On pelännyt että joutuu kilpailemaan kaivatustaan ja sietämään toisen ilkeilyä
Kauhee tunne kun
19
258
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kilpailemaan joutuu, niin silloin kyse on muusta kuin tunteista.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä paras arviosi tästäkin palstaäijän dadasta, selvästi äärimmäisen viisaana.
- Anonyymi
Enää ei tarvitse pelätä?
- Anonyymi
Niin en tiedä miten palstasedän tarinointi jatkuu, tuskin maltan odottaa taaskaan
- Anonyymi
ei sun koskaan tarvitsisi kilpailla 🤤
- Anonyymi
Oletko varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma?
kato ittees, sinä vaalea piirteinen ihana mies… olisit kaikki ja enemmän ja yhteinen pellavapää sais tulla mun puolesta. <333
- Anonyymi
Ilkeily on pientä mitä oikeasti tapahtuu.
- Anonyymi
Mitä sitten tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuu
Sittempä näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittempä näet.
Milloin sitten?
- Anonyymi
Silloinhan toinen ei edes välitä jos tästä tarvii kilpailla tai ei osaa ainakaan olla vain yhden kanssa jolloin kilpailu jo sinällään olis hyödytön muutenkin
- Anonyymi
Ei tarvitse pelätä, olen diskannut hänet
- Anonyymi
Osaatteko te monetkaan diskata itse astioita tai laittaa edes koneeseen? Mitä jos siivooja on lomalla, home vaan kerääntyy?
- Anonyymi
No minä en kyllä kilpaile enkä jahtaa yhtään ketään. Minä viehätän ja vedän puoleeni. Itse päätän kenet heistä päästän viereeni. Äijillä ihme kuvitelmaa että voisivat jollain tapaa elämääni kontrolloida.
M- nainen- Anonyymi
Miksi noin ajattelet?
- Anonyymi
Jos tuntemattomalle puhut tuollaisia, niin sinun täytyy hakea apua itsellesi.
- Anonyymi
Juu mullekin kaivattu ollu kamalan ilkeä. Onneksi se toinen on kivempi.
- Anonyymi
Missä tällaista on, että joutuu oikein kilpailemaan? Oletko alalla, jossa kaivattusi sukupuoli on vähemmistössä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763