Olenko nostanut sinut

Anonyymi-ap

Jotenkin jalustalle nykyään. En tiedä onko näin

9

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua ei ainakaan ole nostettu, eikä tulla nostamaan.

• Anonyymi

kyllä tää helvett iä on ennemminkin.

• Anonyymi

no juu kyllä, sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no juu kyllä, sama.

täytyy linnoittautuu himaa:)

• Anonyymi

Et todellakaan

• Anonyymi

Ei ole jalustalle nostamista jos tykkää. mutta olen tottunut siihen koko elämäni että jos joku kehuu, niin se tulee kohta huonona takaisin. Minulla on ollut tiettämättäni aina vihollisia ja ihmisiä jotka ei tykkää. osa siksi että haluaisi juuri muiden loistavan, en halua valokehään mutta aina saan huomiota, positiivista. nyt aikuisena olen opetellut ottamaan sen hyvänä ja osaan käsitellä positiivista palautetta. Hyväksyä sen ja elää sen kanssa, uskaltaa sen tulla itsevarmuutena. Avasin omia tunnelukkojani, tämä oli iso juttu, mikä ailuttaa moneen asiaan. Jopa työelämässä, ystävyydessä, ja kasvattajana.

• Anonyymi

työskentelen parhaillaan asian kanssa, onko nykyään kun saa positiivisesta palautetta, jälkireaktio psykologista traumaa vai jostakin sinkpotuvaa ivan energiaa, eli kateutta tai hakua vahingoittaa minua ja asioita mistä tulee. niin kovaa on ollut minulle tuo kateus, kilpailu ja haku saada näyttämään huonolta. Olen oppinut vahvemmaksi ja samalla pysymään tyynenä. Eli antaa positiivisen energian pyöriä hetken kohtuudessa ja estää samalla ivaa. Energiat, psykologia ja Magia nykypäivänä ja sen historia on kiinnostavia.

• Anonyymi

on ollut välillä aikaa joten olen tehnyt paljon ajatustyötä, ja jopa joogaa hyödyntäen, asioissa miten miellät todellisuuden, realismin, manifestoinnin enkelien kautta ja tietoisuuksien kautta, näissähän on eroja, ja Magia, kemiallinen reaktio, psykologia ja energiavaikutus, sekä ajatuksen ja positiivisuuden vaikutus, erityisesti omassa työssä, aivotoiminnassa, kehon terveydessä.

• Anonyymi

ja kiitos, myös entisesten elämien tutkiminen on mielenkiintoista ja avaa sielun kuormaa ja esim psykologisia haasteita, mieltymyksiä ja ennakkoluuloja. ja oman tietoisuuden matkan selvittäminen tässä elämässä. ja alistaminen on yksi tekijä, mistä olen lukenu siitä paljon, mitä ihminen saa sitä, miksi tekee ja mitä esim vallalla haetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe