Tuntikaupalla kertoa sinulle kaikki syyt miksi tein mitä tein ja miksi tunsin niinkuin tunsin. Mitä ajattelin ennen ja jälkeen.
Mutta tiedän ettet sitä halua. Et halua kuulla miksi et kelpaa, vaan kuten maailman lapsi niin mielessäsi pyörii vain joku vtun paneminen ja pettäminen.
Naiselle
Vaikka voisinkin istua kahville kanssasi
47
644
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat teit ja tunsit? No miksi ei kelvannut?
- Anonyymi
Olin silminnähden ihastunut ja sen näki kaikki. Hänkin sen tiesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi päätit sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi päätit sen?
Hän oli pettämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli pettämässä.
Ja et itse ole varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja et itse ole varattu
En tietenkään. Sinkkuna vieläkin kun omaani etsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli pettämässä.
Jos ette ole vielä keskustelleetkaan, niin miten voit tietää, että nainen oli PETTÄMÄSSÄ? Aika absurdia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette ole vielä keskustelleetkaan, niin miten voit tietää, että nainen oli PETTÄMÄSSÄ? Aika absurdia.
Kysyin, että onko hän suhteessa kun pllu märkänä siinä toljotti. Sanoi että on ollut jo vuosia. Siitä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä kaikki? Olitko kertonut sitä edes hänelle? Hitto inhoan olettajia.
Tuskin tiesi!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin, että onko hän suhteessa kun pllu märkänä siinä toljotti. Sanoi että on ollut jo vuosia. Siitä tiedän.
Mitä sitten tapahtui 🤭 ai kamala miten ilmaistu oliko kiimaliimassa?
- Anonyymi
Ihminen voi rakentaa itselleen suojakuoria joiden taakse piiloutua. Ne voivat muodostua tulkinnoista liittyen toisten odotuksiin minkälainen pitäisi olla. En tiedä voisiko sellainen selittää tuon tilanteen?
- Anonyymi
Voit olla hyvinkin oikeassa, mutta ehkä totuus selviää vielä, ellei ole jo selvinnyt.
- Anonyymi
Ja oot täysin varma että tiedät että juurikin hän nainen on sanonut tuollaista?
Surullista.- Anonyymi
Minulla on aivot, joilla ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on aivot, joilla ymmärtää.
Asia selvä.
Ihan vaan sellanen vinkkaus että niinhän minäkin kuulema jonkun kanssa tein mitä lie teinkään, vaikka en edes ole tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä.
Ihan vaan sellanen vinkkaus että niinhän minäkin kuulema jonkun kanssa tein mitä lie teinkään, vaikka en edes ole tehnyt.En tiedä, mutta en usko lakanalla olevan punaista jälkeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta en usko lakanalla olevan punaista jälkeesi.
En nyt ymmärrä mut ei sen kai niin väliä.....
🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ymmärrä mut ei sen kai niin väliä.....
🤔Neitsyt tiputtaa verta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyt tiputtaa verta
Menkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyt tiputtaa verta
Sitäkö sinä kelailet paljonkin aloittajaäijä?
- Anonyymi
onko ne naiset pettäjiä, testaatteko ne ensin? eli jos pettävät tai eroavat tapatte niitä, tai jos ne ei halua tehdä yhteistyötä ja ottaa ehdottamaa ne miestä? tai auttaa tiettyjä naisia?
- Anonyymi
En minä pettääjää ikinä halua. En edes koske pitkällä tikulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä pettääjää ikinä halua. En edes koske pitkällä tikulla.
Tällä palstallako se tuli selville, että sinua petti, vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän minua pettänyt, vaan meinasi pettää kumppaniaan kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny vaan sano, että olet tämän aloittajaäijän monologin ulkopuolinen hyypiö, joka kuvittelee kyselevänsä jostain tietystä naisesta maanisesti? Ainakin tämä palstaäijän vmmane retoriikka ja epäterve suhde nettiin on omaksuttu. Huhuh
- Anonyymi
No mul on syöpä jota ei voi parantaa .Elinajanodote ennuste on n 3 vuotta.Miksi en voisi pitää hauskaa jäljellä olevalla ajalla?
- Anonyymi
Tee mitä teet. Minä haluan vain omani.
