Maahanmuutto kasvattaa Vantaan väkilukua, mutta heikentää julkista taloutta: Verotulojen suunta kääntyi laskuun
PolitiikkaTalous
06.05.2025 |16:57
Ulkomaalaistaustainen väestönkasvu ei tue kunnallista verotulojen kehitystä, vaan päinvastoin heikentää kuntataloutta. Ajatuspaja Suomen Perustan aiemmissa tutkimuksissa osoitettu ilmiö maahanmuuton negatiivisista talousvaikutuksista konkretisoituu nyt Vantaalla, jonka tuloverotuotot ovat kääntyneet laskuun, vaikka kaupungin väestömäärä kasvaa.
Vantaan verotuloista kertovat luvut ovat surullista luettavaa, paikallislehti Vantaan Sanomat uutisoi.
suomen uutiset ote
Vantaan verotuloista kertovat luvut ovat surullista luettavaa-kuinka oulussa?
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
moktar gubta sdp-kuinka näin kävi
- Anonyymi
Vika on väestön valtaosassa. Ne ei tienaa tarpeeksi!
- Anonyymi
Orpon hallituksen saldo, ennätysmäärä konkursseja, valtavasti lisää työttömiä, ennätysmäärä maahanmuuttajia, ja tuon päälle vielä veronkevennykset rikkaille, joten saa siinä ihmetellä vielä kaukana tulevaisuudessakin miten verotulot kuihtuvat pois.
- AnonyymiUUSI
Iltalehdessä harmia tuottaa putka asiakkaat ,kun heillä ei ole rahaa ei ruokaa.
keittäkää kaurapuuroa että saavat syödä lähtiessään on yksi vaiva vähempänä.
nälkäisenä ihminen ei ole oma itsensä.
miksi kaikki pitää olla niin kurjaa ,pienellä rahalla ja kuuntelulla maailma paranee.
ihmisen ikävä toisen luo. - AnonyymiUUSI
Missäpäin Oulua tuo Vantaa on?
- AnonyymiUUSI
Oulun eteläinen kaupunginosa varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086