Kuvista päätellen olisi varmaan pitänyt olla kahvit ja kakut myös lentokentällä, niin olisi kentällekin saapunut henkilökunta ja hallitus vastaan ottamaan Sahaa, Kuinka iso stipendi luovutettiin Sahalla tilaisuudessa? Pääasia että hallitus ja henkilökunta saa edustaa.
Mitalli Kahvit
6
439
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mietin itsekin, on kivaa kun saa pomottaa ja leikkiä suurta johtajaa sehän heille riittää.
- Anonyymi
Itse antaisin kuitenkin respektit Otolle. Kaksi isoa virkaa ja 200kilsan työmatka suuntaansa. Harva pystyisi tuohon. Käytännössä hoitaa vielä osan pj:n hommista.
- Anonyymi
No oletko päässyt seuraamaan Oton tekemisiä, todellakin kyvytön vastuulliseen työhön, kyllä Pekka hoiti asiat ei tarvinnut perään kysellä, niinkuin nykyään.
- Anonyymi
Hauskaa. Sama vajakki kirjoittaa aloituksen ja kolme seuraavaa kommenttia🤣🤣
- Anonyymi
Se viesti langassa, kun joku koittaa copettaa totuutta kerrasta toiseen 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540