Jos kaivattusi viettäisi aikaa päivittäin tai lähes päivittäin saman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Mukana jonkinlaista koskettelua, kiusoittelua, halailua, poskipusuja ja jopa suulle.
Olettaisitteko, että heillä on jonkinlainen suhde...parisuhde tmv. ja jättäisitte asian sikseen?
Ajattelemista
53
414
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta päätellen heillä on kyllä varmasti myös seksiä.
- Anonyymi
Niin, voisi näin ajatella.
- Anonyymi
Ap miettii varmaankin, onko hänellä toivoa tällaiseen naiseen? Ehkä, jos nainen on avoimen suhteen kannattaja ja aktiivinen muidenkin miesten kanssa? Olenko , haluanko tällaiseen leikkiin ryhtyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap miettii varmaankin, onko hänellä toivoa tällaiseen naiseen? Ehkä, jos nainen on avoimen suhteen kannattaja ja aktiivinen muidenkin miesten kanssa? Olenko , haluanko tällaiseen leikkiin ryhtyä?
Ap on nainen ja en enää mieti. Kysyin vain mielipiteitä, että olenko tulkinnut väärin.
- Anonyymi
Poikkeusihminen oltava jos ei seura kelpaa. Ei ihan terve ruumiilta ja sielultaan näin on.
- Anonyymi
En nyt ihan ymmärrä, mutta ei vissiin tarvitsekaan.
- Anonyymi
Menköön nunnaksi luostariin ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Tätäkään en ymmärrä, että mihin liittyy.
- Anonyymi
Kysyttävää?
- Anonyymi
Ei oikeastaan.
- Anonyymi
Yritin kysyä IRL.
- Anonyymi
Saattaa olla osittain myös huomionhakua kumppanilta. Toivoo kumppanin olevan mustasukkainen tai kiihottuu näystä.
Mutta bi-seksuaali tällainen on ainakin, se on selvä ja vihjaa ehkä että oma sukupuoli kiinnostaa vähän enemmän. Tällainen yleistä myös jos suhteessa ollut vähän kriisiä.- Anonyymi
Siis että toivoo kiihottuvan*
- Anonyymi
Lukutaito ja ymmärrys. Miten saat tuosta bi-seksuaalin?
Jotenkin alan taas hieman turhautua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukutaito ja ymmärrys. Miten saat tuosta bi-seksuaalin?
Jotenkin alan taas hieman turhautua.Jos kaipaaja on esim. mies ja kaivattu nainen, joka viettää aikaa oman sukupuolen kanssa. Mutta kaipaajamiehellä on myös jonkunlainen suhde kaivattunsa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaipaaja on esim. mies ja kaivattu nainen, joka viettää aikaa oman sukupuolen kanssa. Mutta kaipaajamiehellä on myös jonkunlainen suhde kaivattunsa kanssa.
Sitäkö se parisuhde sun mielestä on aloittajaäijä, että tätä ns kumppania kaipaillaan? Jo on taas hönttiä tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö se parisuhde sun mielestä on aloittajaäijä, että tätä ns kumppania kaipaillaan? Jo on taas hönttiä tekstiä
Heh...
- Anonyymi
Riippuu ihan kuka se on.Todistettavasti toksinen tyyppi,en hyväksy ja luultavasti tunteet kuolee nähdessäni.
