku (aktuaalisena toimena) tarkoittaa samaa asiaa kuin työn valinta, työtä hakiessa tapahtuu aina jonkinlainen työn valinta, jonka on toteuduttava perustuslain mukaisesti täysin vapaasti.
Työnhakijana oleminen on sen sijaan velvollisuus, jotta voi saada työnhakijalle kuuluvia palveluita ja työttömyyskorvauksen. Työnhakijana olevallekaan ei kuitenkaan voida asettaa mitään sellaisia velvollisuuksia, jotka nimenomaan perustuslailla ja kansainvälisin sopimuksin kielletään (mikä tahansa työn valintaan liittyvä pakottaminen)
Tarkemmat lainkohdat löytyy helposti esim. Finlexistä, perustuslain pykälä 18 sekä Suomen oikeusjärjestelmään ratifioidun kansainvälisen TSS-sopimuksen artiklasta 6, kappaleet 1 ja 2. - Anonyymi
Töiden hakeminen on lähtökohtaisesti jokaisen yksityisasia, ei se ole viranomaisen kontrolloitavissa yhtikäs mitenkään, koska viranomaisella ei ole sellaista toimivaltaa, ei ole edes eduskunnalla.
Alkaa menemään vähän liian pitkälle tämä porvarihallitusten vuosikausia jatkettu kansalaisten lakiin perustuvien oikeuksien tallominen. Jos joudutte minkä tahansa taloudellisen vahingon, karenssin tms. kohteeksi, sitten on jo syytä tehdä hallintokantelu asiasta ja vaatia viranomaista maksamaan aiheutettu vahinko ja lisäksi rangaistustoimia lisäksi, koska toiminnallaan toimii suoraan em. lakien vastaisesti.
Varmistat toki sen että et ole omalla allekirjoituksellasi mennyt tekemään mitään sellaista hyväksyntää jonka seurauksena sinua saatettaisiin kohdella lainvastaisesti.
Vaadi aina, että viranomainen toimittaa palvelunsa lain mukaisesti, kyse ei ole TTL-laista vaan perustuslaista ja erityisesti TSS-sopimuksen mukaisesta työttömien palveluvelvoitteesta, edellisessä viestissä tarkemmat artiklanumerot. - Anonyymi
Ajattelin terveysrajoitteitani esim mitä sitä tekis , koulukin tuntuu vaativalle.
- Anonyymi
Hakattava paskiainen
- Anonyymi
Apina
- Anonyymi
homo
- Anonyymi
Pera Aukko
- Anonyymi
Anus Aukko
- Anonyymi
Fagotti
- Anonyymi
imbesilli
- Anonyymi
apina
- AnonyymiUUSI
Kysy dorka vastuuhenkilöltäsi josko se tietäisi
- AnonyymiUUSI
Gorilla
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017663Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?445434HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042950Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432575- 1712423
- 241914
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81889mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121752Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401728Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638