Kaurapuuro sörsseli. Panettaa
Keski-ikäisen iltapala
15
221
Vastaukset
- Anonyymi
käen kautta unille
- Anonyymi
Sen linnun
- Anonyymi
Olet stereotyyppinen kuva miehestä, joka jurnuttaa ja vetää kät..kaurapuuroa
- Anonyymi
Maistuis varmaan sullekki.Vai harvat ja valitut.
- Anonyymi
Olisin varma nakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin varma nakki.
Perusmies siis ns. Sivusta realisti
- Anonyymi
Kummalla kädellä meinasit... Eiku, mitä tulee sörsseliin?
- Anonyymi
Marjoja, rahkaa ja mehukeittoa. Ja ÖLJYÄ aivoille jotta jaksaa painaa
- Anonyymi
Kaurapuuro on ihan parasta iltapalaa, jos haluaa nukahtaa nopeasti. Toimii ainakin minulla. Oikeastaan teen juomapaksuista velliä, johon laitan kunnon "voi"silmän, jota sitten ryystän.
Nyt viimeaikoina, jos nukahtamisen ei ole täytynyt tapahtua aikaisen huomisaamiún takia tosi aikaisin olen lämmittänyt ihan vaan mikrossa tositummaa ruisleipää, johon olen laittanut päälle terveysmargariinia ja vuodenjuustopaloja. Jestas, että on hyvää ja verensokeri pysyy tasaisena koko yön.
Eilen töissä sain vinkkiä, että ruisleivä ja vuohenjuuston kanssa sopisi aurinkokuivatut tomaatit.
Otin tästä vinkkiä ja ostin tomaatteja, vaikka jääkaapissa on kaksi avttua purkkia, jotka on varmasti parasta saattaa roskiin..- Anonyymi
Vuohenjuusto ja mansikat 🤤
- Anonyymi
Viittä vaille Keski-ikäisen iltapalat, napostelunsa, niin...
https://m.youtube.com/watch?v=VE-A5JULvRM - Anonyymi
Koska sinulla tulee puurosta äiti mieleen?
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
62-vuotias ei ole keski-ikää enää nähnytkään.
- Anonyymi
Se on tosi kuin vesi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143