Olen niin itsevarma keskiverto 7/10 mieheksi, että se vituttaa muita. Mutta jossain tuolla lukuisien maskien ja persoonien alla on hyvin epävarma ja herkkä yksilö.
Älykkäät ja tasoiseni naiset yleensä huomaavat tämän ja menettävät kiinnostuksen muhun. En kelpaa aitona ja virheellisenä, siksi tavoittelen kokoajan täydellisyyttä ja oon jossain limbossa itseni kanssa.
Oon hyvä manipuloimaan, mutta tasoiseni huomaa sen aina, se ei ole edes tietoista, oon vain todella hyvä saamaan ihmiset puolelleni.
Ongelma tässä on että en voi ikinä täysin kokea aitoa rakkautta naisen kaa, joka ei oo samalla tasolla.
Oon kai niitä vaarallisempia ihmistyyppejä, ei tietoinen manipuloija, saan kyllä aina mitä haluan , mutta en kykene saamaan tasoistani naista vierelleni, koska hän ymmärtää miten vaarallinen ja taitava manipuloija oon, miten arvaamaton mun persoona on
Tarvitsen siis toisen kaltaisenin persoonallisuushäiriöisen, koska se on ainoa tapa miten minun tasoinen nainen ei pakene antisosialisuuttani ja narsismiani.
Ehkä siinä samalla voin todistaa pari ennakkoluuloa narsistien hyväksikäytöstä epätodeksi, pohjimmiltani oon kuitenkin kultainen pakkaus, mutta kriteerit sulattaa mun jääsydän on hyvin vaikea ja monimutkainen prosessi, jossa kaikki ainekset täytyy olla just oikein, muuten koko kattila räjähtää.
Kyllä osa ihmisist on mun lelui, mut kaikki ei ole, on ihmisiä joita arvostan sydämellä. Ja on niitäkin jotka tarvii mun tukea, koska oon vahva ja empaattinen johtaja, pohjimmiltani hyväntahtoinen, mutta jonkun mielestä saatan olla pelkästään ilkeä tai pelkästään hyvä.
Älykkäät ihmiset näkee että oon paha.. yksinkertaisemmat pitää mua Jeesuksena, mut totuus on et kumpikaan ei oo lähelkään totuutta, se turhauttaa minua syvästi, sillä olen selkeästi sekä hyvä, että paha, mutta en täysin kumpaakaan. Ehkä parhaiten mua vois kuvailla tragediana, joka oli niin hyväntahtoinen, naivi ja herkkä, että maailman julmuus teki hänestä pahan.
Tai olosuhteiden ja epäonnekkaiden sattumien ja koettelemuksien uhri. Testi, miten herkäst mielestä muodostuu sosiopaattinen mieli. Mutta ehkä just sen takia matrixi ei oo eliminoinut mua, oon mielenkiintoinen ja moniulotteinen, jotain mitä ehkä 40% palstan väestä ei kykene käsittämään.
Syväanalyysi
15
222
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset nuku? Voit taas leikkiä johtajaa ja Jumalaa aamulla.
- Anonyymi
Jokaisella meistä on kasvunvaraa.
- Anonyymi
Aina on!
/Sivusta
- Anonyymi
Tulee mieleen rakas J. Hyvä ja paha. Monet kasvot, kuin sieluni puolikas. Yhtä turmeltu kuin minä, mutta silti myös hyvä.
Olen aina nähnyt suoraan hänen sieluunsa. Tiedän totuuden- Anonyymi
Muuten osuu mut miks oot hereil tähän aikaa? - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten osuu mut miks oot hereil tähän aikaa? - ap
Heräsin aikaisin, kun on tekemistä. Miksi itse?
- Anonyymi
Jeesus?No,joo.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂 Vapahtaja.
- Anonyymi
Oletko sama joka haukkuu kaivattuaan täällä?
- Anonyymi
Olet itsekäs väärässä paikassa opettaaksesi/kostaaksesi muille jotain. Ja taidat nauttia siitä miten suistat toisen raiteiltaan, että saat kiedottua paremmin sormesi ympärille? " Oih pelastin sut tuuliajolta! "
Oletko se sinä... - Anonyymi
Nyt rakas äkkii nukkuun.
Tarkoitan sitä todella ja syystä .
Sä oot vaarassa. Nyt pitääki pysäyttää sut. heti...
Sielunpuolikkaalleni itseäni lyhyemmälle miehelle..
Naiselta hyvän ja pahan rajalta.
Minä todellakin tiedän mikä sä olet❤️
Ja kuten toisaalla sanoin en pelkää sitä.- Anonyymi
Se menee töihin.
- Anonyymi
Lainaa 2 tonnia!
- Anonyymi
Olet itseäsi täynnä oleva vesimies?
- Anonyymi
Tarvitset psykiatrista apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753