Hyvää yötä kaivatulleni

Anonyymi-ap

Hyvää yötä, sinä joka olet sekä rauhani että levottomuuteni. Suljen silmäni, ja mieleni palaa taas sinne missä saisimme olla, vapaasti, ilman sanoja jotka satuttavat tai rajoja joita emme saa ylittää. Tiedän, ettei tämä rakkaus saa näkyä maailmassa – mutta sydämessäni se on totta, kirkkaana ja kipeänä. Nuku rauhassa, vaikka minä jäänkin valvomaan ajatuksissasi. Rakastan sinua, vaikka en saa.

16

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanasti kirjoitettu. Oliko keneltä kenelle?

• Anonyymi

Multa mun rakkaalle ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa mun rakkaalle ❤️

Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Kumpi teistä oikein valvol

• Anonyymi

Hänelle rakkaalle halusin että kirjoitus on täynnä rakkautta ja lämpöä. En sille toiselle ja siksi olen paska

• Anonyymi

Haluan nuo aivot 😅

• Anonyymi

Rintakehästä vihlaisi, kun luin tuon. Koska toivoin, että hän kaipaisi noin minua, mutta samalla en halua kuulla, että emme toisiamme saa.

Sitten muistan, että tämä on anonyymipalsta, eikä tuo ole minulle ja olen yhtä aikaa pettynyt, surullinen ja vihainen itselleni. Inhoan tätä palstaa ja tätä pahaa oloa, jota se vain lisää. Kunpa voisin olla tulematta tänne enää koskaan.

• Anonyymi

Se olikin siltä älykkäältä mussu❤️ älä ota niin tarkasti kaikkea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olikin siltä älykkäältä mussu❤️ älä ota niin tarkasti kaikkea

En ole mikään "mussu". 🤮

• Anonyymi

Tämä rakkaus ei saa näkyä. Surullista

• Anonyymi

Kenestä se on kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä se on kiinni

Kaikista muista jotka paheksuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä se on kiinni

Ap:n omasta ajattelusta. Eihän se muusta ole kiinni. Kun ihmiset muistaisi, että täällä eletään vain kerran. Aika on hyvin minimaalista.

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua jokaisena valvottuna aamuna, illan viimeisinä hetkinä. Poissa ollessakin olen lähelläsi. Miten voisin hetkeksikään unohtaa. Tiedäthän sinä sen.

• Anonyymi

Hyvää yötä...

• Anonyymi

Mikä se paikka on, sano!
      🩷🙏😢

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15770
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3849
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2505
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      129
      1794
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1493
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1233
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1203
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      925
    Aihe