- Anonyymi
Kyllä voit ja saat pitää. Voimia ja jaksamista. Vaikka tilanne on tuo, älä ikinä menetä toivoa.
🫂
- Anonyymi
Sai varmasti kunnolla kullia.
Sillä tavoin mitä sinä et osaisi ikinä antaa.- Anonyymi
Voit sinä mopoakin polkea vaikka loppuikäsi, mutta ei sillä mitään tee jos ei käynnisty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit sinä mopoakin polkea vaikka loppuikäsi, mutta ei sillä mitään tee jos ei käynnisty.
Ei sovi oikein tähän tuo vertauskuva. Huono.
- Anonyymi
Saisiko tuosta tuntikausien jorinasta Maks 200 sanan
tiivistelmän ilman sivistysanoja suoraan irl kiitos
Sanoisaasi voisi olla pointtia jota tarvitsen ollakseni
vielä parempi ihminen?🙄🤔
Naiselta jonka mielessä on muutakin kuin
Kaksmielisiä juttuja sä vain luulet ettei oo...😂- Anonyymi
Et lähtenyt kahville, niin miksi muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysit kahville ja haukut hu*raks. Oot melko sonni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu mulle ... Ei oo tullu kahville pyyntöä mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysit kahville ja haukut hu*raks. Oot melko sonni.
No mutta jos se oli oikein päin naamaa sanomisten paikka sitten. Hieno monologi aloittajaäijä
- Anonyymi
Punaiset jäjet?
Oon maannut kymmenien naisten kanssa ,eikä kukaan heistä ollut "neitsyitä"Mitä kakaroiden kanavaa nyt seurataan- Anonyymi
Mikä pellehermanni sinä olet? Täällä jutellaan naisten kanssa, niin mene vaikka vetelee pientämunaas
- Anonyymi
Romanttinen sielu haluaa kahville, nainen haluaa munaa. Kumpikohan voittaa?
- Anonyymi
Kumpikin. Kyseinen nainen saa munaa vaikka joka reikään muilta, ja romanttinen sielu löytää omansa ja yhdessä he rakastelevat toisensa taivaisiin, jättäen portot ja hauredentekijöät kärvistelemään heinäsirkkojen teuraiksi, auringon paahtaessa ja koiruohon polttaessa ytimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin. Kyseinen nainen saa munaa vaikka joka reikään muilta, ja romanttinen sielu löytää omansa ja yhdessä he rakastelevat toisensa taivaisiin, jättäen portot ja hauredentekijöät kärvistelemään heinäsirkkojen teuraiksi, auringon paahtaessa ja koiruohon polttaessa ytimiä.
Et kuulosta kovin romanttiselta brutaaleine kuvauksinesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuulosta kovin romanttiselta brutaaleine kuvauksinesi
Mutta pidätkö sinä tämän äijän tekstiä uskottavana ja/tai luontevana, on se varsinainen kysymys jos miettii ihmisten mielentilaa
- Anonyymi
Eli hän olisi näitä ns vanhanaikaisia miehiä, palstaäijä? Nämä tekstisi ei liity toisiinsa esim suhteessa itse aloitukseen joko ollenkaan tai hyvin heikosti, mutta pääasia että keskustelu, eli monologi etenee. Pidähän lippu korkealla
- Anonyymi
Hetkinen nyt! Olipa kurjasti sanottu. Mikset kerro toiselle vaan julmasti häpäiset jotakuta jossain anopalstalla? :(
Sinä oletat täysin omiasi.
Ja saako sillä olettamisella mitään hyvää aikaan tai onko tähän astikaan saanut? Eipä ole. Katsopa nyt meitä ja tätä tilannetta.- Anonyymi
Ketä sinä aloittajaäijä kuvittelet näiden fiktiivisten pikku novelliesi ikäänku koskettavan? Kuuppas jumii ja pahasti🤦♀️
- Anonyymi
Muistiko käyttää holy rolleria.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Minä olen uskollinen yhdelle, hänelle kenestä en ole kuullut yli 1,5: sta vuoteen. Silti yhä vain hän on se kenen kanssa jotain haluaisin ja mieluiten loppuelämäksi
Mn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006544
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313910törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303335Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3821794- 331418
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471073Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889