Oletko toiminut tyhmästi kaivatun ihmisen kanssa? Miten toimit suunnilleen?

Anonyymi-ap

Minä olen. En ollut tarpeeksi kärsivällinen ja sitoutunut. Pelkäsin liikaa, mitä muut ovat mieltä. Mulla oli nuori, komea ja rikas miesystävä. Taitava sängyssäkin. Ei se raha mitään, vaan se kaikki muu.
Tänä päivänä nostaisin jalan pois jarrulta.

5

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tyhmää tuossa muka on?

• Anonyymi

No on aika tyhmää olla huolissaan siitä mitä muut ajattelevat, kun elämänkumppanista on kyse.

sivusta

• Anonyymi

Olen tyytyväinen tähän astiseen toimintaani. Yritän olla jatkossakin harkitseva.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Neljää miestä olen rakastanut. Ekan kanssa en uskaltanut lähteä viemään sitä juttua eteenpäin. Harmittaa etten edes yrittänyt, vaan kuuntelin vain järkeä. Tyhmää tunneasioissa mennä puhtaasti järjellä. Toisen kanssa olin liian nuori ja kokematon. Tapoin itse sen jutun, koska olin epätoivoinen ja annoin itseni rakastua ihmiseen, joka petti ja olisi pettänyt ketä tahansa. Kolmas, no meillä oli huonoa onnea. Pelkkä nettisuhde, toki nähtiin kerran kasvotusten. Mutta emme koskaan olleet vapaita samaan aikaan. Silti yhteyttä on pidetty jo yli 20 vuotta. Neljäs, se suurin rakkaus tähän asti. No se päättyi koska hän oli liian mustasukkainen eikä ottanut huomioon elämäntilannettani. Alussa meillä oli unelmatarina, lopussa jouduin tekemään raskaan päätöksen ja jättämään hänet. Sen jälkeen en ole ketään rakastanut vaan menetin kyvyn rakastua. Jos joku sen onnistuu muuttamaan niin ehkäpä ja toivottavasti hän on sitten se oikea minulle.

Olenko toiminut tyhmästi? Ehkä. Mutta olen aina toiminut parhaalla mahdollisella tavalla juuri sen hetkisessä tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      156
      6022
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5349
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4355
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3740
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3398
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3000
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2015
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe