Kun ei se ihan pieni ole 😅
Kutittaako se vaimon iso pottunenä kivasti poskeen?
18
244
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla leukemia?
- Anonyymi
Miten leukemia liittyy miehen vaimoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten leukemia liittyy miehen vaimoon?
Saat varmasti kätevänä emäntänä koostettua palstaäijän pököistä jutuista jotain henkilöön menevää potaskaa. Jaksamisia.
- Anonyymi
Onks sulla pahastikin päässä vikaa.
- Anonyymi
Taisit hylätä tämän palstaäijän avauksen mustamaalaamisoperaatioosi kun oli liian vähän mistä lähteä liikkeelle, vai mitä?
- Anonyymi
Luuletko että mun mies on täällä lukemassa? Ei muuten oo.
- Anonyymi
Mikä ongelma sulla on, kun jatkuvasti haukut toisen vaimoa. Kannattaisi hankkia elämään muutakin sisältöä.
- Anonyymi
Mustasukkainen
- Anonyymi
Vieläkö on uskottavaa kerrontaa siellä maailmaa ymmärtävien maailman ymmärtäjien suunnilla se, että palstaäijän pakinat koskee jotain tiettyä yksilöä, koska sinulla on tähän liittyen kompulsiivinen taustatarina? Nälkä kasvoi syödessä ja nyt närästää, viittaan useampaan vastaavaan uutiseen heltta heiluen mm nimikirjaimilla pelaillen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkainen
Vähän elämänkoulutyylinen paksu bertta tämä kerronta mitä komppaat itseksesi saadaksesi nostetta tälle koko yhteisön arvon alennukselle.
- Anonyymi
Nuolen ja pussaan nenää, nainen ilman nenää mitää oo, en mä mitää voldemorttia haluu😘🗿
- Anonyymi
No enpä kyllä tiiä- onko käyny sun napaa lähelläkään ns kun tietoa riittää ns?
- Anonyymi
Sulla on ihana napa ja ihkuu ku sain koskea sitä💥🥰😍😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763