Hiljaisuus hiipii, ilta jo saapuu,
tähtien laulu taivaalle raapuu.
Sulje silmäsi, armas, levähdä hetki,
yössä sun turvanasi on lempeä retki.
Sydämesi lyönti on mulle kuin laulu,
kuin tuulen kuiskaus metsän kaikuisa kaulu.
Ajatuksissani sua hellästi kannan,
rakkauttani en koskaan mä annan pois annan.
Unesi olkoon pehmeä ja syvä,
kuin meren syli tai sammalen hyvä.
Hyvää yötä, kultani, nuku jo vaan—
mä valvon unissas sun vierelläs saan.
Hyvää yötä, rakkaani
12
204
Vastaukset
- Anonyymi
Herkkää
- Anonyymi
Tosi kauniisti kirjoitettu ❤️
Hyvää yötä!- Anonyymi
On niin kaunista ja herkkää ❤️
- Anonyymi
Kaunista🤍
- Anonyymi
Rakkauttani en koskaan pois mä annan...?
Tuo tekoäly tekee välillä virheitä kielellisesti. Mutta kaunista.- Anonyymi
Ei tekoäly tee näin pas kaa
- Anonyymi
Tekoäly ei tule osaamaan koskaan tunteilla kirjoittamaan, koska tunteilla kirjoittaminen ei ole aina loogista ja samalla kaavalla tapahtuvaa, joten tekoäly osaa vaan kaavamaista kirjoitusta. Tottakai joku voi tallentaa tekoälyyn tunteellisia lauseita, mutta tärkeintähän on että tajuaa ja tarkoittaa mitä sanoo - tekoäly ei koskaan tajua ja tunne sanomaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly ei tule osaamaan koskaan tunteilla kirjoittamaan, koska tunteilla kirjoittaminen ei ole aina loogista ja samalla kaavalla tapahtuvaa, joten tekoäly osaa vaan kaavamaista kirjoitusta. Tottakai joku voi tallentaa tekoälyyn tunteellisia lauseita, mutta tärkeintähän on että tajuaa ja tarkoittaa mitä sanoo - tekoäly ei koskaan tajua ja tunne sanomaansa.
Se on totta ja koko idea, mutta eikö tekoäly kuitenkin rakenna kieltä hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta ja koko idea, mutta eikö tekoäly kuitenkin rakenna kieltä hyvin?
Totta. Tekoäly tulee lähes korvaamaan kaiken viestinnän netissä, näin on ennustettu, joten ihmisten on tulevaisuudessa yhä vaikeampaa tunnistaa oikea ihminen tekoälystä.
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Mitä sanoja on raapuu ja kaulu?
- Anonyymi
Nyt kaipaan ulos mennä
Oisieluni jo lennä
Sua aina siellä kaipaan
Ja ajatuksistani raivaan
Muun roskan ja katson taivaan
Mulle kaiken antavan
Tämä oli mutta ei tekoäly
Heippa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859