Yks tuttuni oli ollut T.Kansan konsertissa Saarenmaan Valssifestivaaleilla. Oikein upea konsertti oli kuulemma ollut. Tapsa oli huippuvedossa ja sai yleisön laulamaan mukanaan.Tunnelma oli korkealla.
Konsertin toinen solisti oli Viron laulajalegenda Ivo Linna, joka myös oli hyvä. Tapsan kanssa hän lauloi muutaman laulun. Rautavaaraa, Otsia ja muutaman pari omaa hittiäänkin Tapsa lauloi.
Orkesteri oli myös loistava, kuten arvata saattaa.
Tapsa Saarenmaalla
29
1093
Vastaukset
KIVA KUULLA ! :D
Tapsa osaa ottaa yleisönsä :)- Naurusaurus
JIpii Tapsaa jaksaa kunnella koko illan,
- Naurusaurus
SINULLE;IHAILLAAN ME VAAN TAPSAA.
Oikein aurinkoista ja hauskaa kesää sullekkin Naurusaurus :)
Joo,ihaillan me Tapsaa ja annetaan motkottajien vaan motkottaa. Ei ne tiedä hyvästä mitään.- ............................
Justiinax kirjoitti:
Joo,ihaillan me Tapsaa ja annetaan motkottajien vaan motkottaa. Ei ne tiedä hyvästä mitään.Sääli Saarenmaan asukkaita kun ovat joutuneet kuuntelemaan jodlaaja Kansaa.
............................ kirjoitti:
Sääli Saarenmaan asukkaita kun ovat joutuneet kuuntelemaan jodlaaja Kansaa.
Kuules nyt Pistepistepiste...Jos mä olisin noin tyhmä, kuin sä mä jättäisin kommentoimatta asioihin joista en mitään tiedä.
- ....................
Justiinax kirjoitti:
Kuules nyt Pistepistepiste...Jos mä olisin noin tyhmä, kuin sä mä jättäisin kommentoimatta asioihin joista en mitään tiedä.
No tyhmähän sä Justiina olet kun kuuntelet tollasta määkijää.
.................... kirjoitti:
No tyhmähän sä Justiina olet kun kuuntelet tollasta määkijää.
Tapsa ei ole mikään määkijä, vaan paras ja komeaäänisinmiesartisti, joka suomessa on.
- .....................
Justiinax kirjoitti:
Tapsa ei ole mikään määkijä, vaan paras ja komeaäänisinmiesartisti, joka suomessa on.
Määkijä mikä määkijä komea ääni hah hah haaa
kaukana komeasta äänestä ja muutenkin.... ..................... kirjoitti:
Määkijä mikä määkijä komea ääni hah hah haaa
kaukana komeasta äänestä ja muutenkin....Tollaset mielipiteet on yhtä tyhjän kanssa. Voit tunkea ne sinne mihin päivä ei paista.
- Naurusaurus
Justiinax kirjoitti:
Joo,ihaillan me Tapsaa ja annetaan motkottajien vaan motkottaa. Ei ne tiedä hyvästä mitään.Justiinax ,hyvää viikon loppuja.
- Naurusaurus
Naurusaurus kirjoitti:
Justiinax ,hyvää viikon loppuja.
Justiinax, oikein huonoja viikonloppuja.
Naurusaurus kirjoitti:
Justiinax, oikein huonoja viikonloppuja.
Huono feikki. Etkö keksi muuta, kuin toiste nimimerkillä kirjoittamisen ?
Sitäpaitsi ttäälä kun vaaditaan perusteluja kaikkeen, niin perustele ,että miksi toivotat mulle huonoja viikonloppuja? Siksikö ,että mulla on mahdollisesti eri suosikkilaulaja kuin sulla ?- ........................
Justiinax kirjoitti:
Huono feikki. Etkö keksi muuta, kuin toiste nimimerkillä kirjoittamisen ?
Sitäpaitsi ttäälä kun vaaditaan perusteluja kaikkeen, niin perustele ,että miksi toivotat mulle huonoja viikonloppuja? Siksikö ,että mulla on mahdollisesti eri suosikkilaulaja kuin sulla ?En ole sulle tilivelvollinen.
Ja älä aina vedä herneitä nenään palkoa myöten.
sun suosikkilaulajasi hahah OSAA HYVIN MÄÄKIÄ! ........................ kirjoitti:
En ole sulle tilivelvollinen.
Ja älä aina vedä herneitä nenään palkoa myöten.
sun suosikkilaulajasi hahah OSAA HYVIN MÄÄKIÄ!En ole vetänyt mitään herneitä, enkä mitään muutakaan nenään, mutta kylläpä helle on pahasti pehmittänyt sun pääsi. Huilutapa sitä vaikka kylmässä vedessä vänaikaa, niin ehkä se auttaa. Mun suosikkini EI määi!!!!
- ...................
Justiinax kirjoitti:
En ole vetänyt mitään herneitä, enkä mitään muutakaan nenään, mutta kylläpä helle on pahasti pehmittänyt sun pääsi. Huilutapa sitä vaikka kylmässä vedessä vänaikaa, niin ehkä se auttaa. Mun suosikkini EI määi!!!!
Että sä jaksat jauhaa
Älä opeta toisille noita sun tyhmiä temppujas
mut sulla ei ole tainnut olla apua vaikka olet pääs laittanut kylmään veteen sulla on tainnut pää ja aivot jäätyä - hopo
................... kirjoitti:
Että sä jaksat jauhaa
mut sulla ei ole tainnut olla apua vaikka olet pääs laittanut kylmään veteen sulla on tainnut pää ja aivot jäätyäJärki jäässä, nokka räässä.. ;)
- sua
Justiinax kirjoitti:
En ole vetänyt mitään herneitä, enkä mitään muutakaan nenään, mutta kylläpä helle on pahasti pehmittänyt sun pääsi. Huilutapa sitä vaikka kylmässä vedessä vänaikaa, niin ehkä se auttaa. Mun suosikkini EI määi!!!!
On surkuhupaisaa lueskella sun epätoivosta puolusteluas.
- .......................
sua kirjoitti:
On surkuhupaisaa lueskella sun epätoivosta puolusteluas.
Voi voi sun epätoivoisia kirjoituksia ei voi kun nauraa niille......
................... kirjoitti:
Että sä jaksat jauhaa
mut sulla ei ole tainnut olla apua vaikka olet pääs laittanut kylmään veteen sulla on tainnut pää ja aivot jäätyäTiedätkö mitä ? Mä en tiedä ketään yhtä rasittavaa tyyppiä,kuin mitä sä olet, joten onnittelen sua siitä.
- ...sua...edelleen
....................... kirjoitti:
Voi voi sun epätoivoisia kirjoituksia ei voi kun nauraa niille......
Toi mun edellinen oli kyllä tarkoitettu tolle typerälle justiinalle,että silleen...
- Amppari
Tapsa on ihana ! Siinä on sellasta hurmurinpilkettä. Hän osaa kyllä valloittaa yleisönsä, eikä ainoastaan äänellään.
- mä vaan
Onko tietoa orkesterin kokoonpanosta?
- musica
En tiedä ,että oliko tuossa konsertissa samanlainen kokoonpano, kuin syksyllä Tapsa ja Rautavaara konserteissa. Silloin se ainakin oli seuraavanlainen :
*MUSIIKIN JOHTO, BASSO, TAUSTALAULU: Pertti Jalonen
*RUMMUT: Jartsa Karvonen / Harri Lehtonen
*LYÖMÄSOITTIMET: Mongo Aaltonen / Leevi Leppänen
*KOSKETTIMET: Tero Pennanen/ Mikko Mäkinen
*KITARA, TAUSTALAULU: Jaakko Kääriäinen
*KITARA,MANDOLIINI: Wiljami Salminen
*PUHALTIMET:Antti Snellman
*BASSO: Antti Kataja
- Kikka
Tapsa osaa kietoa yleisön pikkurormensa ympärille. Hänessä on sitä jotain !
- .............................
T Kansassa EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN SE ON PELKKÄ 0
ÄÄNI ON SELLANEN NAUKUVA - Kikka
............................. kirjoitti:
T Kansassa EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN SE ON PELKKÄ 0
ÄÄNI ON SELLANEN NAUKUVAKari Tapio mouruaa, kuin kollikissa jonka pallit on jäänyt aidanrakoon kiinni.
- ...........................
Kikka kirjoitti:
Kari Tapio mouruaa, kuin kollikissa jonka pallit on jäänyt aidanrakoon kiinni.
Kyllä sun olis syytä Kikka ruveta kuuntelemaan kunnon musiikkia eikä mitää lammasta.
Eihän Kansa osaa edes käyttäytyä.
Ja älä nyt täällä kerro kaikkia mitä sun poikaystäviesi palleille on tapahtunut.
Muuten ootko varma ettei Kansan palleille ole käynyt just noin kun Kansalla on niin hirvee ääni?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077