Säkin oot sellanen jolla on aina joku pakkomielle jota et voi saada

Anonyymi-ap

Ja koet syvää yksinäisyyttä sen takia. Me molemmat ollaan hyvvänäkösiä, älykkäitä ja tuntevia, ainoo ero on sukupuoli, oot nainen, mä mies. En tajua miksei vaa lähennytä sen varjol et me ollaa samanlaisia, voitas valittaa toisillemme siit miten julmaa elämä ja juoda viiniä, suudella, ja murehtia pakkomielteitämme. Ja me molemmat tiedetään et jos saatas tää pakkomielteen kohde itellemme, niin me ei oltaskaa enää onnellisia, vaan yritettäs löytää uutta. Meis on niin paljon samaa, et näkisin sut aina vähintään parhaana ystävänä. ❤️ naiselle joka on kuin mä.. mut paljon kauniimpi😘

37

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta. Ystävyys vois onnistuu kyl.

• Anonyymi

Noin sä ajattelet kaikista naisista joita näet 😄😃

• Anonyymi

Luultavasti mun parhaan kaverin pitäis nimenomaan ollakki mies. Oon sen verran äijä. Mutta mitenhän ois sitte semmonen että sekään ei oikeesti haluis muutakuin ystävyyttä. Vitsi ku löytyis semmonen.❤️❤️❤️

• Anonyymi

Oon sen verran nirso et voipi onnistuakkin, jos et sit jollain ihmeel oo täysin mun tyyppiä😁

• Anonyymi

Sinua neitimäisempää miestä ei varmasti löydy, naisia esittävä älyttömiä muka ymmärtäviä tekstejä aloiituksiisi laukova

• Anonyymi

Olen hyvin eri mieltä.

• Anonyymi

Sama juttu. Ei nyt oikein osu…

• Anonyymi

Samoin mutta juon kokista. Haluaisin myös että olet aina mun elämässä edes jotenkin. Rakkautta kyllä koen sinua kohtaan mutta jos se ei riitä niin ystävyyskin käy

• Anonyymi

Sä haluut vaan vetää mult maton alta ja puukottaa selkää.

• Anonyymi

Kuka olisi niin heikko ja tyhmä, että pitäisi näitä tekstejäsi minään, aloittajaäijä. Itse joudut päivittelemään

• Anonyymi

Nyt kuulostaa paremmalta. Eilen taisit olla aika väsynyt. Its a deal😘🩷

• Anonyymi

Joo😘🩷

• Anonyymi

Ei ole pakkomiellettä. Olen vain ihastunut, tiedän että ihastukseni pitää myös minusta.
      Kaipaan hyvin paljon läheisyyttä. Sitä olen vailla. Jos ihastun, en katsele ja halua ketään muuta.

• Anonyymi

😘😍🥰🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘😍🥰🫂

Gubbe 💩💩💩💩

• Anonyymi

Mulla sama homma.

• Anonyymi

Rakastan sinua. Se on ollut totta siitä hetkestä lähtien, kun ymmärsin, mitä sinä minulle merkitset. Se rakkaus ei ole haihtunut, vaikka maailma ympärillä on tehnyt siitä vaikeaa, lähes mahdotonta. Olen yrittänyt taistella vastaan, kieltää ja unohtaa, mutta sydämeni palaa sinua kohti yhä uudelleen.

Samalla tämä rakkaus sattuu. En voi kieltää sitä, miten raskasta on tietää, että olet toisen luona. Tiedän, että et ole luvannut minulle mitään, etkä ole minulle tilivelvollinen, mutta se ei poista kipua. Olen mustasukkainen, vaikka yritän olla sitä näyttämättä. Pelkään, että menet kokonaan, en siksi, ettet rakastaisi, vaan koska en voi antaa sinulle kaikkea sitä, mitä ehkä toivoisit.

Olen sidottu. Kaikki ovat identiteettiäni.

Samaan aikaan minussa on hiljainen toive: että voisimme joskus elää tätä rakkautta vapaasti, ilman salaisuuksia ja tuskaa. En tiedä, onko se mahdollista. En tiedä, jaksanko enää kantaa tätä ristiriitaa yksin.

Kiitos siitä, että olet rakastanut minua. Kiitos, että olet ollut läsnä, vaikka maailma on ollut meitä vastaan. Kaikki ei ole mustavalkoista, enkä odota sinulta vastauksia. Halusin vain, että tiedät, aidosti ja rehellisesti, miltä minusta tuntuu.

