Okei, nyt tulee jotain vähän vaikeeta sanoa, mut yritän vaan olla rehellinen. Mä tykkään susta ihan törkeesti. Siis oikeesti, sillä tavalla että oot koko ajan mun mielessä – kun herään, kun meen nukkumaan, kun kuulen jonkun biisin, kun vaan hengitän.
Mut välillä mulla on fiilis, etten oo tarpeeks. En tarpeeks nätti, en tarpeeks sosiaalinen, en mitenkään cool tai superurheilullinen tai mitä ikinä. Mä katon sua ja mietin, et miten ihmeessä joku niin ihana, komee, hauska ja fiksu haluais olla mun kaa.
Ja silti… mä haluun olla just se tyyppi, jota sä kaipaat. Se, jonka viereen sä tuut ja jonka sylissä sun on hyvä olla. Se, jonka kosketus saa sut huokaamaan ja jonka viestit saa sut hymyilemään kesken tylsän päivän.
Mä ehkä pelkään liikaa. Et sä kyllästyt, tai huomaat kaikki mun epävarmuudet ja mietit että saisit “parempaa”. Mut sit mä tajuan et tää kaikki kertoo vaan siitä, miten paljon mä välitän. Miten paljon mä oikeesti rakastan sua.
Ja mä toivon et susta tuntuu edes vähän samalta. Et kun mä katson sua, sun sisällä läikähtää samalla tavalla kuin mun sisällä läikähtää, kun sä kosketat mua tai naurat silleen aidosti.
Mä oon tässä, just tälläsenä. Aika herkkänä, vähän pelokkaana mut silti täynnä rakkautta – sua varten.
Moikka rakas
26
619
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin läikähtää sisällä,kun sua ajattelen. Rakastan sua koko sydämestäni. Usko pois❤️🔥
- Anonyymi
Olkaa onnellisia toistenne kanssa. Mä siirryn takavasemalle! En jaksa taistella sun suosiosta. Live
happily ever after. Tämä sinulle tiedät keneltä 🩷🙏💫😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkaa onnellisia toistenne kanssa. Mä siirryn takavasemalle! En jaksa taistella sun suosiosta. Live
happily ever after. Tämä sinulle tiedät keneltä 🩷🙏💫😘Toki tiedän keneltä on
- Anonyymi
Oliko jotain mitä toivoisit jonkun sanovan sinulle ei kannata nui innostua jos et kirjoitustyylin perusteella voi olla täysin varma ettäkö on joku joka kirjoittaisi juuri sinulle ei sillä kauniisti kirjoitettu aidoista tunteista ny ei kun kopioit siittä ja jonnei treffisaitille laitat profiili tekstiksi ni eiköhän tuollaiselka kirjoituksella pimpsakkaa ainakin hetken taas irtoa sellaisilta ainakin joita et ole aiemmin treffannu
- Anonyymi
Miksi luulet että et ole tarpeeksi?
- Anonyymi
En siksi, että sinä olisit vaativa tai saisit minut tuntemaan niin – vaan koska kannan itsessäni epävarmuuksia, jotka välillä kuiskaavat etten riitä. En aina osaa nähdä itseäni sellaisena kuin sinä ehkä näet minut. Se ei ole sinun vikasi, vaan jotain, mitä olen oppinut ja mitä yritän purkaa. Haluan olla tässä, avoin ja rehellinen, koska sinä olet minulle tärkeä
- Anonyymi
Ne harmaat opastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne harmaat opastaa
Kuunnelkaa niitä auttoivat minut pahimman yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunnelkaa niitä auttoivat minut pahimman yli
Tutustukaa harmaisiin muukalaisiin kertokaa minullekin mitä opitte niistä ikävä harmaatawanhaapartaa. Tipi loitonsit minut wanhasta viisaasta olen pettynyt animaani niin se vietteli minut. Ei ihme, gurun mukaan sillä on autonomia wanha viisaskaan ei voi mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siksi, että sinä olisit vaativa tai saisit minut tuntemaan niin – vaan koska kannan itsessäni epävarmuuksia, jotka välillä kuiskaavat etten riitä. En aina osaa nähdä itseäni sellaisena kuin sinä ehkä näet minut. Se ei ole sinun vikasi, vaan jotain, mitä olen oppinut ja mitä yritän purkaa. Haluan olla tässä, avoin ja rehellinen, koska sinä olet minulle tärkeä
Mä en ole sillai antanu itseni kokea ettäkö lasteni lisäksi kukaan tai mikään olis mulle tärkeä on niin suuri todennäköisyys että ihan kenet tai minkä tahansa muun voi menettää elämästään silmänräpäyksessä toki lapsensakin voi mu siihen voi vaikuttaa niin paljon sillä kuinka lapsensa kasvattaa ja kuinka heitä kohtelee tokikaan vahingolle ei voi siltikään mitään kun koskaan ei sillai tiedä mitä saattaa sattua vaikka kuinka yrittäisikin varautua kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustukaa harmaisiin muukalaisiin kertokaa minullekin mitä opitte niistä ikävä harmaatawanhaapartaa. Tipi loitonsit minut wanhasta viisaasta olen pettynyt animaani niin se vietteli minut. Ei ihme, gurun mukaan sillä on autonomia wanha viisaskaan ei voi mitään
Ohuspois vaikka tuonne yleistä mielenterveydestä palstalle jatkovikisemään siitä
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Psyykeen porsaanreikiä ps. Varokaa wanhoja, ne saattaa hylätä yllättäen
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Kauniisti kerroit omista tunteistasi kirjoituksestasi huomaa helposti oman epävarmuutesi lähtökohtaisesti on väärin ajatella oletko sinä riittävä jollekulle tärkeämpää olisi miettiä oletko sinä riittävä itsellesi tai hyväksytkö itse itsesi sellaisena kuin olet kokemuksesta tiedän että ne on kaksi eri asiaa mä hyväksyn itse itseni sellaisena kuin olen mutta en silti koe olevani riittävä edes itselleni sillä voi olla toki jotain tekoa että on pidetty alkoholistin äpäränä josta ei voi koskaan tulla mitään itse asetin alkuun joskus tavoitteeksi olla maailman kahdeksas ihme silti mua on pidetty vaatimattomana siihenkin titteliin joku tunki jonkun rakennuksen ni muutin tavoitteekseni olla maailman suurin ihme sitä en tie kuinka olen tavoitteessani onnistunu meni mielenkiinto jo melko pian kun olin asettanu uuden tavoitteen se miksi mua on haukuttu ja yritetty mollata johtuu siitä että ihmiset yrittävät viedä itsetunnon sellaiselta jolle eivät muuten pärjää siksi mä olen hieman lisänny kierroksia viedäkseni itsetunnon sellaiselta joka syyllistyy viemään sitä joltain muulta toki pitää lasten ja nuorten taustalta ymmärtää se näiden kotona saama kasvatuksensa mu lopulta jokaisen aikuisen pitää muistaa se että jokainen meistä itse valitsee sen millaisia olemme aikuisina kuinka kohtelemme muita kenen käskytettävissä olemme vai olemmeko kenenkään käskytettävissä töissä ollessa täytyy si taas aina muistaa että palkkansa eteen pitää tehdä töitäkin atoi pomo ohjeet si käskyttämällä tai pyytämällä mutta se että sinä tunnet noin vahvasti jotain kohtaan uskallat antaa itsesi tuntea noin tarkoittaa sitä että sua ei ole kukaan kenties satuttanu henkilökohtaisesti jota kohtaan olisit joskus edes jotain tuntenut mu kannattaa varoa ettei kukaan sua satutakkaan sun kaltainen nykyaikana saattaa olla jopa harvinaisuus jollaista koskaan kohtaa edes joillekin ainakin ja toiset jotka kohtaavatkin ei välttis osaa arvostaa ja lopulta satuttavat/loukkaavat sua ja si et ole enään yhtä kaunis
- Anonyymi
Mikäänkö ei riitä?
Jos ei kelpaa sellaisena kuin on niin eihän siinä sitte kannata jäädä tuleen makaamaan🤭🤗
Yleensä on kelvannut koko paketti. - Anonyymi
Mullehan ei jää täältä käteen ku hymiö jos sä et rakasta mua
🤭🤗- Anonyymi
Kyllä minä sinua rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sinua rakastan.
Helppohan se on sieltä läppärin takaa huudella 🤭🤗
- Anonyymi
Tekstisi on niin ympäripyöreä että voisi olla keneltä hyvänsä kelle tahansa. Siksi useampi on jo tunnistanut muka kirjoittajan. Ja jokainen mies ainakin "tunnistaa" olevansa ihana, komee, hauska ja fiksu 😅
- Anonyymi
Hei mies. 🙂
Tää ei oo multa. Mä en oo täydellinen, mutta hyväksyn itseni tällaisena. Oon paras versio itsestäni. Ja ajattelen, että jos hän ei pidä minusta juuri tällaisena, hän voi etsiä jonkun muun, joka on oikeanlainen. - Anonyymi
kauniisti kirjotit!
- Anonyymi
Ei multa. Tiedän että olen järisyttävä ☺️
- Anonyymi
Hän tuntuu kaksoisliekiltä. Ollaan ulkosesti ihan erilaisii mut siis ajatukset kohtaa suht nätisti.
- Anonyymi
Nämä itseään alisteisena pitävät lässytykset on aina palstagubelta. Naisille kateellinen käppänä joka ammentaa elämäänsä päivästä toiseen leikkimällä kynnysmattonaisia, millä tuo omat epävarmuudet esille.
Muuten uhoaa hakkaavansa naisia kun oikein alkaa päässä sakenemaan. Alkaako sedällä jo pikkuhiljaa arkku kutsumaan ken tietää - Anonyymi
niin kauniisti kirjoituttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610