Skoda Octavia Combi 2,0 TSI RS

Anonyymi-ap

2015 Manuaali
Hinta aika kova mutta eihän alle 20 000 ole kallis?
Hyvä ja harvinainen manuaali RS ja saa nauttia itse vaihtamissta.

13

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme jos ei ole ohjelmoitu.
      Tuosta saa ECU ohjelmoinnilla 300hp ja 325 lb/ft

      • Anonyymi

        Ohjelmoitu kelpaa vain peltoautoksi. Se ei ole liikennekelpoinen, kuten ei Skodat yleensä muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelmoitu kelpaa vain peltoautoksi. Se ei ole liikennekelpoinen, kuten ei Skodat yleensä muutenkaan.

        Jos se huolettaa niin vakio ohjelman voi tallentaa USB tikulle ja laittaa takaisin katsastuksen ajaksi. Homma ei kauan kestä.

        Lisäksi VW Golf on samalla moottorilla mutta eri ohjelmalla mutta siinä on tehoa yli 300HP ihan valmistajan ilmoittama. Skoda on vain käyttänyt miedompaa ohjelmaa omissa malleissa. Sen vaihtaminen VW Golffin ohjelmaan on täysin normaali toimenpide eikä katsastusmies sitä edes huomaa. Sen katsastusmies toki huomaa jos katalysaattorin poistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se huolettaa niin vakio ohjelman voi tallentaa USB tikulle ja laittaa takaisin katsastuksen ajaksi. Homma ei kauan kestä.

        Lisäksi VW Golf on samalla moottorilla mutta eri ohjelmalla mutta siinä on tehoa yli 300HP ihan valmistajan ilmoittama. Skoda on vain käyttänyt miedompaa ohjelmaa omissa malleissa. Sen vaihtaminen VW Golffin ohjelmaan on täysin normaali toimenpide eikä katsastusmies sitä edes huomaa. Sen katsastusmies toki huomaa jos katalysaattorin poistaa.

        Itäautoilijan pitää olla kekseliäs pärjätäkseen kamppailussa kulkineen jatkuvien ongelmien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautoilijan pitää olla kekseliäs pärjätäkseen kamppailussa kulkineen jatkuvien ongelmien kanssa.

        Mitä ongelmia sinullaon?
        Pärjääminen taitaa olla niin heikkoa sinun kohdalla, että huoli-ilmoitus on aiheellinen toimenpide.

        Ilmoitus sosiaalihuollon tarpeesta (huoli-ilmoitus aikuisesta)

        Voit tehdä huoli-ilmoituksen aikuisesta ihmisestä, jos olet huolissasi hänen hyvinvoinnista, terveydestä tai turvallisuudesta. Huolta voi aiheuttaa esimerkiksi vanhuksen kotona pärjääminen tai yksin asuvan aikuisen elämänhallinnan ongelmat. Sosiaalipalvelujen ammattilaiset selvittävät millaista apua kyseinen henkilö tarvitsee.

        Kuka tahansa voi tehdä huoli-ilmoituksen. Voit tehdä ilmoituksen myös ..

        Toimi näin

        Kiireetön huoli-ilmoitus

        Tee huoli-ilmoitus täyttämällä lomake ja lähetä se turvasähköpostilla sosiaali- ja kriisipäivystykseen. Joillakin paikkakunnilla voit tehdä ilmoituksen myös verkossa. Näet asuinalueesi ohjeen, kun valitset paikkakuntasi valikosta.

        Kiireellinen huoli-ilmoitus

        Jos asian käsittely ei voi odottaa seuraavaan päivään, tee kiireellinen huoli-ilmoitus soittamalla sosiaali- ja kriisipäivystykseen tai hätänumeroon 112. Valitset paikkakuntasi valikosta, niin näet sosiaalipäivystyksen puhelinnumeron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ongelmia sinullaon?
        Pärjääminen taitaa olla niin heikkoa sinun kohdalla, että huoli-ilmoitus on aiheellinen toimenpide.

        Ilmoitus sosiaalihuollon tarpeesta (huoli-ilmoitus aikuisesta)

        Voit tehdä huoli-ilmoituksen aikuisesta ihmisestä, jos olet huolissasi hänen hyvinvoinnista, terveydestä tai turvallisuudesta. Huolta voi aiheuttaa esimerkiksi vanhuksen kotona pärjääminen tai yksin asuvan aikuisen elämänhallinnan ongelmat. Sosiaalipalvelujen ammattilaiset selvittävät millaista apua kyseinen henkilö tarvitsee.

        Kuka tahansa voi tehdä huoli-ilmoituksen. Voit tehdä ilmoituksen myös ..

        Toimi näin

        Kiireetön huoli-ilmoitus

        Tee huoli-ilmoitus täyttämällä lomake ja lähetä se turvasähköpostilla sosiaali- ja kriisipäivystykseen. Joillakin paikkakunnilla voit tehdä ilmoituksen myös verkossa. Näet asuinalueesi ohjeen, kun valitset paikkakuntasi valikosta.

        Kiireellinen huoli-ilmoitus

        Jos asian käsittely ei voi odottaa seuraavaan päivään, tee kiireellinen huoli-ilmoitus soittamalla sosiaali- ja kriisipäivystykseen tai hätänumeroon 112. Valitset paikkakuntasi valikosta, niin näet sosiaalipäivystyksen puhelinnumeron.

        Lapsi, muista opiskella peruskoulu kunnolla loppuun ja siitä sitten sellaiseen kouluun johon rahkeet riittää ja lopeta aikasi kuluttaminen Skodan hitsaamisessa ja tyhmyyksiä kirjoittamalla, sillä muuten jäät tyypillisen kateellisen ja surkean itäautoilijan tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi, muista opiskella peruskoulu kunnolla loppuun ja siitä sitten sellaiseen kouluun johon rahkeet riittää ja lopeta aikasi kuluttaminen Skodan hitsaamisessa ja tyhmyyksiä kirjoittamalla, sillä muuten jäät tyypillisen kateellisen ja surkean itäautoilijan tasolle.

        Mille Skodalla ajavan pitää olla kateellinen?
        Sille että olet jälkeenjäänyt vai mille?
        Vuonna 2000 Volkswagen-konserni osti Tšekin valtiolta loput sen omistuksista ja on sitä lähtien omistanut Škoda Auton kokonaan. Vuoden 1991 jälkeen Škoda on nelinkertaistanut tuotantonsa (1991: 171 885, 2010: 762 600) ja laajentanut automallistonsa yhdestä mallisarjasta nykyiseen viiteen mallisarjaan.18.4.2011
        Nyt mallisto on laajentunut huomattavasti.

        Škodan kompaktin kokoluokan sähkökatumaasturi Elroq eteni Tekniikan Maailman laajassa talvitestissä komeasti kolmen kärkeen.
        Koosteteksti Sari Okko, Kuvat ESko Tuomisto ja Škoda Auto

        Tekniikan Maailman kaksiosainen Talviauto 2025 -vertailu toteutettiin napapiirin pohjoispuolella kahdessa osassa kymmenen uutuusauton voimin. Ensimmäisessä osassa arvioitiin autojen etenemiskykyä, kulutusta, toimintamatkaa ja pikalatausta, lämmityslaitetta, sähkölämmittimiä ja valoja.

        Toisessa osassa autot jaettiin viideksi pariksi ja viiteen luokkaan: (1) edulliset nelivedot, (2) ladattavat hybridit, (3) pitkän kantaman kohtuuhintaiset sähköautot, (4) perhekokoiset katumaasturit ja (5) kuljettajakeskeiset premiumautot.

        Kaikki parit kävivät läpi saman testiohjelman ja ne arvioitiin identtisillä kriteereillä. Testin toisessa osassa arvioinnin kohteena olivat ajettavuus, hallittavuus, jarrut sekä talvivarusteet ja käytettävyys.
        ”Škoda on ehkä vertailun hienoin auto ajaa”

        Talvitestin mukaan Škoda-kuljettaja saapuu lataustauolle leveästi hymyillen. ”Elroq on erinomainen auto”, autotoimittaja Lauri Ahtiainen kirjoittaa.

        ”Škodan ohjaus on vertailun parhaita. Herkällä, mutta tomerasti palauttavalla ohjauksella auto kulkee hieman uraisellakin maantiellä suoraan kuin ajatus.” ”Alusta on herkän eloisa, mutta hyvin vaimennettu.”

        ”Škodan ajoavustimet eivät hyökkäile tahattomasti päälle, ja mukautuva vakionopeudensäädin pitää talvikelilläkin riittävän välimatkan edellä ajavaan. Arvosana on vahva yhdeksikkö, ja kympistäkin keskusteltiin.”

        Škodan pikalataus saa arvioksi erinomaisen. Korkean tehon lisäksi käytettävyyttä parantaa kätevä akun esilämmitys.

        Summa summarum: Škoda Elroq sijoittuu talvitestin kolmoseksi. Voiton vie Porsche, mutta ”Porsche häviää ajettavuudessa Škodalle”, Tekniikan Maailma arvioi.

        Millä siis pärjää Skodalle ajettavuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille Skodalla ajavan pitää olla kateellinen?
        Sille että olet jälkeenjäänyt vai mille?
        Vuonna 2000 Volkswagen-konserni osti Tšekin valtiolta loput sen omistuksista ja on sitä lähtien omistanut Škoda Auton kokonaan. Vuoden 1991 jälkeen Škoda on nelinkertaistanut tuotantonsa (1991: 171 885, 2010: 762 600) ja laajentanut automallistonsa yhdestä mallisarjasta nykyiseen viiteen mallisarjaan.18.4.2011
        Nyt mallisto on laajentunut huomattavasti.

        Škodan kompaktin kokoluokan sähkökatumaasturi Elroq eteni Tekniikan Maailman laajassa talvitestissä komeasti kolmen kärkeen.
        Koosteteksti Sari Okko, Kuvat ESko Tuomisto ja Škoda Auto

        Tekniikan Maailman kaksiosainen Talviauto 2025 -vertailu toteutettiin napapiirin pohjoispuolella kahdessa osassa kymmenen uutuusauton voimin. Ensimmäisessä osassa arvioitiin autojen etenemiskykyä, kulutusta, toimintamatkaa ja pikalatausta, lämmityslaitetta, sähkölämmittimiä ja valoja.

