kun treenaat intensiivisesti, puna poskilla.
Nainen, olet upea
18
574
Vastaukset
- Anonyymi
Salillako? 🙂
- Anonyymi
Tiedän, että minulla posket loimottaa punaisena. Minulle tulee kuuma kun on niin paljon vaatetta. En halua treenata paljastavissa vaatteissa. Ei silti tarvitse pilkata 🥵😡.
- Anonyymi
Vähennä rohkeasti vaatetta. Anna pläskin rehottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähennä rohkeasti vaatetta. Anna pläskin rehottaa.
Sinäkin Brutukseni 😢! Ei minulla ole läskiä. No, ehkä muutaman kilon voisi tiputtaa...
- Anonyymi
vähän turhan laiha just nyt, ei oo helppoo näytellä sitä, yritän syödä
- Anonyymi
Treenaan mutta en salilla(?)
- Anonyymi
Voi että!
- Anonyymi
Olen aina upea
- Anonyymi
varmasti, sivust
- Anonyymi
mä hikoilen sitten oikeesti kesälläkin oon lenkillä ihan tomaatti. sori.
- Anonyymi
Tuosta tietää että olet aito suomalainenneli se vaan on hyvä asia.Ruskeesta puna ei näy.
- Anonyymi
Kyllä niin intensiivistä. Pinkit kilon käsipainot heiluvat.
- Anonyymi
Huovisen tyylillä mennään.
- Anonyymi
Tervetuloa
- Anonyymi
Sun tietotoimistossa on väärää tietoa eli 2kg painot on.
Mari Mari Mari
- Anonyymi
Mä treenaan ruokasalilla posket punoittaen
- Anonyymi
Liike on lääke jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Tänään oli kyllä tosiaan sellainen päivä. Sen sammuttimen kanssa. Olis muuten tullut liian kuuma ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966