Jos joskus valitset toisen, toivon, että teet sen rakkaudesta ja totuudesta käsin, et pakosta. Ja jos vielä joskus valitset minut, tiedä, että sydämeni ei ole koskaan lakannut toivomasta.

• Anonyymi

Kaunista. Kenen kynästä nämä kaikki ❤️

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus❤️ mä en oikeasti ole kenenkää kaa atm, vaikkakin oon pitänyt vaihtoehtoja auki ja ollut avoin kaikelle.

Kirjoitan kuin hänelle:

Jos aidon oikeasti rakastat mua niin tiemme kohtaa vielä. Tosin se on jo hyvin raskasta ja vaikeaa oman psyykkeen kannalta avata sitä arpea uudestaan. Mut hän olisi todella kaiken sen kivun arvoinen, mutta en kestä elää tässä epätietoisuudessa...💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis kirjoitus❤️ mä en oikeasti ole kenenkää kaa atm, vaikkakin oon pitänyt vaihtoehtoja auki ja ollut avoin kaikelle.

Kirjoitan kuin hänelle:

Jos aidon oikeasti rakastat mua niin tiemme kohtaa vielä. Tosin se on jo hyvin raskasta ja vaikeaa oman psyykkeen kannalta avata sitä arpea uudestaan. Mut hän olisi todella kaiken sen kivun arvoinen, mutta en kestä elää tässä epätietoisuudessa...💔

Mitä tarkoitat elämistä epätietoisuudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan kuin hänelle:

Kaikki ympärilläni oleva on osa minua jota et ehkä ymmärrä samalla tavoin. Olen myös hyvin vaikeassa tilanteessa itse ja teen asioita mitä en toivoisi tekeväni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan kuin hänelle:

Miksi siihen sydämeen on tullut arpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat elämistä epätietoisuudessa?

Mitä sinä yrität lypsää tältä itsensä kanssa keskustelevalta äijältä tämän kliseisen ammattialangisi kanssa? T analyytikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä yrität lypsää tältä itsensä kanssa keskustelevalta äijältä tämän kliseisen ammattialangisi kanssa? T analyytikko

Mitä tarkoitat, voitko hieman tarkentaa, kerro vaikka ensin tästä xxx, onhan näitä huuhaametodeja nähty ja joitakin jopa kuultu miten läpä läpä lää- etenee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ympärilläni oleva on osa minua jota et ehkä ymmärrä samalla tavoin. Olen myös hyvin vaikeassa tilanteessa itse ja teen asioita mitä en toivoisi tekeväni

Äläpä tee sellaista mikä ei oo hyväksi sulle. Jos haluat olla munkaa ja oot tosissaan, niin et ainkaa selfsabotoi enempää❤️

• Anonyymi

V!ttu mä en kaveeraa kaltases hu11un kaa

• Anonyymi

Perusteluita kiitos😌

• Anonyymi

Voidaan olla ystäviä hänen kanssaan, mutta haluaisin kyllä myös kokea hänen kanssaan vähintään fwb jutun ensin..
      Tarvitsen hänen läheisyyttään.

Ei välttämättä sulle, mutta oma pakkomielteisyys johtuu lapsuudesta jota avaan vain hänelle myöhemmin tarkemmin irl.

• Anonyymi

Sun aika loppu. Sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun aika loppu. Sori.

Miksi se loppui? Kerro. 🥺

• Anonyymi

Jos huomaan pakkomielteisyyttä
      Jotaki vitun riippuvuutta toisesta ihmisestä itselläni toisella osapuolella. niin lähden samantien menee.
      Nytkin siinä ja siinä ettet estä yhden miehen irl yhteyttä muhun irl kokonaan kun homma täysin väärillä urilla.En aijo jäädä.
      Naiselta

• Anonyymi

Raskaita. Ja sitten odottaa vaan toiselta kaiken työn.

• Anonyymi

Hylkäät kylmästi. Olet täys paska.

• Anonyymi

Niin, miksi toistat vahingoittavaa kaavaa, miksi aina katoat kun on aika puhua ja selvittää asioita? Mitä hyvää sulle tuottaa toisen vahingoittaminen?

• Anonyymi

Tunnistin itseni. Rasittava piirre, miten sen saa kokonaan pois?

• Anonyymi

Piirteistään huolimatta ei sulla eikä kellään ole oikeutta vahingoittaa ketään.

• Anonyymi

5 viestiä omalle kaivatulle muutaman viikon tauon jälkeen, pakkomieli ???? Mitäs he ovat ketkä tykittää tänne urakalla matskua. Onko ne sitten.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      153
      5976
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5329
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4355
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3730
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3388
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2990
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2005
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe