Top Gear Suomi 2. kauden jaksossa 8 kuullaan kun Teemu Selänne sekä muut kehuu Hyundaita. Kuuntele vaikka itse!
Kovasti kehuivat tuota myös brittien Top Gearissa.
Hyundai Ionnig 5 N on valtava tykki joka kiihtyy reilussa 3 sekunnissa 100km/h
Muutenkin auto on kuulemma aivan mahtava kaikin puolin.
Hyundai Ionig 5 N saa kehuja
10
1159
Vastaukset 10
- Anonyymi
Unohdit mainita vain hinnan.
- Anonyymi
Se oli niin järkyttävä kokemus, ja pelkästään hyvässä. Tää oli niin aito, se vaihtaminenkin, ihan ku olisit jossain Ferrari Enzossa. Mä en oo ikinä ajanut mitään sähköautoa, joka on noin aidon tuntuinen polttomoottoriauto fiilistelee Teemu tuoreimmassa Top Gear Suomi jaksossa.
- Anonyymi
. Tämän auton suunnittelussa on kuitenkin panostettu todella paljon tuon mielikuvan rikkomiseen, ja siinä vieläpä onnistuttu. Hyundai IONIQ 5 N:n ajaminen on kaikkea muuta kuin tylsää, se oikeasti tuntuu siltä kuin ajaisi jotain aivan muuta kuin täysautomaattista sähköautoa.
- Anonyymi
En löytänyt edes Hyndain sivustolta sen hintaa, miksi?
Kevennän osakesalkkuani ja tuollainen leluhan pitää pihaan saada, mutta se hinta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt edes Hyndain sivustolta sen hintaa, miksi?
Kevennän osakesalkkuani ja tuollainen leluhan pitää pihaan saada, mutta se hinta?Miten on niin onnettomia etei löydä hintaa. Nettiautossa myytävänä 3 kpl hinta haarukka 67 - 75 tuhatta euroa.
- Anonyymi
Erittäin tehokas auto.
- Anonyymi00008
Miten tuo pärjää Toyotan nelivetoisen BZ-sähköauton kanssa kiihdytyskisassa kivikkoisella mökkitiellä??
- Anonyymi
Teemu tuskin ostaa huindaita
- Anonyymi00010
Komean näköinen auto.
- Anonyymi00011
Teemu kehuu Trumpiakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568