        Toisessa osassa autot jaettiin viideksi pariksi ja viiteen luokkaan: (1) edulliset nelivedot, (2) ladattavat hybridit, (3) pitkän kantaman kohtuuhintaiset sähköautot, (4) perhekokoiset katumaasturit ja (5) kuljettajakeskeiset premiumautot.

        Kaikki parit kävivät läpi saman testiohjelman ja ne arvioitiin identtisillä kriteereillä. Testin toisessa osassa arvioinnin kohteena olivat ajettavuus, hallittavuus, jarrut sekä talvivarusteet ja käytettävyys.
        ”Škoda on ehkä vertailun hienoin auto ajaa”

        Talvitestin mukaan Škoda-kuljettaja saapuu lataustauolle leveästi hymyillen. ”Elroq on erinomainen auto”, autotoimittaja Lauri Ahtiainen kirjoittaa.

        ”Škodan ohjaus on vertailun parhaita. Herkällä, mutta tomerasti palauttavalla ohjauksella auto kulkee hieman uraisellakin maantiellä suoraan kuin ajatus.” ”Alusta on herkän eloisa, mutta hyvin vaimennettu.”

        ”Škodan ajoavustimet eivät hyökkäile tahattomasti päälle, ja mukautuva vakionopeudensäädin pitää talvikelilläkin riittävän välimatkan edellä ajavaan. Arvosana on vahva yhdeksikkö, ja kympistäkin keskusteltiin.”

        Škodan pikalataus saa arvioksi erinomaisen. Korkean tehon lisäksi käytettävyyttä parantaa kätevä akun esilämmitys.

        Summa summarum: Škoda Elroq sijoittuu talvitestin kolmoseksi. Voiton vie Porsche, mutta ”Porsche häviää ajettavuudessa Škodalle”, Tekniikan Maailma arvioi.

        Millä siis pärjää Skodalle ajettavuudessa?

        Hesari toteaa osuvasti Elfrogista näin:

        "Ole kuin Elroq", mainostaa Škoda uutta keskihintaista sähköautoaan.

        Mainoslause saa pohtimaan: pitäisikö ihmisen elämässään pyrkiä olemaan kuin Škoda? Keskiluokkainen, keskikokoinen, keskinkertainen, huomiota herättämätön ja sielultaan vaisu harmaan arjen puurtaja?

        Vaisu kulkuneuvo vaisulle ja sielultaan sisäänpäinkäpertyneelle pitkäaikaistyöttömälle ja mielenterveyskuntoutujalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se huolettaa niin vakio ohjelman voi tallentaa USB tikulle ja laittaa takaisin katsastuksen ajaksi. Homma ei kauan kestä.

        Lisäksi VW Golf on samalla moottorilla mutta eri ohjelmalla mutta siinä on tehoa yli 300HP ihan valmistajan ilmoittama. Skoda on vain käyttänyt miedompaa ohjelmaa omissa malleissa. Sen vaihtaminen VW Golffin ohjelmaan on täysin normaali toimenpide eikä katsastusmies sitä edes huomaa. Sen katsastusmies toki huomaa jos katalysaattorin poistaa.

        Olkaa varovaisia.

        Naapurin Raimo unohti, että kännipäissään oli kopioinut tikulle jynkkyä ja laittoi tikun skodaansa kiinni. Nyt itäautosta on tullut liikkuva bordelli ja Raiski ei pääse sillä enää tehtaalle yövuoroon.


    • Anonyymi

      "saa nauttia itse vaihtamissta."

      Tuo on totta, vaihtaminen on nautinto. Mihin autoon meinasit vaihtaa

      • Anonyymi

        Ei ole automaatti niin saa itse vaihtaa vaihteita ihen kepistä perinteisesti.
        Ihme että on vielä myynnissä.
        Nämä menee yleensä nopeasti.
        Combi 2,0 TSI RS - **Suomi-RS / 1-Omistajalta / Juuri huollettu / Webasto / Manuaalivaihteisto**
        16 880 €
        Farmari
        2015
        Manuaali
        Bensiini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole automaatti niin saa itse vaihtaa vaihteita ihen kepistä perinteisesti.
        Ihme että on vielä myynnissä.
        Nämä menee yleensä nopeasti.
        Combi 2,0 TSI RS - **Suomi-RS / 1-Omistajalta / Juuri huollettu / Webasto / Manuaalivaihteisto**
        16 880 €
        Farmari
        2015
        Manuaali
        Bensiini

        Pitää ostaa tosiaan nopeasti, muuten ne menee hetkessä romuttamoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ostaa tosiaan nopeasti, muuten ne menee hetkessä romuttamoon.

        Mihin romuttamoon se menee? Skoda osaa siis itse ajaa romuttamoon kun ei enään kannata korjata? On se vaan huippuauto!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

      Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

      Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

      En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

      Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

      Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

      Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe