Ei mulloo oiretta maakellari haju vaan on joka paikas ja ihmiset yskii ja aivastelee ku meen johki mut itel ei mitään
Voiko homesessa talossa asua
12
208
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllll
- Anonyymi
Sädesieni sairastuttaa.🤧
- Anonyymi
Ennasuis pitemmän päälle kyllä. Voit olla immuuni jo mutta saatat saaha myöhemmin astman js ties mitä. Jopa syöpiä yms pitlän ajan mittaan
- Anonyymi
Halvin keino kun siirryt vsikka vuokralle ensi tilassa. Korjaus ei kannata jos ei rikas ihminen. Ja terveys menee etunenässä
Toivo et ukkosella salama polttaa koko höskän, ni saat ehkä rahaa- Anonyymi
Eli starttaus yläkerrasta käsin? Erikoisia vinkkejä täällä. Har har
- Anonyymi
Todennäköidyys että salama polttaa talon, on suunnilleen lottovoiton tasoa, eli luokkaa 0%.
Ja jos niinkin kävisi, ne on aina vakuutusyhtiössä juttuja tyyliin kuin oikeuden päätökset. Itsestäänselvä tapaus voi kaatua ja joku aivan uskomaton sähläys tulla voitetuksi. Logiikkaa ei välttis ole
- Anonyymi
Kun lähteet ummehtuneesta ja ehkä pölyisestä kodista ihmisten joukkoon , kannattaa kopistella vaatteista pölyt!
- Anonyymi
Sekin on varmasti näin, niin aloittajaäijän kuin sinun kohdalla että jos jutut/tarinat haisee, niin sitä ei parfuumipölläyksellä peitetä
- Anonyymi
Ei voi. Äkkiä pois.
- Anonyymi
Mä saan reaktion joistakin ihmisistä. Olen altistunut aikoinani homeelle.
- Anonyymi
Minä asuin hometalossa vuosikausia. Mulla on ns. vainunenä nykyään. Huomaan heti jos jossain on hometta.
Mulla laukesi jonkinlainen ihosairaus. Mulla kutiaa ja rasvoittuu hiukset, kasvot jne. Ja nousee punasta ihottumaa. Mulla on aina ollut taipumus tuojon, mutta se hometalossa olo pahensi tuota vaivaa selkeästi. Pysyy kurissa ainoastaan sinnikkäilöä hilsesampoo kuureilla sillon tällön ja kortisonivoiteella kuureittain
- Anonyymi
Raikas maanläheinen luonnossakin esiintyvä tuoksu mikäs siinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061