Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys.
Tämä on hauska.
9
238
Vastaukset
Koska puhelin pirahtaa Satasenköyhä?
Et ole antanut vielä numerosi selvittämiseen sinuselläsi. Kirjoita "Minä Jorma MuIkkuaivo annan suostumukseni selvittää puhelinnumeroni S24 ylläpidolta" ja kirjoita se siniselläsi.
Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys. Ne sinun aijauksesi Chiang Maista on jo nähty.
Lupa annettu, miksi et toimi, onko jotain ongelmaa sulla muutakin kuin mielisairautesi?- Anonyymi
- Anonyymi
Nyt kun kaksi Hornetia putosi vuorokauden sisällä ja toinen Suomessa, olen miettinyt tuota Pasasen entistä tarinaa siitä Tikkakosken ilmasotakoulun koelentäjän urasta 8000 tunnin kokemuksella, joka kaiketi on Suomen toiseksi suurin tuntimäärä koelentälle Suomessa kautta historian.
Puolustusvoimien lentäjän minimit ja maksimit koon suhteen.
Pääsyvaatimukset: Paino 47-97 kg.
Istumapituus 78–100 cm.
Reiden pituus 53—67 cm (mitataan valintojen aikana erityisellä mittalaitteella).
Taitaa olla yli 97 kiloinen ja istumapituus on yli 100 cm, mutta ainoa millä perusteella olisi päässyt, on tuo reiden mitta, sillä tämä kaveri on erittäin pitkäselkäinen mutta erittäin lyhytjalkainen https://ibb.co/hxKFv79N Entä millainen kypärä pitää olla tuohon kallon malliin? Koneen kuomua on myös korotettava tai sitten penkkiä laskettava, mutta sitten ei enää näe ikkunasta.- Anonyymi
Tässä röntgenlääkärin tekemässä hahmotelmassa käydään läpi tuota jalkojen ja selän epäsuhtaa. https://ibb.co/xKGRTcpG
- Anonyymi
Iästä se ei ole kiinni, tässä saksalainen toisen maailmansodan hävittäjälentäjä pääsee entisen vihollisensa Spitfiren kyytiin 95 vuotiaana ja kertoi lentämisen olevan mahtavaa.
https://youtu.be/Lm9Qx1A3U6s?t=772
Spitfire on kone joka oli tärkeässä roolissa sodan ratkaisevissa vaiheessa ja voitti lopulta verisen ilmasodan paremmilla Rolls Roycen koneillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iästä se ei ole kiinni, tässä saksalainen toisen maailmansodan hävittäjälentäjä pääsee entisen vihollisensa Spitfiren kyytiin 95 vuotiaana ja kertoi lentämisen olevan mahtavaa.
https://youtu.be/Lm9Qx1A3U6s?t=772
Spitfire on kone joka oli tärkeässä roolissa sodan ratkaisevissa vaiheessa ja voitti lopulta verisen ilmasodan paremmilla Rolls Roycen koneillaan.Kommentoimatta muuta keskustelua kiitän tuosta videosta, kiitos.
Oli hienoa nähdä tuo mies lentämässä Spitfirea. Tuon jälkeen oli vielä tarinaa toisesta 101 vuotiaasta veteraanista, joka ei ollut ensin kokemuksistaan muuta maininnut kuin että "tein vain sen mitä käskettiin".
Olen lukenut joidenkin tuon ajan suomalaisten ansioituneiden sanoneen ja kuullut joidenkin sanoneen suurin piirtein noin.
Utissa, joskus kauan aikaa sitten, oli eräs erikoisjoukkojen veteraani luennoimassa varusmiehille.
Varusmiehet olivat usein kovasta koulutuksesta johtuen niin väsyneitä, että nukahtelivat luennoilla, tai eivät jaksaneet keskittyä siihen, mitä opetettiin.
Kerrankin eräs kouluttaja jatkoi opetustaan räjähteistä tasaiseen tahtiinsa kunnes hyppymiinoista jatkoi: " ja nyt kaikki ne jotka eivät nuku... Ylös" - ja kyllähän sieltä noin tusinan verran pomppasi kaiffareita ylös... Osan jääden asentoon seisomaan, osan heti takaisin istuen, parin ollen... "vieteriukkoja".
Mutta.
Tämä entinen erikoisjoukkojen veteraani kun oli "luennoimassa" retkistään itänaapurin puolelle ja miten pääsi takaisin, niin voin vakuuttaa, kaikki kaiffarit olivat äärimmäisen hereillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoimatta muuta keskustelua kiitän tuosta videosta, kiitos.
Oli hienoa nähdä tuo mies lentämässä Spitfirea. Tuon jälkeen oli vielä tarinaa toisesta 101 vuotiaasta veteraanista, joka ei ollut ensin kokemuksistaan muuta maininnut kuin että "tein vain sen mitä käskettiin".
Olen lukenut joidenkin tuon ajan suomalaisten ansioituneiden sanoneen ja kuullut joidenkin sanoneen suurin piirtein noin.
Utissa, joskus kauan aikaa sitten, oli eräs erikoisjoukkojen veteraani luennoimassa varusmiehille.
Varusmiehet olivat usein kovasta koulutuksesta johtuen niin väsyneitä, että nukahtelivat luennoilla, tai eivät jaksaneet keskittyä siihen, mitä opetettiin.
Kerrankin eräs kouluttaja jatkoi opetustaan räjähteistä tasaiseen tahtiinsa kunnes hyppymiinoista jatkoi: " ja nyt kaikki ne jotka eivät nuku... Ylös" - ja kyllähän sieltä noin tusinan verran pomppasi kaiffareita ylös... Osan jääden asentoon seisomaan, osan heti takaisin istuen, parin ollen... "vieteriukkoja".
Mutta.
Tämä entinen erikoisjoukkojen veteraani kun oli "luennoimassa" retkistään itänaapurin puolelle ja miten pääsi takaisin, niin voin vakuuttaa, kaikki kaiffarit olivat äärimmäisen hereillä.Suomen menestyneimmältä taistelulentäjältä Ilmari Juutilaiselta kysyttiin mikä oli menestyksen salaisuus. Ilmari vastasi että
"Tarvitaan lentokone ja siihen ohjaaja sitä varten että saat kuljetettua aseet edulliseen asemaan viholliseen nähden ja räväytät siitä. Tämä on niin yksinkertaista kun muistaa vaan nää. Se on yksinkertasta kun sen vaan ossaa" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen menestyneimmältä taistelulentäjältä Ilmari Juutilaiselta kysyttiin mikä oli menestyksen salaisuus. Ilmari vastasi että
"Tarvitaan lentokone ja siihen ohjaaja sitä varten että saat kuljetettua aseet edulliseen asemaan viholliseen nähden ja räväytät siitä. Tämä on niin yksinkertaista kun muistaa vaan nää. Se on yksinkertasta kun sen vaan ossaa"Katselin dokkaria lentosodista ja tube tarjosi tätä heikkolaatuista videoklippiä katseltavaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=o_4_HhXBnNQ&ab_channel=Ahvenistoracecircuit-Fansite
Entisen tyttöystävän isä ja muutaman vuoden vanha veli menehtyivät tuossa onnettomuudessa. Olivat rinteessä katselemassa lentonäytöstä, kun huonosti parkkeerattuun kopteriin otti muistaakseni tuuli ja se kallistui ja vieri rinnettä alas liekeissä.
Äitinsä suri heitä hautaansa saakka ja kärsi sydänvaivoista siitä lähtien.
- Anonyymi
Tässä kertoo lentäjä miltä tuntuu lähteä heittoistuimella.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27857813-ab51-4075-b932-3f01b5fdaabb
" selkää särki kuuden viikon ajan. Rintarangan väsymistä kesti kaksi vuotta"
"Heittoistuimella hyppääminen on valtava fyysinen koettelemus. G-voimia voi olla hypätessä 16–20.
– Ohjaamo on tyyni tila. Sitten siitä lyödään sinne 450:n ilmavirtaan. Jos ajaa prätkällä kahtasataa ja ampiainen tulee visiiriin, niin kyllähän se siihen lätkähtää.
– Vaakanopeus muuttui 450:stä nollaan kolmannessa sekunnissa. Se hidastuvuus on ihan hirvittävä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744036- 1023558
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141181Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130