Kaunis nainen on hän 🥰
Kaunis nainen huomataan
29
635
Vastaukset
- Anonyymi
Onks tää joku meemi
- Anonyymi
Buumerien biisi
- Anonyymi
Kaunis nainen kuulostaa hyvältä mutta on valitettavasti utopiaa.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Ole hyvä S
- Anonyymi
Sulla joku tuttu tai tiettyS ? Missä ja milloin huomasit?
- Anonyymi
Tällä viikolla huomasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla huomasin
Jossakin vai somessa (instassa)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossakin vai somessa (instassa)?
Jossakin muualla. Ihan näin . Ei missään somessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossakin muualla. Ihan näin . Ei missään somessa.
Ollaanko tuttuja vai näitkö hänet vasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko tuttuja vai näitkö hänet vasta?
Eka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka
Niin jos eka kerta, se on kuka tahansa. Ei taida s alkuinen ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos eka kerta, se on kuka tahansa. Ei taida s alkuinen ..
Tarkoitin sitä ekaa mikä sulla oli siinä, Ollaanko tuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä ekaa mikä sulla oli siinä, Ollaanko tuttuja.
Okei. Millä tavoin tuttuja? Mainitsit ihan näit, ilmeisesti en itse huomannut? Ja taidat olla mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Millä tavoin tuttuja? Mainitsit ihan näit, ilmeisesti en itse huomannut? Ja taidat olla mies?
Sama kirjoittajaS (06:03:18) kohdallani voinut mua nähdä lähellä liikenteessä ( mä kävellyt ) näinkö se meni? Mikä päivä kun näit? Muuten milloin nähty viimeksi kun tuttuja ollaan?
- Anonyymi
Lauta se on.Helppo heittopussi.
- Anonyymi
ah kiitti ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ah kiitti ystävä.
Kauneus on jotain muutakin kuin ulkoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on jotain muutakin kuin ulkoinen.
Tuo on totta.
Minä olen kyllä molempia ja en voi olla huomaamatta kaikkia ihailevia katseita jotka saan osakseni. :)
No, tähän on jo tottunut! - Anonyymi
Sinä kuitenkin katkera betapoika sait heti langan päästä kiinni, että kenestä tämä palstasetä puhelee? Omituinen tämä sinun pakkomielle. Laskehan sinä kirjaimia tai lampaita, niin saat kuntoon yö unet, etkä mieti kuka suutelee kättä tai sen semmoista. Siihenhän tämä jodlaus perustuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kuitenkin katkera betapoika sait heti langan päästä kiinni, että kenestä tämä palstasetä puhelee? Omituinen tämä sinun pakkomielle. Laskehan sinä kirjaimia tai lampaita, niin saat kuntoon yö unet, etkä mieti kuka suutelee kättä tai sen semmoista. Siihenhän tämä jodlaus perustuu
Ja ennen kaikkea nämä valeet joita on ollut pakko viljellä yhtä idioottien korviin. Jännää että nainen joutuu olemaan väline näissä henkisissä kouristuskohtauksissa kun yhdellä menee liian lujaa kiihtyvien ajatusten kanssa..
- Anonyymi
Vielä helpommin nainen huomataan kun hänestä kiinnostuu sellainen jonka kanssa muut haluaisi kilpailla
- Anonyymi
Muutkin naiset kiinnostuneet minusta.
- Anonyymi
Nuaria oltii https://youtu.be/NPxgdB8Oyn0?si=AEsmx42rMiRsjy9O
- Anonyymi
Onko hän myös sek-si-käs? Aina halunnu ainaki ite olla sek-si-käs. Täytyy yrittää panostaa tähän vielä ennenki päivät menee
- Anonyymi
Hymyhuulet suukon saapi, hynyhuulet huomataan
Paljasteleva nainen huomataan paremmin (kunhan ei ole wanha tai rumapainoinen). Kaunis paljasteleva nainen huomataan parhaiten.
- Anonyymi
Eli on syytä jättää joko housut tai pusero pois völjystä? Syy liian arkinen pukeutuminen, nyt tajusin. Vttuilua? On kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on syytä jättää joko housut tai pusero pois völjystä? Syy liian arkinen pukeutuminen, nyt tajusin. Vttuilua? On kyl
Lyhyt minihame riittää hyvin korostamaan paljaita koipireisiä. Mies on visuaalinen elukka, nainen toimii vain tunteiden/luulojen varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763