Tuntuu että hän yhä etäisesti kaipaa minua, vaikka tiedän että se ei ole realistista. Ikään kuin "aistin" sen. Miksi hän minua kaipaisi jos on suhteessa, ja sanonut että ei halua olla ees kavereita? Ota si selvää, mut toivon et tulisi suuteleen mua suoraa huulille jos näkee irl ja näyttäis et rakastaa mua, kuin mä häntä. Ilman "varmistusta" yritän vaan pysyä muissa naisissa, hän oli niin oikea, että sekotti pään. Ehkä mulla on vaa niin huono maine hänen kaverien keskuudessa, että meiän juttu on ihan mahdoton käytännössä.
Mä olen aivan varma että jos hän aistii sen myös ja rakastaa mua samalla volyymillä, niin mä näyttäsin heti herkän puoleni hänelle, sen aidoimmain. En tiiä, aistin hänen läsnäoloaan päivittäin.. ja turhauttaa kun "unelma" hänestä on mielle myrkkyä, koska se on niin epärealistista et meistä tulis mitään, mä olin aivan liian rikki hänen takiaa, ja suhde hänen kanssaan vaan avais sen tunnemyllyn taas, se vaatisi ainakin hieman aikaa ja totuttelua.
Mietin paljon et hän kaipaa mua yhä vaik ollut jo suhtees vuoden ja en saa sitä pois mielest
Anonyymi-ap
5
177
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on asettunut suhteeseen eikä halua olla edes kaveri.
Piste.- Anonyymi
Onpa sinulla topakoita lausuntoja näihin palstaäijän avauksiin. Haluatko kertoilla lisää?
- Anonyymi
Elikkä sinä mies palstalta olet saanut vaniljajätskiä ja nyt mietit, että mansikka oiskin kivempi? Jos nimittäin näihin satuihisi haluaa uskoa jostain syystä. Siinä yksi tulkintalinja nääs.
- Anonyymi
Voi sua
- Anonyymi
Ei tohon halpaan kannata mennä. Usein siellä onkin vain kostonhimoa takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763