Katteettomia lupauksia.

Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan sekä, että Satasenköyhä lupasi Numballe satasen ja sitten alkoi seliselit .... mutta ......

Koska olet Laiffi edennyt projektissasi siihen vaiheeseen että pirautat minulle ja sen jälkeen julkaiset omat tietosi?

Vai jatkatko idiotismejasi rakkaittesi kanssa kuten aiemminkin?

Sinähän kerrot olevasi facekaveri kihlattusi Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kanssa, miksi ette yhdistä kattavaa tietotaitoanne pirauttaaksenne minulle?

Koska olet muuten roiskeläppäisesi kanssa ajatellut piipahtaa täällä Thaimaassa, kun edellisestä lomastanne on jo 4 vuotta?
Onko Dille jo kutsunut teidät Naminamiin syömään Thaimaalaista tunjampizzaa?

10

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajelet täällä toisten asioita.

Kerro tuosta vedosta tarkemmin? Millaiset ehdot siinä on ja kuka ne on laatinut ja milloin tämä on tapahtunut? Kirjolohella ei voiteta lohivetoa ja ylläpito ei anna numeroa. Selväksi ei käynyt onko se salainen vai eikö ylläpito vaan anna sitä. Ymmärrän kyllä heitä, sillä he todennäköisesti rikkoisivat lakia jakelemalla yksityishenkilöiden yhteystietoja, jos nämä on sen estäneet, kuten Numbelo on tehnyt, vaikka ensin toista väitti. Kertoi "ettei halua öisiä puheluita". Kukahan kumma nyt yöllä olisi hänelle soittamassa kun ei se puhelin varmaan päivisinkään soi hänen luonteensa tuntien.

Nyt kun olet noin rohkealla tuulella, niin voit antaa sen numeron minulle suoraankin.
      Kun olen siihen soittanut tarkistussoiton, julkaisen omat tietoni.

• Toki minä tiesin että ylläpito ei anna numeroita, mutta nimenomaan sen johdosta "Dibloomin" tulisi harkita sanansa ennen niiden laukaisemista.

Toisten asioita ????? Tytön vedonlyöntiehdotus minulle ei kuulu sinulle, eikä minulle Numban ja sinun väittelyt.

Antaa numeron sinulle ja kaikille Pattayan rakkaille idiooteille .... juuri tuota tarkoitin, ajattele ensin ja kirjoita vasta sitten.

Julkaiset omat tietosi .... huuhaa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Toki minä tiesin että ylläpito ei anna numeroita, mutta nimenomaan sen johdosta "Dibloomin" tulisi harkita sanansa ennen niiden laukaisemista.

Toisten asioita ????? Tytön vedonlyöntiehdotus minulle ei kuulu sinulle, eikä minulle Numban ja sinun väittelyt.

Antaa numeron sinulle ja kaikille Pattayan rakkaille idiooteille .... juuri tuota tarkoitin, ajattele ensin ja kirjoita vasta sitten.

Julkaiset omat tietosi .... huuhaa.

Aivan, täytyy olla melkoisen pöljä yksilö jos täällä tietojaan julkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, täytyy olla melkoisen pöljä yksilö jos täällä tietojaan julkaisee.

Aivan ei tietenkään kannata julkaista, jos on jotain salattavaa... vai mitä2010, parempi piilottaa perse pensaaseen, ja pensas vielä vpn palvelun taakse, silloin voi laitosasukki muuttua nopeasti jopa sekunnissa miljonääriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan ei tietenkään kannata julkaista, jos on jotain salattavaa... vai mitä2010, parempi piilottaa perse pensaaseen, ja pensas vielä vpn palvelun taakse, silloin voi laitosasukki muuttua nopeasti jopa sekunnissa miljonääriksi.

