Saada oikeastaan keneenkään. Suojaan aina itseni ja nyt se suojakuori meinaa kasvaa myös hänen suhteen. En vain jaksa luottaa että olisin se tärkein ja rakkain.
Luottamus on vaikea
23
338
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun olet kuollut vanhuuteen niin tuon sinun haudalle kynttilän ja kukkia. Muistelen siinä elämäni ainoata rakkautta.
M>N- Anonyymi
Olenkin joskus miettinyt, että jos nyt kuolisin, tulisitko edes hautajaisiin. Tuskin tulisit, et kehtaisi. Kävitsitköhän tosiaan haudalla? No ehkä.. Kiitos siitä.
Nainen - Anonyymi
❤️❤️
Voihan sitä kuolla muuhunkin kuin vanhuuteen - Anonyymi
Kuolema on siis ainoa tapa saada sut lähestymään. Ok. Mietitään tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenkin joskus miettinyt, että jos nyt kuolisin, tulisitko edes hautajaisiin. Tuskin tulisit, et kehtaisi. Kävitsitköhän tosiaan haudalla? No ehkä.. Kiitos siitä.
NainenEn tulisi hautajaisiin, mutta haudalla kävisin, jos saan tietää minne haudataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema on siis ainoa tapa saada sut lähestymään. Ok. Mietitään tätä.
Saadaan toisemme sitten seuraavassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saadaan toisemme sitten seuraavassa elämässä.
Selvä. Eipä tule enää stressiä siitäkään. Vai pitäisikö jouduttaa yhteen pääsemistä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Eipä tule enää stressiä siitäkään. Vai pitäisikö jouduttaa yhteen pääsemistä 🤔
Se olisi toivottavaa, mutta haluaisitko muka oikeasti minut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi toivottavaa, mutta haluaisitko muka oikeasti minut?
Kyllä se seuraavassa elämässä voisi toimia. Ainakin vaihtelua.
- Anonyymi
Mitä jos nautittaisiin loppuelämämme yhdessä? Tiedän, olen sinua vanhempi joten ehkä siinä lopulta noin kävisi mutta saisimme silti elää vielä n.40vuotta yhdessä! Niin 40vuotta! Mieti! Pidetään huolta toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos nautittaisiin loppuelämämme yhdessä? Tiedän, olen sinua vanhempi joten ehkä siinä lopulta noin kävisi mutta saisimme silti elää vielä n.40vuotta yhdessä! Niin 40vuotta! Mieti! Pidetään huolta toisistamme.
Jos olisit kaipaamani nainen niin haluaisin elää kanssasi loppuelämän. Sinä sait minut rakastumaan, eikä se ole muuttunut mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
Voihan sitä kuolla muuhunkin kuin vanhuuteenNiin mun sydän ei kestä enää kauaa kaikkea
Se että rakkauski oli pelkää kusetusta oli mulle ihan liikaa .
Elämäs joka muutenki ollu kurjas ja vaikeaa.
Mä en vain enää jaksa mitään
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NainenGubbe 💩💩
- Anonyymi
Tänä päivänä on vaikea luottaa ihmisiin, joita ei tunne riittävästi? Tutuissakin voi herätä epäilyjä siitä, ovatko kuinka lojaaleja sinulle? Valitettava tosiasia.
- Anonyymi
Ja kun luottamus on mennyt, niin sitä on uuden ihmisen kanssa lähes mahdoton hankkia takaisin.
- Anonyymi
Mistä se luottamus menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä luottamuksen pettämisestä ;-) eiköhän jokainen niitä syitä löydä ja tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lojaaliuden puutteesta, huomaa että on ulkopuolinen tai toisarvoinen, kun on muita matkassa mukana. Vähemmän merkityksellinen tai aika näkymätön olo monissa tilanteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lojaaliuden puutteesta, huomaa että on ulkopuolinen tai toisarvoinen, kun on muita matkassa mukana. Vähemmän merkityksellinen tai aika näkymätön olo monissa tilanteissa.
No tämä.
- Anonyymi
Laitapa tiet Herran haltuun ja luota, että jotenkin ihmeellisesti tässäkin Hänen tahtonsa tapahtuu.
- Anonyymi
Riippuu mitä on tapahtunut. Onko väärinymmärrystä taustalla vai onko toiset alkanut kiinnostaa vai tullut jätetyksi/petetyksi?
- Anonyymi
Maailma on täynnä naisia joilla tyhjä tunne kohdussa, niitä jotka tulee vauvantekoikään ja pieniä lapsia, jotka ei saa kotona halia.
Maailma ompi houkutuksia täynnä ja se on vaokeaa, jos tietää että vois toista vähän piristää, kaikki on vaan huonoa, kun puhutaan avioliiton ulkopuolisesta seksistä. Siinähän tässäkin taisi olla kyse. - Anonyymi
Olipa taas palstasetä typerä höpötysmonologi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753