Ssri lääkkeet ja alkoholi

Anonyymi-ap

Elikä pakkauksessa lukee ei pitäisi vaikuttaa ,mutta ei suositella,lääke ecitalopram. Onko kokemuksia pienestä alkoholi määrästä silloin tällöin en tarkoita edes viikottain vaan joskus tekisi mieli jossain juhlissa pari siideriä ottaa .Lääkäri kyllä sanoi ,että voi,mutta ois kiva tietää kokemuksia, mitä seuraa jos vähän ottaa?

12

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun lääkäri on sanonut että voi juoda. Itehän sä tiedät miten sä reagoit alkoholiin.

• Anonyymi

Niin tiedän ,miten ennen reagoin,mutta en tiedä miten tämä lääke siihen Alkoon vaikuttaa,koska en ole kokeilut.En koskaan ole ottanut ns.räkäkännejä vaan ihan rentoutumiseen kivassa seurassa aina iloisin mielin.Ehkäpä täytyy ihan kotioloissa ottaa parit,ja katsoa meneekö muisti tai tuleeko oksennus.Yritin vaan kysyä kokemuksia, kun en tiedä.Tietysti jokaisella omakohtaisia juttuja jokainen reagoi tavallaan. Taisi olla tyhmä kysymys?

• Anonyymi

Eräät lääkärit sanovat asioita mikä ihmetyttää , joten kukaan ei tiedä millainen sekaannus tila ihmiselle tulee kun lääkkeet ja alkoholi kilpailevat kehossa,
        Apteekista olen aina lääkkeet hakenut ja tulen tekemään se vastaisuudessakin

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä etukäteen miten reagoi alkoholiin lääkityksen aikana.
        Tiedän kaksi tapausta jotaka ottaivat alkoholia ihan kohtuullisesti ei siis mitään sellaista mikä tavallisella suomalaisella on tapana siis —- päätähtenä ! Tyyliä.
        Molemmat nämä ihmiset saiva parin vuoden väliajalla TGA kohtaukseen ä toinen ajeli kaupungista kotiinsa yhtä äkkiä ei tiennytkään missä hän on , oli ajanut oman kotinsa kadun ohitse eikä tiennyt muuta kun oman nimensä. Sairaalaan pariksi päiväksi .
        Toinen tapaus alkoi kotonaan toistella samoja kysymyksiä puolisolleen. Viiden minuutin väliajoin , sairaalaan sitten päätyivät , ja jäi sinne tarkasteluun pariksi päiväksi . Kumpikaan ei muista yhtään mitään sairaalassa olostaan eikä mitä on siellä puhunut . Molemmilla oli SSRI lääkitys ja eivät olleet mitään juoppoja .
        Joten kukaan ei tiedä etukäteen koskaan miten tulee reagoimaan silloin jos lääkityksen aikana juo alkoholia .
        Joten kata ainetta jotka vaikuttavat samaan osaan aivoja , ei normaalisti oteta edes .
        Mutta kukin tavallaan , jos alkoholi on niin törkeä asia elämässä niin ottakoot, ei ole minulta pois . Samalla ihmettelen millainen lääkäri sanoo että voi ottaa alkoholia lääkityksen aikana .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedän ,miten ennen reagoin,mutta en tiedä miten tämä lääke siihen Alkoon vaikuttaa,koska en ole kokeilut.En koskaan ole ottanut ns.räkäkännejä vaan ihan rentoutumiseen kivassa seurassa aina iloisin mielin.Ehkäpä täytyy ihan kotioloissa ottaa parit,ja katsoa meneekö muisti tai tuleeko oksennus.Yritin vaan kysyä kokemuksia, kun en tiedä.Tietysti jokaisella omakohtaisia juttuja jokainen reagoi tavallaan. Taisi olla tyhmä kysymys?

Juuri näin. Jokainen reagoi omalla tavallaan ja se ei tarkoita että sinä reagoit kuten joku toinen reagoi. Kokeile kotona niin tiedät sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräät lääkärit sanovat asioita mikä ihmetyttää , joten kukaan ei tiedä millainen sekaannus tila ihmiselle tulee kun lääkkeet ja alkoholi kilpailevat kehossa,
        Apteekista olen aina lääkkeet hakenut ja tulen tekemään se vastaisuudessakin

Apteekista lääkärin määräyksellä minäkin olen lääkkeet hakenut!En mistään kadulta.ja ihan pätevä lääkäri sanoi ,että voi ottaa.Alkoholi ei todella ole minulle mikään välttämättömyys,ei ole koskaan ollut! Kunhan nyt nyt "tyhmyyttäni"kyselin ,jos tuo kesä tuosta tulee(?)niin olisi mukava jossain terassilla käydä ystävien kanssa ja ottaa parit.Täällä ei ilmeisesti ketään käytä lääkkeitä ,jotta olisi omia kokemuksia. Niistä minä kysyin.Kiitos kuitenkin vastanneille ja hyvää kesää! Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apteekista lääkärin määräyksellä minäkin olen lääkkeet hakenut!En mistään kadulta.ja ihan pätevä lääkäri sanoi ,että voi ottaa.Alkoholi ei todella ole minulle mikään välttämättömyys,ei ole koskaan ollut! Kunhan nyt nyt "tyhmyyttäni"kyselin ,jos tuo kesä tuosta tulee(?)niin olisi mukava jossain terassilla käydä ystävien kanssa ja ottaa parit.Täällä ei ilmeisesti ketään käytä lääkkeitä ,jotta olisi omia kokemuksia. Niistä minä kysyin.Kiitos kuitenkin vastanneille ja hyvää kesää! Ap.

ekaks puhuit juhlista ja nyt terassille menosta. Eli jos menet terassille niin juot koko aikana vain se kaksi siideriä. Mitä sen jälkeen juot kun nuo kaksi siideriä on juotu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kokemusta, monestikin tullut nautittua terassilla tai viiniä ruualla. Voit huoletta käydä terassilla parilla siiderillä kavereiden kanssa. Ei vaikuta mitenkään oloihin.
        Pidä hauskaa ja nauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kokemusta, monestikin tullut nautittua terassilla tai viiniä ruualla. Voit huoletta käydä terassilla parilla siiderillä kavereiden kanssa. Ei vaikuta mitenkään oloihin.
        Pidä hauskaa ja nauti.

niin jos parilla siiderillä tarkoitetaan kahta siideriä eikä kännäämistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ekaks puhuit juhlista ja nyt terassille menosta. Eli jos menet terassille niin juot koko aikana vain se kaksi siideriä. Mitä sen jälkeen juot kun nuo kaksi siideriä on juotu?

No hyvä ihminen sentään!!Vai ensin juhlista ja sitten terassista,tää menee jo ihan ohi kysymykseni.Mitä väliä kummassa otan parit siiderit ??Ja seuraava mitä juon kahden siiderin jälkeen ,eipä enemmän varaa tällä palkalla olis varmaan ottaakkaan.Kiitos asiallisista vastauksista.Omalta osaltani päätän keskustelun tähän ei olisi kannattanut aloittaakkaan.t ap

• Anonyymi

Jos haluaa että lääke vaikuttaa kuten on ajateltukkin niin ei ota alkoholia ollenkaan .
      Toisille vaan on hyvin tärkeää sen alkoholin osuus elämässä . Lääke ja alkoholi. Ainutta samaa osaan aivoissa . Joten ota tai jätä omapa on asiasi .
      Periaattessa ei lääkkeen aikana ei oteta muita vaikuttavia aineita.

• Anonyymi

Olen jättänyt lääkkeet ottamatta sinä päivänä, jos olen ollut menossa nautiskelemaan alkoholia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      142
      5824
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5299
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3720
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3368
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe