Kiinnostaa? 50+ 60+?
Mikä niissä vanhemmissa miehissä
48
438
Vastaukset
- Anonyymi
no se on se paksu lompakko :)
- Anonyymi
No komeus esim Hjallis Harkimo
- Anonyymi
Kiitos omin tän 😍 PS. oon upee.
- Anonyymi
Elämänkokemus. Voisin tykätä, mutta sydämeni, hermoni ja kärsivällisyyteni on vienyt nuorempi.
- Anonyymi
Ei sitten niin mikään. Pitäiskö?
- Anonyymi
massi
- Anonyymi
Niiden seurassa tuntee itsensä nuoreksi.
- Anonyymi
Elämänkokemus ja keskustelutaito
- Anonyymi
Etkö kehannu sanoa rahaa ja omaisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kehannu sanoa rahaa ja omaisuutta?
Ei vaikuta kun iteltäkin löytyy
- Anonyymi
Näyttävät avoimesti kiinnostuksensa. Arvostavat naisellisia naisia. Eivät roiku puhelimella.
- Anonyymi
Tämä muuten pitää paikkansa.
- Anonyymi
Rauhallisuus, elämänkokemus ja lempeys.
- Anonyymi
Hahhah. Ikämies kehuu itseään.🤭
- Anonyymi
Hitto kun meinasin laittaa just samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah. Ikämies kehuu itseään.🤭
Väärin, kommentti oli naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, kommentti oli naiselta miehelle.
Joojoooo. Uskotaan😆🤭
- Anonyymi
Varmaan seksi on ainoa joka saattaa kärsiä iän mukana miehillä. Toisaalta voivat olla siinä sen verran kokeneita, että osaavat muutoin tyydyttää naisen.
- Anonyymi
Aamurähmät silmissä. Pieruraita alkkareissa.harvenevat hiukset ja lisääntyvät korvakarvat. Viimeinkin nuupahtava muna. Näin ensi alkuun..
- Anonyymi
Ei ton ikäisillä vielä mitään nuupahda. 70+ vasta. Kokemusta on 🤔😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ton ikäisillä vielä mitään nuupahda. 70 vasta. Kokemusta on 🤔😘
Seitskyt vee muna pystyssä olis aika karmee kokemus. saan traumat pelkästä ajatuksesta.🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ton ikäisillä vielä mitään nuupahda. 70 vasta. Kokemusta on 🤔😘
Näin on, paitti 🔵
- Anonyymi
lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, paitti 🔵
Ei tarvita sellaisia 60+ miehen, kaivattuni kanssa. 🧡 Eikä kaikki muutkaan tarvitse, mitä oon jutellut. Jos on urheilullinen mies, nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita sellaisia 60 miehen, kaivattuni kanssa. 🧡 Eikä kaikki muutkaan tarvitse, mitä oon jutellut. Jos on urheilullinen mies, nääs.
Ei niin , sitähän sanoin 70+ suattaa yarvita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitskyt vee muna pystyssä olis aika karmee kokemus. saan traumat pelkästä ajatuksesta.🤯
Ai väitätkö et esim. 70-vuotias Kevin Costner olisi alasti niin epämielyttävän näköinen. No siitä on vähintään kymmenet miljoonat naiset eri mieltä 🤔
- Anonyymi
Ei sen ikäisissä kiinnosta yhtikäs mikään.
- Anonyymi
Ei mikään!
- Anonyymi
En keksi mitään mikä heissä voisi kiinnostaa. Eklä sitten, kun on itsekin tuota ikää.
- Anonyymi
Sen ikäiset ei pelaa pelejä. Sanovat suoraan että kiinnostaa ja kehuvat ulkonäköä tai naisen ajatuksia. Ovat omia itsejään. Eivät esitä vaikeasti tavoitettavaa. Sanovat suoraan että nyt on vaikea jutella, kun jöpöttää :D
- Anonyymi
Ööööääähyäk. Menkää vanhuspalstoille päteen🤒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pätemistä ole, jos vastaa aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää te sinne tinderiinne kun vaan muutenkin yhden yön jutut kiinnostaa.
Siellä niitä kertapxx kavereita riittää.
- Anonyymi
Sen ikäiset kuuluvat x-sukupolveen. Viimeinen cool sukupolvi ennen kun alamäki alkoi.
- Anonyymi
Joo, entisiä diinejä, futuristeja, punkkareita, diinareita, discohileitä, rokkareita. Tai sitten juppeja, snobeja, luontoaktivisteja, talon valtaajia, hippejä, monenlaista porukkaa.
- Anonyymi
Vaikka suurten ikäluokkien taloudelliset edut vedettiin juuri tuolta sukupolvelta pois nenän edestä, silti tuossa ikäpolvessa on potkua ja geenit vielä aikalailla kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka suurten ikäluokkien taloudelliset edut vedettiin juuri tuolta sukupolvelta pois nenän edestä, silti tuossa ikäpolvessa on potkua ja geenit vielä aikalailla kohdillaan.
Joo miehet on monet kuosissa, naisilta löytyy usein vyötärö, asennetta löytyy molemmista sukupuolista. Jos ajatellaan miltä näyttää tän päivän plösöt 30v. tuon ikäisinä niin voivoi...
- Anonyymi
Oletettu elämän tuoma kokemus kai mu ylättävän monelta tuossa/noissa ikäluokissakin se vie puuttuu täysin
- Anonyymi
Ei mikään. En ole koskaan ollut kiinnostunut vanhemmista.
- Anonyymi
Kuka nyt pentujen kanssa haluaa aikaansa viettää. Riittää että lapset kasvattaa, ei niiden ikäisten kanssa tarvii seurustelemaan alkaa sentään 🤮
- Anonyymi
Olen samanikäinen.
- Anonyymi
Ei ikä kiinnosta. Yhtä lapsellisia poikasia voi olla missä ikäryhmässä vaan. Tuohon ikään mennessä useammat miehet ovat oppineet olemaan maskuliinisia miehiä, pistämään egon syrjään ja olemaan haavoittuvia.
- Anonyymi
Ovat samanikäisiä kuin itse olen.
- Anonyymi
Ei mikään.
- Anonyymi
Sanonko....no en sano...sanon sittenkin...kikuli ja sopivasti pätäkkää, että voivat meitä naisia hemmotella.
- Anonyymi
Uffaffaa...
- Anonyymi
Ei mikään! En koe oloani mukavaksi jos samassa tilassa on mies, joka haluaa seksiä!
- Anonyymi
Parisuhde oli aikoinaan minun takia ns. hengissä todella monen vuoden ajan. Se aiheutti minulle syvän trauman ja jossain sisällä siitä on yhä osa minussa jäljellä! Minun on ihan pakko saada elää juuri niin kuin minä haluan. Jos joku suuttuu sen takia, hän ei osaa ajatella muita kuin itseään. En jaksa ruveta pelastamaan yhtäkään ikäistäni miestä yksinäisyydeltä, koska silloin se ei olisi minun näköistä elämää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849