Ja koet syvää yksinäisyyttä sen takia. Me molemmat ollaan hyvvänäkösiä, älykkäitä ja tuntevia, ainoo ero on sukupuoli, oot nainen, mä mies. En tajua miksei vaa lähennytä sen varjol et me ollaa samanlaisia, voitas valittaa toisillemme siit miten julmaa elämä ja juoda viiniä, suudella, ja murehtia pakkomielteitämme. Ja me molemmat tiedetään et jos saatas tää pakkomielteen kohde itellemme, niin me ei oltaskaa enää onnellisia, vaan yritettäs löytää uutta. Meis on niin paljon samaa, et näkisin sut aina vähintään parhaana ystävänä. ❤️ naiselle joka on kuin mä.. mut paljon kauniimpi😘
Säkin oot sellanen jolla on aina joku pakkomielle jota et voi saada
37
529
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Ystävyys vois onnistuu kyl.
- Anonyymi
Noin sä ajattelet kaikista naisista joita näet 😄😃
- Anonyymi
Luultavasti mun parhaan kaverin pitäis nimenomaan ollakki mies. Oon sen verran äijä. Mutta mitenhän ois sitte semmonen että sekään ei oikeesti haluis muutakuin ystävyyttä. Vitsi ku löytyis semmonen.❤️❤️❤️
- Anonyymi
Oon sen verran nirso et voipi onnistuakkin, jos et sit jollain ihmeel oo täysin mun tyyppiä😁
- Anonyymi
Sinua neitimäisempää miestä ei varmasti löydy, naisia esittävä älyttömiä muka ymmärtäviä tekstejä aloiituksiisi laukova
- Anonyymi
Olen hyvin eri mieltä.
- Anonyymi
Sama juttu. Ei nyt oikein osu…
- Anonyymi
Samoin mutta juon kokista. Haluaisin myös että olet aina mun elämässä edes jotenkin. Rakkautta kyllä koen sinua kohtaan mutta jos se ei riitä niin ystävyyskin käy
- Anonyymi
Sä haluut vaan vetää mult maton alta ja puukottaa selkää.
- Anonyymi
Kuka olisi niin heikko ja tyhmä, että pitäisi näitä tekstejäsi minään, aloittajaäijä. Itse joudut päivittelemään
- Anonyymi
Nyt kuulostaa paremmalta. Eilen taisit olla aika väsynyt. Its a deal😘🩷
- Anonyymi
Joo😘🩷
- Anonyymi
Ei ole pakkomiellettä. Olen vain ihastunut, tiedän että ihastukseni pitää myös minusta.
Kaipaan hyvin paljon läheisyyttä. Sitä olen vailla. Jos ihastun, en katsele ja halua ketään muuta.- Anonyymi
😘😍🥰🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😍🥰🫂
Gubbe 💩💩💩💩
- Anonyymi
Mulla sama homma.
- Anonyymi
Rakastan sinua. Se on ollut totta siitä hetkestä lähtien, kun ymmärsin, mitä sinä minulle merkitset. Se rakkaus ei ole haihtunut, vaikka maailma ympärillä on tehnyt siitä vaikeaa, lähes mahdotonta. Olen yrittänyt taistella vastaan, kieltää ja unohtaa, mutta sydämeni palaa sinua kohti yhä uudelleen.
Samalla tämä rakkaus sattuu. En voi kieltää sitä, miten raskasta on tietää, että olet toisen luona. Tiedän, että et ole luvannut minulle mitään, etkä ole minulle tilivelvollinen, mutta se ei poista kipua. Olen mustasukkainen, vaikka yritän olla sitä näyttämättä. Pelkään, että menet kokonaan, en siksi, ettet rakastaisi, vaan koska en voi antaa sinulle kaikkea sitä, mitä ehkä toivoisit.
Olen sidottu. Kaikki ovat identiteettiäni.
Samaan aikaan minussa on hiljainen toive: että voisimme joskus elää tätä rakkautta vapaasti, ilman salaisuuksia ja tuskaa. En tiedä, onko se mahdollista. En tiedä, jaksanko enää kantaa tätä ristiriitaa yksin.
Kiitos siitä, että olet rakastanut minua. Kiitos, että olet ollut läsnä, vaikka maailma on ollut meitä vastaan. Kaikki ei ole mustavalkoista, enkä odota sinulta vastauksia. Halusin vain, että tiedät, aidosti ja rehellisesti, miltä minusta tuntuu.
Jos joskus valitset toisen, toivon, että teet sen rakkaudesta ja totuudesta käsin, et pakosta. Ja jos vielä joskus valitset minut, tiedä, että sydämeni ei ole koskaan lakannut toivomasta.- Anonyymi
Kaunista. Kenen kynästä nämä kaikki ❤️
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus❤️ mä en oikeasti ole kenenkää kaa atm, vaikkakin oon pitänyt vaihtoehtoja auki ja ollut avoin kaikelle.
Kirjoitan kuin hänelle:
Jos aidon oikeasti rakastat mua niin tiemme kohtaa vielä. Tosin se on jo hyvin raskasta ja vaikeaa oman psyykkeen kannalta avata sitä arpea uudestaan. Mut hän olisi todella kaiken sen kivun arvoinen, mutta en kestä elää tässä epätietoisuudessa...💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis kirjoitus❤️ mä en oikeasti ole kenenkää kaa atm, vaikkakin oon pitänyt vaihtoehtoja auki ja ollut avoin kaikelle.
Kirjoitan kuin hänelle:
Jos aidon oikeasti rakastat mua niin tiemme kohtaa vielä. Tosin se on jo hyvin raskasta ja vaikeaa oman psyykkeen kannalta avata sitä arpea uudestaan. Mut hän olisi todella kaiken sen kivun arvoinen, mutta en kestä elää tässä epätietoisuudessa...💔Mitä tarkoitat elämistä epätietoisuudessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan kuin hänelle:
Jos aidon oikeasti rakastat mua niin tiemme kohtaa vielä. Tosin se on jo hyvin raskasta ja vaikeaa oman psyykkeen kannalta avata sitä arpea uudestaan. Mut hän olisi todella kaiken sen kivun arvoinen, mutta en kestä elää tässä epätietoisuudessa...💔Kaikki ympärilläni oleva on osa minua jota et ehkä ymmärrä samalla tavoin. Olen myös hyvin vaikeassa tilanteessa itse ja teen asioita mitä en toivoisi tekeväni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan kuin hänelle:
Jos aidon oikeasti rakastat mua niin tiemme kohtaa vielä. Tosin se on jo hyvin raskasta ja vaikeaa oman psyykkeen kannalta avata sitä arpea uudestaan. Mut hän olisi todella kaiken sen kivun arvoinen, mutta en kestä elää tässä epätietoisuudessa...💔Miksi siihen sydämeen on tullut arpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat elämistä epätietoisuudessa?
Mitä sinä yrität lypsää tältä itsensä kanssa keskustelevalta äijältä tämän kliseisen ammattialangisi kanssa? T analyytikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä yrität lypsää tältä itsensä kanssa keskustelevalta äijältä tämän kliseisen ammattialangisi kanssa? T analyytikko
Mitä tarkoitat, voitko hieman tarkentaa, kerro vaikka ensin tästä xxx, onhan näitä huuhaametodeja nähty ja joitakin jopa kuultu miten läpä läpä lää- etenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ympärilläni oleva on osa minua jota et ehkä ymmärrä samalla tavoin. Olen myös hyvin vaikeassa tilanteessa itse ja teen asioita mitä en toivoisi tekeväni
Äläpä tee sellaista mikä ei oo hyväksi sulle. Jos haluat olla munkaa ja oot tosissaan, niin et ainkaa selfsabotoi enempää❤️
- Anonyymi
V!ttu mä en kaveeraa kaltases hu11un kaa
- Anonyymi
Perusteluita kiitos😌
- Anonyymi
Voidaan olla ystäviä hänen kanssaan, mutta haluaisin kyllä myös kokea hänen kanssaan vähintään fwb jutun ensin..
Tarvitsen hänen läheisyyttään.
Ei välttämättä sulle, mutta oma pakkomielteisyys johtuu lapsuudesta jota avaan vain hänelle myöhemmin tarkemmin irl.- Anonyymi
Sun aika loppu. Sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun aika loppu. Sori.
Miksi se loppui? Kerro. 🥺
- Anonyymi
Jos huomaan pakkomielteisyyttä
Jotaki vitun riippuvuutta toisesta ihmisestä itselläni toisella osapuolella. niin lähden samantien menee.
Nytkin siinä ja siinä ettet estä yhden miehen irl yhteyttä muhun irl kokonaan kun homma täysin väärillä urilla.En aijo jäädä.
Naiselta- Anonyymi
Raskaita. Ja sitten odottaa vaan toiselta kaiken työn.
- Anonyymi
Hylkäät kylmästi. Olet täys paska.
- Anonyymi
Niin, miksi toistat vahingoittavaa kaavaa, miksi aina katoat kun on aika puhua ja selvittää asioita? Mitä hyvää sulle tuottaa toisen vahingoittaminen?
- Anonyymi
Tunnistin itseni. Rasittava piirre, miten sen saa kokonaan pois?
- Anonyymi
Piirteistään huolimatta ei sulla eikä kellään ole oikeutta vahingoittaa ketään.
- Anonyymi
5 viestiä omalle kaivatulle muutaman viikon tauon jälkeen, pakkomieli ???? Mitäs he ovat ketkä tykittää tänne urakalla matskua. Onko ne sitten.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773