Kaipaajasi syntymävuoden🤔
Tiedätkö mahdollisesti
38
559
Vastaukset
- Anonyymi
Öööö, no tiiän jos hän kaipaisi, mutta kun en tiedä... ehkä.
- Anonyymi
1981 veikkaisin.
- Anonyymi
Oho. sivusta
- Anonyymi
Osuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu
Tarkennan vielä että -81 naiselle meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan vielä että -81 naiselle meni.
Osuu vieläkin. Osuuko jos sanon että olet syntynyt ysärillä?
- Anonyymi
-90
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-90
Hän jota täällä kaipaan on sinua nuorempi mutta olen myös vastannut täällä eräälle johon ikäsi osuu.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
En tiedä kuka voisi kaivata minua.
- Anonyymi
Outo kysymys.
"Kaipaajasi" syntymävuoden.
En tiedä varmasti, että kukaan kaipaa minua.- Anonyymi
Ihan samaa tulin sanomaan.
- Anonyymi
Eiköhän tarkoita "kaivatttusi tai kaivatun"
- Anonyymi
Joo ja syntymäpäivän kun näin siitä tunnistekortista kerran töissä.
- Anonyymi
Ja jos nyt en ihan väärin muista niin se oli 85 ja täyttäisi tänä vuonna 40. Ei se voinut olla 86. 🤔 Anyways..
- Anonyymi
Osuuko edes horoskooppien sopivuus 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuuko edes horoskooppien sopivuus 🤣
Osuu😳
- Anonyymi
Ei mua kukaan kaipaa, paitsi poliisi havaintoja.
- Anonyymi
😂 no toivottavasti edes naispoliisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 no toivottavasti edes naispoliisi
Toivotaan🥰se yks tummakutrinen poliisi on aikas hot😍
- Anonyymi
Eikös palstan vastaajat itse ole niitä kaipaajia. Kyse varmaankin kaivattujen syntymävuosista.
- Anonyymi
Ei ole! Kyse on siitä että on itse tunnistanut itsensä jonkun kaipauksen kohteeksi.
- Anonyymi
E arviolta kaipa se kahdeksankymmentä luvulle sijoittuu
- Anonyymi
Olen nähnyt henkkarit. Tosin en tiedä kaipaako hän.
- Anonyymi
Kalastelija;)
- Anonyymi
Aika perus
- Anonyymi
Olen tunnistanut tai kuvitellut tunnistaneeni paremminkin. En tiedä kaipaako enää.
- Anonyymi
307
- Anonyymi
105
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
105
901
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
901
315
- Anonyymi
Ei hajuakaan
- Anonyymi
Voi kun en muista..-70, -71 tai -72. Jos muista oikein, synttärit 16.12. Ajeli valkoisella ja tummanharmaalla autolla vuonna -23 kun oltiin tekemisissä. Ikävä yhäkin sitä miestä. Itse olen vm- 77.
Mn - Anonyymi
Tiedän ehkä, mutta en kerro.
- Anonyymi
mistä tiedät ja miten päättelet että joku kaipaa? Tätä ihmettelen, vai onko toiveajattelua?
- Anonyymi
itse en kaipaa ketään, ei ole tullut huonoa fiilistä enkä rakasta tai halua mitään. eniten kaipaan täysiä työntekopäiviä missä näkyy raha heti. nyt täytyy eri juttuja työstää. Mutta en siis kaipaa enemmän häiritsee että. joku luulee että kaipaan.
- Anonyymi
tai no, eräs kauan sitten elänyt henkilö on kuollut. Häntä voisin kaivata, esiin kaivetut muistot kuitenkin minua Vahvistaa ja tuo hyvää fiilistä, ei häiritse tai saa elämään fantasiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889