Olen jo parikymppisenä tajunnut olevani bi. Naisten kanssa vakituisia suhteita on ollut tähän päivään asti, mutta näin 65-vuotiaana mieli tekee yhä useammin myös kunnon touhuilua miehen kanssa. Sillä on kuitenkin väliä, millaisen miehen kanssa haluan olla.
Ensimmäinen bi-kokeilu työporukan rantasaunalla oli mieliinpainuva nimenomaan siksi, että minua vietellyt viisikymppinen pomo osasi edetä rauhallisesti. Jäätyämme kaksin saunalle hän pesi selkäni rauhallisesti, saippuoi ja harjasi alaselän
perusteellisesti. Hän silitti ja hengitti niskaani, hieroi hartioita kärsivällisesti, kunnes käänsi minut ympäri ja näykkäisi hetken nännejäni. Kyrpäni oli jo pystyssä ja myös hänen paljaspäinen paksu aikamiehen mulkkunsa osoitti kohti karvaista alavatsaa.
Miehellä oli normaalikokoinen kroppa, hieman rintakarvaa, lyhyt musta parransänki ja sopivasti lihaksia. Kiihottavilta näyttivät myös karvaiset käsivarret kun hän tarttui kulliini ja veteli esinahkaa edestakaisin. Olin järjettömässä kiimassa.
Kaverini kävi selälleen penkille ja veti minut polvilleen eteensä. Sain tarttua lyhyehköön mutta paksuun mulkkuun, jonka pää kiilteli ja imaisin terskan kokonaan suuhuni. Mies neuvoi miten runkata häntä. Kun hän laukesi, hän veti minut päälleen ja ja työnsi kielensä spermaiseen suuhuni. Hän runkkasi hetken kyrpääni, annoin sperman lentää ja levitä aikamiehen turpealle kyrvälle ja karvaiselle vatsalle.
Lepäilimme hiljalleen ja mies kysyi, mitä mieltä olin kokemuksesta. Sanoin, että nyt tuntui hyvälle kun oli niin miehekäs opettaja, vaikka olenkin enemmän naisiin päin. Hän hiveli reisiäni ja kertoi, että omakin bi-puoli oli löytynyt vasta nelikymppisenä, joten minulla voisi olla vielä paljon mielenkiintoisia kokemuksia edessä.
Olen vuosikymmenien mittaan päässyt miehen makuun satunnaisesti ja edelleenkin parhaat kokemukset ovat olleet bi-puolensa vasta keski-iässä löytäneiden varattujen miesten kanssa. Yleensä runkkasn, imen ja imetän, mutta parin herran kanssa olen päässyt myös naimaan kumppaniani perseeseen. Se on parasta silloin kun toinen on alla selällään ja näen hänen kasvonsa sekä kalunsa. Voin suudella ja runkata toista. Hyvältä tuntui, mutta se vaati jo enemmän luottamusta.
Muutenkin miehekäs olemus, siistit paikat ja luottamus vetävät . Katson mielelläni videoita, joissa vanhemmat herrat imevät ja naivat toisiaan. Tosielämässä en ole sissyjä ja cd-kumppaneita tavannut, mutta kovan kiiman niidenkin katselusta saa. Silti mieliinpainuvin mieskokemus ja -kumppani oli tuo ensimmäinen.
Millaiset miehet teitä biseksuaaleja kiihottavat?
Millainen mies kiihottaa?
7
273
Vastaukset
Itse olen 54v biukm muutaman kerran kokeillut miehen kanssa.... minua kiihoittaa pikkasen vanhemmat kuin itse olen.... sopivasti ehkä harmaantunut normaali vartaloinen siisti
- Anonyymi
Minä 56 vuotias mies. Naimisissa naisen kanssa. Haaveilen usein miesten välisestä. Että mies tulisi ja panisi minua. Laukeaisi pyllyyn. Voisi laueta myös suuhuni. Miten sen sitten saisi toteutettua, niin siinäpä kysymys??
Ja toki itsekin mielelläni panisin.. - Anonyymi
Vanhemmat itsevarmat miehet ei kyräilijät, vatsaa saa olla kun siisti kaveri. Tykkään antaa suuhoitoa myös panot kiinnostaa. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Samat toiveet minullakin bi 62v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat toiveet minullakin bi 62v
Missä päin olet? T. Bi ukm 60v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327