Joo mutta kannattaa julkaista jonkun itselleen tuntemattoman ihmisen nimi ja osoite, kun saa siihen mielikuvitusystävältä luvan, vai mitä 2010 etkö sinä juuri näin toiminut, saithan sinä luvan pääsiäispupulta, vaiko mustanaamiolta, saithan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmisten tiedot ovat salaisia ja edes viranomaiset ei saa niitä huvikseen tirkistellä.
        Siitä voi lähteä jopa virkamieheltä virka ja tulee pienet sakot päälle. Viimeksi oli juttu kun
        Janne Kataja sai Verohallinnolta kirjeen siitä, että hänen asiakastietojaan on katsottu luvatta.
        Kukaan viranomainen ei saa katsella ilman syytä mitään tietoja kenestäkään. Potilastietoja koskee sama asia. Kelatädit eivät saa tutkia kenenkään historiaa, eikä edes sosiaalitoimen päätöksiä ilman lupaa. Poliisi voi vakavan rikosepäilyn tai uhan vuoksi tutkia lähes kaikki tiedot, mutta hekään ei voi tehdä sitä huvikseen. Vielä pahempi on jos viranomainen levittelee niitä tietoja. Yritykset eivät myöskään saa antaa asiakkaidensa tietoja eteenpäin kenellekään, ellei kyseessä ole rikostutkinta. Ei edes puhelinnumeroa mainostarkoituksiin ilman lupaa, mutta tätä tapahtuu silti.
        Sosiaalisessa mediassa tehtyjä julkaisuja on joka päivä lehdissä julkaistuna ja ne ovat vapaata riistaa. Niissä ei kylläkään anneta kenenkään osoitetta, puhelinnumeroa tai sotua.

Saaripasuuna ei suinkaan ole mikään rohkea leijona, vaan aivan silkkaa tyhmyyttään julkaisi tietonsa ja antoi siihen luvan. Vieläpä mainosti sen jälkeen syntymäaikaansa ja laittoi jopa sotunsa loppuosan joka näkyy passissaan. Myös vaimon tiedot ja ajokortit ihan itse julkaisi ja on laittanut jopa avioliittotodistuksenkin. Mutta vaimo ei ole asunut moneen vuoteen enää yhdessä. Ei Thaimaassa eikä Suomessa. Täsmälleen samaan aikaan loppui myös Senssun kielikäännökset. Pasanen on jopa laittanut ulkomaisen pankkitilinsä numeronkin.

Pasasen tiedoilla vaan ei tee kukaan mitään, koska tyhjästä on paha nyhjästä, tiliään ei voi tyhjentää kun ei siellä ole kuin takuueläkkeen hiluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs salattavaa sinulla on Pasanen? Sinulla on salainen osoite ja salainen numero. Aika outoa. Minun numero ja osoite löytyy tiedustelusta ja auton rekisterikilvestä selviää myös tietoni. Ei muuta kuin lähdet Skodalla ajelemaan vanhalle messualueelle Vantaalle.
        Musta citymaasturi näkyy S-kirjaimella alkavalla tiellä ja rekisterikilven eka kirjain on K.
        Vierellä on usein uusi pikkuinen sähkövolvo, kermanvärinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs salattavaa sinulla on Pasanen? Sinulla on salainen osoite ja salainen numero. Aika outoa. Minun numero ja osoite löytyy tiedustelusta ja auton rekisterikilvestä selviää myös tietoni. Ei muuta kuin lähdet Skodalla ajelemaan vanhalle messualueelle Vantaalle.
        Musta citymaasturi näkyy S-kirjaimella alkavalla tiellä ja rekisterikilven eka kirjain on K.
        Vierellä on usein uusi pikkuinen sähkövolvo, kermanvärinen.

Ohhoh ja että oikein muriseva ja miehekäs citymaasturi ja nyt juttu siirtyi siihen että Numban tulisi lähteä S-kirjaimella alkavalle kadulle.

Noin se juttu muuttui jälleen, mitä seuraavaksi ja seuraavat vuodet?

Niin löytyy minunkin puhelinnumero junttilan tiedustelusta, vaan ei osoitettani tänne Chiang Maihin.

Minua ei sinun osoitteesi kiinnosta, vaan sinä olet ollut kiinnostunut pirauttamaan mulle ja nyt aloitit lataamaan tietoja kuka saa kaivaa toisen tietoja.

Edelleen, ajattele ensin, kirjoita vasta sitten.

• Anonyymi

Mies ottaa vastuun ja kantaa sen jos päättää julkaista jotain, muu on sairasta ja vastuun pakoilua, on hieman perusteetona selitellä että pääsiäispupu antoi luvan.

• Bing ..... Terveiset "Pelleltä" ..... nyt voitkin sitten jatkaa valitsemallasi linjalla seuraavatkin vuodet, olethan jo tottunut olemaan aivopesty.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe