Enää kehtaa laittaa viestiä whatsappissa toiselle. Tulin täältä "etsimään" sinua. Tietää todella menettäneensä toisen. Onko muita kohtalontovereita? Naiselta miehelle.
Surullista tajuta, että tuskin
20
473
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä niin päin että eräs mies ei kehtaa lähestyä, pyytää anteeksi ja myöntää minulle kuinka paskamaisesti käyttäytyi.
- Anonyymi
Täsä mä oon ja pyydän anteeksi. Paljon oli pelissä ja aloin hyperventiloimaan kun pää niin sekaisin oli.
- Anonyymi
Ei multa, vaikka olis voinut olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsä mä oon ja pyydän anteeksi. Paljon oli pelissä ja aloin hyperventiloimaan kun pää niin sekaisin oli.
jos olet M-mies niin vaikka aikaa on vierähtänyt niin aina voit laittaa viestiä
- Anonyymi
Ehkä ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Mikä saa ajattelemaan että "hän ei kehtaa"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle hyperventiloiva. Kun vähänkin alkaa jännittää kannattaa hengittää nenän kautta sisään ja yrittää puhaltaa keuhkot suun kauttaan, niin tyhjäksi, kun saa. Tätä pitää jatkaa aika pitkään, että hengitys tasaantuu. Mulla toiminut. Teen tota keuhkojen tyhjäksi puhaltamista nykyään aika automaattisesti, jos olo alkaa hiipimään. . Olohan tulee siitä, että keuhkot on täynnä, eikä sinne mene enempää ilmaa.
Toinen asia kofeiini minimiin mukaan lukien tee, cokis, energiajuomat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle hyperventiloiva. Kun vähänkin alkaa jännittää kannattaa hengittää nenän kautta sisään ja yrittää puhaltaa keuhkot suun kauttaan, niin tyhjäksi, kun saa. Tätä pitää jatkaa aika pitkään, että hengitys tasaantuu. Mulla toiminut. Teen tota keuhkojen tyhjäksi puhaltamista nykyään aika automaattisesti, jos olo alkaa hiipimään. . Olohan tulee siitä, että keuhkot on täynnä, eikä sinne mene enempää ilmaa.
Toinen asia kofeiini minimiin mukaan lukien tee, cokis, energiajuomat.Lisään tämän sivusta, myös tummassa suklaassa on kofeiinia.
- Anonyymi
Kyllä se siitä. ❤️ Kyllä se mahdollisuus vielä tulee.
- Anonyymi
Aina kehtaa. Lupaan sen sinulle.
- Anonyymi
Olet kovin höveli lupailemaan onnea ja menestystä tälle naista esittävälle pökölle. Onko sinunkin asenne naisia kohtaan noin yksinkertainen ja yksinkertaistava. Sivusta nainen miettii, että mikä hemmetti teitä joitakin vaivaa.
- Anonyymi
Kehtaa ja kehtaa.
Joko laittaa tai sitten ei.
Jos toinen vastaa typerää tai ei vastaa ollenkaan niin antaa sitten olla.
Vittuako noita pyöritellä päässä edestakaisin että kehtaako jotain tehdä.
Yrittää ja jos toista ei kiinnosta niin hän kyllä ei reagoi tai sitten pitää viestit lyhyenä.
Siitä sitten tietää. - Anonyymi
Mulle ois mahdotonta sie laittaa viestiä ei ole käytössä moista ollu enään muutamaan vuoteen töiden takia pitk yhdessä välissä olla sekin
- Anonyymi
Oli ne kyllä kivoja aikoja , kun hän vielä kaipaili. Mennyt aikamuoto. M
- Anonyymi
Miksi ei kaipaile enään?
- Anonyymi
Parempi antaa olla joo. Ei se siitä enää iloksi muutu kun kerran on jo mokannut. nimim kokemusta on
- Anonyymi
Kaipaatko Pmiestä?
- Anonyymi
Joo, erästä P:llä alkavaa miestä kaipailen. Ap
- Anonyymi
Panomiestä
- Anonyymi
Hähää ei mulla ole whatappii enää poistin sen
- Anonyymi
Voihan olla, että se mies on täällä aivan samasta syystä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2014029Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382255Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797