- Anonyymi
Olen kuule täysin hetero nainen,en mikään bi!Mitä itte olette?Olette kateellisia,ku asutte mihekkeet keskenään,niin tietäähän sen mitä olette!mutta eihän se kenellekkään kuulu,toisten intiimiasiat,jatkuvasti täällä kiusaatte ja haukutte,milloin mt ongelmaiseks ja milloin miksikin,täytyy ottaa asioista selvää,ennenkuin lausuu epätotuuksia kenestäkään! Kiusaatte yhtä naista,hävetkää!Jos Jumala on olemassa,se näkee kaikki teidän pahat teot!Tämä Eskolle ja olegille!olette ilkeitä ihmisiä,hakekaa apua noihin luuloihin,!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuule täysin hetero nainen,en mikään bi!Mitä itte olette?Olette kateellisia,ku asutte mihekkeet keskenään,niin tietäähän sen mitä olette!mutta eihän se kenellekkään kuulu,toisten intiimiasiat,jatkuvasti täällä kiusaatte ja haukutte,milloin mt ongelmaiseks ja milloin miksikin,täytyy ottaa asioista selvää,ennenkuin lausuu epätotuuksia kenestäkään! Kiusaatte yhtä naista,hävetkää!Jos Jumala on olemassa,se näkee kaikki teidän pahat teot!Tämä Eskolle ja olegille!olette ilkeitä ihmisiä,hakekaa apua noihin luuloihin,!
Olemme avioliitossa,tuo gubbe o kolmas pyörä,luulee itsestään liikoja,raukka on!puuttuu toisten elämään jatkuvalla syötöllä,hullu on! Skitso frenia ei ole tasapainossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta
- Anonyymi
Melko suurella todennäköisyydellä on tai mies vähintäänkin toivoisi että on ja luultavasti tekee tuota siksi että tietää saavansa kaverinsa puolison kumppanin mustasukkaiseksi vähintään mä poistuisin kuvioista ja antaisin heidän lähentyä turha yrittää sen kummemmin toki voi olla että kokee ettei kotona saa läheisyyttä mu on ehkä unohtanu oman käytöksensä vaikutuksen
- Anonyymi
Ei hitto. Olisi häneltä niin epänormaalia ja luonteensa vastaista käytöstä, että epäilisin hänen saaneen aivovamman.
- Anonyymi
Kyllä, ajattelisin. Jos tuollaista olisi jo. hänen kaivattunsa voisi olla ehkä joku muu kuin minä. Ihmettelisin ehkä, miksi täällä palstalla kertoa siitä, Olisiko joku ensin osoittanut kiinnostusta, ja sitten peruu sen tms. Jos selviäisi heti alussa, että on jollakin tapaa varattu, mitään ei alkaisi.
- Anonyymi
Nii.
Kysyin muiden mielipidettä, niin siksi täällä palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii.
Kysyin muiden mielipidettä, niin siksi täällä palstalla.Niin tietysti, ja ajatuksia ja näkemyksiä kyllä saakin. Joillekin tulee ehkä mieleen omasta elämästä jotakin, Jos kaivatun/ihastuksen olisi nähnyt toimivan noin, kyllähän se epäilyttäisi. Muut täällä eivät silti ole nähneet, kuulleet tms tähän liittyen, kuten kysyjä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti, ja ajatuksia ja näkemyksiä kyllä saakin. Joillekin tulee ehkä mieleen omasta elämästä jotakin, Jos kaivatun/ihastuksen olisi nähnyt toimivan noin, kyllähän se epäilyttäisi. Muut täällä eivät silti ole nähneet, kuulleet tms tähän liittyen, kuten kysyjä itse.
Kukaan ei ole ainakaan vielä ilmoittautunut.
Kenelle joillekin tulee omasta elämästä jotain mieleen ja miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole ainakaan vielä ilmoittautunut.
Kenelle joillekin tulee omasta elämästä jotain mieleen ja miksi?Tarkoitin, että omassa elämässä on joskus ollut tilanteita, jolloin mietin, onko varattu, vai ei. Muuten ei kuulosta tutulta.
- Anonyymi
Pusuja suulle? Tottakai olettaisin! 😂
Asia jäisi välittömästi siihen.- Anonyymi
No nii i.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii i.
Kyllä tämä palstaäijän huuhaaaloitus oli niin jännittävä ja ajatuksia herättävä, että
- Anonyymi
Ihmettelisin että miksi hän ei sitten suutele minua? Ja muutenkin välttelee. Jos kavereitaankin voi pussailla.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Jepulis.
- Anonyymi
Siis anteeksi mitä? Siis, että on ihan ok? Mistä tulit johtopäätökseen, että kyse olisi kaverista ja mistä toisen pitäisi se tietää?
Ei siis kuulu omiin tapoihin pussailla kavereita ja halattaviakin on hyvin vähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis anteeksi mitä? Siis, että on ihan ok? Mistä tulit johtopäätökseen, että kyse olisi kaverista ja mistä toisen pitäisi se tietää?
Ei siis kuulu omiin tapoihin pussailla kavereita ja halattaviakin on hyvin vähän.Tapoja ja ihmisiä on monenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapoja ja ihmisiä on monenlaisia.
Niin vastasit tuohon, mikä nyt ei liity muuhun kuin minuun itseeni ja vastasit vain siihen.
Kyllä yleensä, jos jostain on kiinnostunut, niin yrittää antaa kuvan, että on kiinnostunut eikä kuvaa, että on muuta meneillään...vai? - Anonyymi
Oma lehmä ojassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma lehmä ojassa?
Jos miehellä on monta lehmää ojassa.
- Anonyymi
Tämähän vaikuttaa vähän vttuilulta :-D onnea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän vaikuttaa vähän vttuilulta :-D onnea!
Miksi vttuilulta? Ja mistä onnittelut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vttuilulta? Ja mistä onnittelut?
👏👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehellä on monta lehmää ojassa.
voi olla sekin tietysti
- Anonyymi
Kerropa meille muilleku tiedät jotai?
Pitäskö osata arvata? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis kuulu omiin tapoihin pussailla kavereita ja halattaviakin on hyvin vähän.Toi yleistä kertoa joku on vain kaveri selitys tyhmälle naiselle joka ei yllä mihen vaatimuksiin tai ole mihen mielestä kovin kiinnostava .
Samoin helpommalla pääsyä ku täräyttää ei kiitosta ja ei kiinnosta jos sua joutuuvesim kanteleen muissa kuvioissa.
Sivusta
Naiset taas mietti usein et on joku mustikseksi teko kuvio mut totuus on ettet sä kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi yleistä kertoa joku on vain kaveri selitys tyhmälle naiselle joka ei yllä mihen vaatimuksiin tai ole mihen mielestä kovin kiinnostava .
Samoin helpommalla pääsyä ku täräyttää ei kiitosta ja ei kiinnosta jos sua joutuuvesim kanteleen muissa kuvioissa.
Sivusta
Naiset taas mietti usein et on joku mustikseksi teko kuvio mut totuus on ettet sä kiinnostaOot kuule pahasti metsässä 😂 mutta ei se haittaa. Ethän voi tietää koko kuviota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa meille muilleku tiedät jotai?
Pitäskö osata arvata?Ette kai te jotkut elämästä ja todellisuudesta vieraantuneet muuta kai teekään kuin ns arvailette tästä palstaäijän jatkuvasta monologien virrasta ja aloituksiinsa vastailusta. Very weird habit, champ
- Anonyymi
Eiköhän tää nyt saanut jonkinlaista selvyyttä ja todennäköisesti asia on juuri niin kuin olin ajatellutkin.
- Anonyymi
Kyllä mä oon tajunnu: ajelette naapurukset ruokiksella jne. Ties mitä. Oon ilmaissut että saat sen miehen. Ei se oo koskaan mun ollut ees kun veit sen ennenku meillä ees alko mitään. Mut tietääkö se vieläkään että oot sen eksä kun oot naamioitunu? Mulla on ihan eri agenda, suunnittelen sitä vahvasti. Senkus meette pan eskeleen, sitähän sä siinä oot 40 vuotta yrittäny.
- Anonyymi
Tämä vaikuttaa palstaäijä varsin pitkäkestoiselta kaunalta- 40 vuotta jo tilanne päällä. Näitä nämä sitten lukee
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ei, se voi olla vain ystävyyttä minun puoleltani. Minulla on ollut ja on edelleen sellaisia miespuolisia ystäviä elämässäni 😊
- Anonyymi
Millaisia ystäviä, palstasetä - sellaisia oikein erityisen ystävällisiäkö? Krooh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859