Vaan sokeriin. Olipa se energiajuomaa tai jäätelöä, niin siitähän se hyvä tunne tuli. Ja riippuvuus.
En tiennyt, joten pyydän anteeksi.
En ole tainnut ihastua sinuun
21
275
Vastaukset
- Anonyymi
selkisi.
- Anonyymi
Niin... ajatella kuinka keho jää koukkuun tiettyihin ainesosiin ja se yhdistettynä rutiineihin joilla sitä saa, aiheuttaa kiintymyksen muihin seikkoihin.
- Anonyymi
Teillä naisilla se ylipaino laskeutuu niin kauniisti, että herkuttele vaan rauhassa siellä.
- Anonyymi
Olen kylläkin mies. Ja aloitus on naiselle.
- Anonyymi
Nam.nam.Elämä on ihanaa.
- Anonyymi
Juu ja rahaa on, nimittäin puolison varat on myös mun!
- Anonyymi
Sokeri on koukuttavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja rahaa on, nimittäin puolison varat on myös mun!
🤣🤣
- Anonyymi
Miehet eivät pysty antamaan hyvän olon tunnetta, niin se pitää hakea muualta.
- Anonyymi
Et vain ole löytänyt minun kaltaista miestä😉
- Anonyymi
Ei tarvii pahoitella. Mulla suklaa teki ton.
- Anonyymi
Niin, suklaa kanssa tietysti. Hyi minua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, suklaa kanssa tietysti. Hyi minua!
Ja pulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pulla.
Pulla ja voimariinia päälle. Se on ihan parasta! Tätä herkkua söin aina yhdessä työpaikassa. ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulla ja voimariinia päälle. Se on ihan parasta! Tätä herkkua söin aina yhdessä työpaikassa. ;))
😂 Olen kuullut ennenkin, että joku syö noin Mulle pulla ihan "kuivana" kiitos 😁
- Anonyymi
Toisille antaa buustia hommeleihin.
- Anonyymi
Niih, aineissa sitä elukat tekee vaikka mitä 😂
- Anonyymi
Asia kunnossa. Olen silti hieman huolissani ruokatottumuksistasi, Etkö nainen tiedä että nuo kaikki lihottaa🤔
- Anonyymi
Ei ollu multa.
- Anonyymi
ei ehkä minulle, tai sitten on, olit nainen tai ies, tai oli tämä naiselle tai miehelle. itse ajattelen välillä omaa kehoa ja siinä virtaavaa energiaa, ja yritän saada hyvää harmoniaa, ja kiinnittää energiani toimimaan omassa kehossani, kehoni vastaanottaa luonnosta hyvää. esim raitis ilma, aurinko ja vettä. Hyvää oloa kannattaa hakea myös muulla, tavoin. Hyvä ruoka, vaikka herkuttelu tuntuisi joskus hyvältä, älä unohda hyviä ravinnon lähteitä, liikuntaa, sopivasti töitä ja lepoa, mielen virukkeitä. joka hetki ei voi ajatella, ohhoh miten ihanaa, mutta joskus hyvää pysöhtyä miettimään ja reagoimaan tunnelmaan, ympäristöön, ilman laatuun ja omaan kireyteen. ja tulevaan, ja tehdä, ei jäädä vain paikoilleen.
- Anonyymi
Eli yhdessä jossain aina taannoin napostelitte? Lol näitä tarinoita palstasetä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763