Hyvää yötä, sinä joka olet sekä rauhani että levottomuuteni. Suljen silmäni, ja mieleni palaa taas sinne missä saisimme olla, vapaasti, ilman sanoja jotka satuttavat tai rajoja joita emme saa ylittää. Tiedän, ettei tämä rakkaus saa näkyä maailmassa – mutta sydämessäni se on totta, kirkkaana ja kipeänä. Nuku rauhassa, vaikka minä jäänkin valvomaan ajatuksissasi. Rakastan sinua, vaikka en saa.
Hyvää yötä kaivatulleni
16
321
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu. Oliko keneltä kenelle?
- Anonyymi
Multa mun rakkaalle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa mun rakkaalle ❤️
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Kumpi teistä oikein valvol
- Anonyymi
Hänelle rakkaalle halusin että kirjoitus on täynnä rakkautta ja lämpöä. En sille toiselle ja siksi olen paska
- Anonyymi
Haluan nuo aivot 😅
- Anonyymi
Rintakehästä vihlaisi, kun luin tuon. Koska toivoin, että hän kaipaisi noin minua, mutta samalla en halua kuulla, että emme toisiamme saa.
Sitten muistan, että tämä on anonyymipalsta, eikä tuo ole minulle ja olen yhtä aikaa pettynyt, surullinen ja vihainen itselleni. Inhoan tätä palstaa ja tätä pahaa oloa, jota se vain lisää. Kunpa voisin olla tulematta tänne enää koskaan.- Anonyymi
Se olikin siltä älykkäältä mussu❤️ älä ota niin tarkasti kaikkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olikin siltä älykkäältä mussu❤️ älä ota niin tarkasti kaikkea
En ole mikään "mussu". 🤮
- Anonyymi
Tämä rakkaus ei saa näkyä. Surullista
- Anonyymi
Kenestä se on kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä se on kiinni
Kaikista muista jotka paheksuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä se on kiinni
Ap:n omasta ajattelusta. Eihän se muusta ole kiinni. Kun ihmiset muistaisi, että täällä eletään vain kerran. Aika on hyvin minimaalista.
- Anonyymi
Minäkin rakastan sinua jokaisena valvottuna aamuna, illan viimeisinä hetkinä. Poissa ollessakin olen lähelläsi. Miten voisin hetkeksikään unohtaa. Tiedäthän sinä sen.
- Anonyymi
Hyvää yötä...
- Anonyymi
Mikä se paikka on, sano!
🩷🙏😢
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315770Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283849HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962505- 1291794
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131203
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115925